Koniec MiBOA w T-Mobile
Tylko za pośrednictwem serwisu Mój T-Mobile można zarządzać kontem klientów T-Mobile. Operator zamyka dotychczasowy serwis MiBOA.
Serwis www „Mój T-Mobile” został oddany w ręce klientów w grudniu 2021 roku. Od wczoraj stał się on jedynym oprócz aplikacji mobilnej narzędziem do zarządzania kontem dla klientów abonamentowych - z ofertą na kartę i dla małych firm.
Proces migracji następował stopniowo, a klienci byli na bieżąco informowani o zachodzących zmianach.
Serwis „Mój T-Mobile” jest dostępny na stronie: https://nowymoj.t-mobile.pl/.
Funkcje „Mój T-Mobile” to:
- zarządzanie wieloma numerami i usługami w ramach jednego konta,
- możliwość przedłużenia umowy, zmiany taryfy, dostęp do promocyjnych ofert ( dla klientów prywatnych),
- opłacenie salda konta lub wybranej faktury,
- pobieranie faktur i wykazów połączeń,
- sprawdzanie bieżących kosztów i zużycia usług,
- informacja o posiadanej ofercie i dacie zakończenia umowy,
- możliwość aktywowania dodatkowych usług i zarządzanie blokadami premium,
- historia połączeń,
- możliwość wysłania pytania i zgłoszenia problemu technicznego.
Korzystanie z serwisu nie wymaga rejestracji. Tak jak w przypadku serwisu MiBOA klient może zalogować się numerem telefonu i kodem wysyłanym SMS-em.