mPunkt przeznacza 3-6 mln PLN na kampanię wizerunkową
Trwa konkurs dla agencji reklamowych na przygotowanie kampanii wizerunkowej dla mPunktu – autoryzowanego przedstawiciela Plus GSM -
w mediach elektronicznych. Głównym celem kampanii wizerunkowej będzie wprowadzenie marki mPunkt na rynek i zwiększenie świadomości marki wśród konsumentów. W konkursie biorą udział oferty agencji: AHA, Mediafocus, A1 i EuroRSCG.
Głównym kryterium, które zadecyduje o wyborze agencji ma być niekonwencjonalność i nietypowość propozycji wejścia marki mPunt na rynek. Aby zwyciężyć, uczestnicy rywalizacji o budżet reklamowy mPunktu będą musieli przekonać przedstawicieli firmy nie tylko o atrakcyjności kreatywnej swej oferty, ale również o skuteczności proponowanych rozwiązań.
mPunkt pozostawia agencjom wolną rękę w doborze nośników reklamowych i mediów. Przewidywany budżet na realizację kampanii to 3 - 6 mln PLN.
Rozstrzygnięcie konkursu ma nastąpić około 7 października 2003 r. Termin rozpoczęcia działań reklamowych będzie znany dopiero po przedstawieniu przez zwycięską agencję strategii mediowej i zaakceptowaniu jej przez mPunkt.
Komentarze / 15
Dodaj komentarz-
_mario_ pisze: 2003-10-01 18:54po co taka informacja0
-
kds pisze: 2003-10-01 20:48no cóż muszą wydać tyle pieniędzy, zwalniają mnustwo ludzi i muszą dobrze się starać by klienci byli zadowoleni i by zbudować nowy wizerunek0
-
Lutek pisze: 2003-10-01 22:45Jeśli mPunkt w Polsce spzedaje co 5 aktywację całego Plusa to jest z czego robić taką kampanie ( kasa ) i jest poco umacniać swoją pozycję na rynku, a także przedstawić ludziom, ,że w mPunkcie nie tylko można kupić samą aktywację Plusa ale i telefon stacjonarny i aparat cyfrowy i kamerę cyfrową i naprawić telefon ( serwis ).Jest to najlepszy APH z Plusa.Mi mPunkt bardzo się podoba!!!!Pozdrawiam0
-
Gonzales pisze: 2003-10-01 23:32Co oni rozumieją przez media elektroniczne?? "mPunkt pozostawia agencjom wolną rękę w doborze nośników reklamowych i mediów. Przewidywany budżet na realizację kampanii to 3 - 6 mln PLN". Biorąc pod uwagę, że elektroniczne media to wszystko oprócz prasy, to budżet jest - delikatnie mówiąc - niewielki.0
-
biorca licencji pisze: 2003-10-02 00:28to pewnie zaraz podniosą cenę opłaty licencyjnej bo niby inwestują w reklamę. Przecież to inwestują ajęci przepraszam powinno być - franchisobiorcy. Przecież Mpunk nie ma nawet 20 własnych punktów. Mpunkt to firma/sieć firm franchisingowa. Pozostałe punkt, których jest pewnie już ponad 150 to biorcy licencji którzy na samym początku muszą wywalić 50 tys złotych, za licencję itd. Potem co miesiąc procent od obrotów i składka na reklamę itd. to samo germanos, telehit.0
-
dorsaj pisze: 2003-10-02 12:18albo chodzi o co innego - kampania wizerunkowa może stanowic wstęp do świadczenia przez mPunkt usług MVNO - maja pozwolenie....i maja dobre ukłądy w +, a + chce wspomóc działania na rzecz pozyskania nowych klientów bez zwiększania nakładów.... to mamsens0
-
Sceptyk pisze: 2003-10-02 17:56M-Punkt po uwolnieniu (grudzień 2004) rynku bedzie łączył się z Germanosem. Cała filozofia i wizualizacja obu sieci jest bardzo podobna, rózni się szczegółami. To sieć nastawiona na zysk za wszelką cenę, kosztem wszystkich, nawet pracowników.0
-
MARCIN EMPUNKT pisze: 2003-10-02 20:31biorca licencji: ale bzdury wypisujesz, skąd masz takie idiotyczne informacje??? jakie 50 tys. na wstepie??? jaka składka na reklamę. Owszem mają górke od prowizji którą wypłacają frankom ale na tym ten biznes polega, przecież są Spółką Prawa Handlowego a nie jakąś fundacją nastawiają sie na zysk jak wszyscy Przedsiębiorcy. Sceptyk: takie chodzą plotki też coś mi się o ucho obiło. Osobiście wolałbym żebysmy nie zostali przejęci przez G, ale... pozdr0
-
MARCIN EMPUNKT pisze: 2003-10-02 20:33Sceptyk: co rozumiesz przez:"kosztem wszystkich nawet pracowników"? kds: skąd ty się urwałeś, a do szkoły to chyba nie chodziłeś0
-
MARCIN EMPUNKT pisze: 2003-10-02 20:35Gonzales: mało? Ciekawe która sieć tyle przeznacza???0
-
Gonzales pisze: 2003-10-02 21:30***Marcin - nie wiem, która sieć tyle przeznacza; wiem, że to trochę za mało jak na porządną kampanię wizerunkową, tym bardziej, że ma objąć prawie wszystkie media.0
-
p.g pisze: 2003-10-02 22:46zadne przejecie przez G.... przeciez M-punkt ma wiecej punktow wiekszy kapital zakladowy etc. etc...-0
-
MARCIN EMPUNKT pisze: 2003-10-03 11:18plusfan: nie mów hop, kapitał zakładowy nie jest wyznacznikiem wielkości firmy, punktów rzeczywiście G ma mniej ale to też o niczym nie świadczy. 8 października jest spotkanie wszystkich Franków więc będę mądrzejszy i ...mam nadzieję że spokojniejszy, pozdr0
-
p.g pisze: 2003-10-13 01:26:-)0
-
MARCIN EMPUNKT pisze: 2003-10-13 01:42plusfan: widze że też jesteś na GOLU w niedzielny wieczór, ja niestety z przymusu, miałem dzisiaj włam do mojego salonu i muszę kimać w punkcie, więc z nudów..., pozdr0