Małysz idealnie napędza sprzedaż
Dzięki kampanii z Adamem Małyszem trzykrotnie wzrosła sprzedaż aktywacji w Idei (wyniki w lutym wobec wyników styczniowej sprzedaży). |
Komentarze / 8
Dodaj komentarz-
Slawek pisze: 2001-03-01 15:42Eee tam. W styczniu zawsze jest zastoj po Swietach.0
-
mario pisze: 2001-03-01 15:51Chyba ze LIWIA popsuje tendencje zwyzkowa0
-
Janusz M. Kaminski pisze: 2001-03-01 16:57Taa.. a te dane to skad? I bardzo chetnie zobaczylbym jakies badania dot. sprzedazy. Bo tak sie nieszczesliwie sklada, ze wiem jak sie sprzedaje usluga "Co druga minuta..." ;-))) Ktos mial niezle poczucie humoru ;-) pzdr jmk0
-
Maciek Zarębski pisze: 2001-03-01 19:14Wszyscy maja te dane, drogi JMK! Tylko ty nie masz, bos glupi0
-
Kapec pisze: 2001-03-01 21:32Ciekawe czy rok temu by zrobili z Adamem reklame. Po prostu zeruja na slawie Malysza. Przez to maja taki wzrost sprzedazy (ale nie tylko). Pozdrawiam wszystkich0
-
Leopold pisze: 2001-03-01 22:55Maciek Zarębski: umówmy się, że "wymskneło" Ci się i na przyszłość będziesz bardziej uprzejmy0
-
Patryk pisze: 2001-03-01 23:04Drogi \"Kapciu\" pewnie by nie zrobili rok temu, bo jej naprawde nie zrobili. A reklama polega na tym, ze pokazuje sie ludzia jakas slawe, autorytet o ludziska chca miec to co slawni. To tak jak bys mial teraz wystapic w reklamie bo za 20 lat bedziesz mistrzem. A pozatym nie zeruja, bo Malysz sie zgodzil, i dostal kase! I chcieli miec wzrost sprzedazy, dlatego dali ta reklame. W reklamie chodzi o zwiekszenie sprzedazy...Pozdrawiam.. _[O:::]0
-
Szymon pisze: 2001-03-02 04:09Z komunikatu wynika, ze to jest zasługa Małysza. I gdyby nie on, to zapewne w Idei sprzedaż by nie wzrosła ;-))))0