Mail Głosowy w sieci Idea

Drukuj

Idea rozbudowała skrzynkę mBox o możliwość głosowego odsłuchiwania maili. Z funkcji Mail Głosowy mogą korzystać wszyscy abonenci Idei Optimy, posiadający aktywną pocztę głosową Gold lub Standard.

Użytkownicy poczty głosowej Standard mogą odczytywać e-maile z poczty mBox. Użytkownicy poczty głosowej Gold mogą w ten sposób sprawdzić e-maile z dowolnej skrzynki e-mailowej obsługującej protokół pocztowy POP3.

Aby aktywować usługę Mail Głosowy należy wysłać SMS na numer 110 (opłata zgodna z planem taryfowym) z komendą o treści:

MG login hasło
Gdzie login i hasło to parametry skrzynki mBox,
np. MG jankowalski mojehaslo1

W celu aktywowania usługi Mail Głosowy dla skrzynki mBox wyślij SMS o treści:

MG pelny@adres.emailserwerPOP3 login haslo
gdzie pelny@adres.email to adres email skrzynki, SerwerPOP3 to adres serwera pocztowego, login i hasło to parametry logowania

np. MG jankowalski@wp.pl pop3.wp.pl jankowalski mojehaslo1

w celu aktywowania usługi Mail Głosowy dla dowolnej skrzynki e-mailowej.

Po podaniu prawidłowych parametrów użytkownik otrzyma potwierdzenie z informacją o pomyślnym skonfigurowaniu usługi oraz opłacie za skorzystanie z usługi.

Aby odsłuchiwać emaile należy połączyć się z własną pocztą głosową *501 i wybrać opcję 4 z głównego menu.

Odsłuchiwanie e-maili jest płatne i kosztuje 61 gr (50 gr bez VAT) za minutę połączenia. Naliczanie jest zgodne z planem taryfowym, z uwzględnieniem usług Sekunda i Sekunda Pro.

Aby wyłączyć usługę Mail Głosowy należy wysłać na numer 110 SMS o treści MG REZ.

Regulamin Świadczenia Promocyjnej Usługi „Mail Głosowy” z 21.07.2003 roku.

§ 1
PRZEDMIOT PROMOCJI

1. W ramach niniejszej Promocji Abonent PTK Centertel Sp. z o.o., korzystający z oferty Idea Optima lub Idea Meritum (dalej „Użytkownicy”), posiadający aktywną usługę Poczta głosowa (zarówno Poczta głosowa Standard jak i Poczta głosowa Gold) w ramach niniejszej Promocji ma możliwość korzystania z nowej funkcji Poczty głosowej – Mail Głosowy (dalej „Usługa”), opisanej w § 3 pkt1
niniejszego Regulaminu.
2. Niniejsza Promocja obowiązywać będzie od dnia 21.07.2003 do odwołania. PTK Centertel Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do odwołania lub zmiany zasad niniejszej Promocji w każdym czasie.

§ 2
URUCHOMIENIE PROMOCJI

1. Aktywacja Usługi „Mail Głosowy” następuje poprzez wysłanie przez Użytkownika SMS aktywującego, o treści wskazanej w § 3 niniejszego Regulaminu. Aktywacja Usługi oznacza zaakceptowanie postanowień niniejszego Regulaminu.
2. Użytkownik ma możliwość samodzielnego dezaktywowania Usługi poprzez wysłanie SMS dezaktywującego, o treści wskazanej w § 3.
3. Użytkownik ma możliwość złożenia w każdym czasie dyspozycji zablokowania bądź odblokowania możliwości korzystania z Usługi (aktywacja bądź dezaktywacja Usługi).
4. Użytkownik blokuje lub odblokowuje możliwość korzystania z Usługi poprzez kontakt telefoniczny z Biurem Obsługi Klienta PTK Centertel Sp. z o.o. lub poprzez pisemną dyspozycję kierowaną do Biura Obsługi Klienta lub składając stosowną dyspozycję w formie pisemnej w dowolnym punkcie sprzedaży w sieci Idea .
5. Użytkownik ma także możliwość dezaktywacji Usługi wysyłając SMS o treści: „MG REZ” na numer 110
6. Dodatkowo Użytkownik ma możliwość zablokowania korzystania z Usługi, aktywując specjalną usługę VM_Restrykcje poprzez kontakt telefoniczny z Biurem Obsługi Klienta PTK Centertel Sp. z o.o. lub poprzez pisemną dyspozycję kierowaną do Biura Obsługi Klienta lub składając stosowną dyspozycję w formie pisemnej w dowolnym punkcie sprzedaży w sieci Idea .
7. Dyspozycję zablokowania lub odblokowania możliwości korzystania z Usługi oraz dyspozycję zablokowania korzystania poprzez kontakt telefoniczny z Biurem Obsługi Klienta mogą składać wyłącznie Abonenci, którzy podpisali oświadczenie dotyczące zasad korzystania z kodu abonenckiego.
8. Dyspozycja zablokowania lub odblokowania możliwości korzystania z Usługi realizowana jest nieodpłatnie.

§ 3
KORZYSTANIE Z USŁUGI

1. W ramach Usługi Użytkownik ma możliwość odsłuchiwania wiadomości pozostawionych w skrzynce poczty elektronicznej, poprzez wybranie opcji odsłuchania emaili dostępnej pod klawiszem 4 w menu poczty głosowej.
2. Użytkownik ma prawo korzystania z niniejszej funkcji na warunkach promocyjnych opisanych szczegółowo na stronie internetowej www.idea.pl Możliwość korzystania z Usługi wymienionej w pkt 1 niniejszego paragrafu dotyczy wyłącznie Użytkowników posiadających aktywną usługę Poczta głosowa , którzy nie aktywowali usługi VM_Restrykcje.
3. Aby skorzystać z Usługi Użytkownik, który korzysta z usługi mBox wysyła SMS na numer 110 o treści: „MG login hasło” – gdzie login i hasło to parametry skrzynki mBox.
4. Aby skorzystać z Usługi , Użytkownik, który nie korzysta z usługi mBox, lecz posiada skrzynkę poczty elektronicznej na dowolnym serwerze1, wysyła SMS na numer 110 o treści: „MG uzytkownik@domena serwer POP3 login haslo” – gdzie uzytkownik@domena to pełny adres poczty elektronicznej, serwer POP 3 to adres serwera pocztowego, login i hasło to parametry logowania.
5. Po podaniu prawidłowych parametrów opisanych w pkt 3 lub 4 niniejszego paragrafu, Użytkownik otrzyma potwierdzenie prawidłowego skonfigurowania Usługi i informację o opłatach za skorzystanie z Usługi.
6. Możliwość odsłuchiwania emaili dotyczy wyłącznie połączeń z telefonu komórkowego Użytkownika pod numer Poczty głosowej *501. Nie ma możliwości korzystania z Usługi w ramach roamingu (przy odsłuchiwaniu wiadomości poprzez numer dostępowy (0/+) 48 501-501-501.
7. W przypadku aktywowania pakietu blokad połączeń, Użytkownik nie ma możliwości wykonywania połączeń na numer Poczty głosowej * 501 i korzystania z Usługi.

§ 4
OPŁATY ZA KORZYSTANIE Z NOWYCH FUNKCJI POCZTY GŁOSOWEJ

1. Użytkownik korzystający z Usługi obciążony zostanie następującymi opłatami

Mail Głosowy

 Opłata w zł

bez VAT

z VAT

Aktywacja i dezaktywacja usługi
„Mail Głosowy” poprzez SMS

Opłata za zdarzenie
0,24

Opłata za zdarzenie
0,29

Odsłuchiwanie e-mail w ramach
funkcji „Mail Głosowy”

Opłata za minutę połączenia*
0,50

Opłata za minutę
połączenia*
0,61

*połączenia w ramach tych funkcji rozliczane są na podstawie cennika Idea, uwzględniając promocyjne usługi Sekunda lub Sekunda PRO (dotyczy Użytkowników posiadających aktywne usługi Sekunda lub Sekunda PRO na zasadach określonych w Regulaminie świadczenia promocyjnej usługi „Sekunda” i „Sekunda PRO).
2. Opłaty, o których mowa w pkt 1, wliczane są do faktury za usługi telekomunikacyjne.
3. Połączenia w ramach funkcji wymienionych w pkt 1, nie są wliczane do pakietu bezpłatnych minut i SMSów.

§ 5
INNE POSTANOWIENIA

1. W zakresie nieuregulowanym niniejszym Regulaminem mają zastosowanie postanowienia Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych w sieci cyfrowej GSM 900/1800 przez spółkę pod firmą „Polska Telefonia Komórkowa Centertel” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z dnia 19 czerwca 2001 roku, Regulaminem świadczenia promocyjnej usługi „Sekunda” i Sekunda PRO”
oraz obowiązującego cennika Idea.
1 dostępna jest tylko dla Użytkowników posiadających aktywną usługę Poczta głosowa Gold

Ocena: 0 głosów Aktualna ocena: 0
Drukuj

Komentarze / 33

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    spiro pisze: 2003-07-22 22:32
    i na koncu idea... ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    awaria w popie pisze: 2003-07-22 22:56
    a co do idei to w popie są darmowe smsy premium. jak zwykle awaria systemu. sprawdziłem i faktycznie nie ściąga kasy z konta ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-07-22 23:01
    I w dodatku nawet za onet.pl :-) Jedyna różnica to cena... u operatorów taniej - nie dziwię się - w onecie raz się za skrzynkę płaci...
    0
  • Users Avatars Mini
    wsh pisze: 2003-07-22 23:36
    no gratulacje ideo hehe :P popowi tez gratuluje kolejnej wpadki :P ale ci popowcy maja fajnie, smsy premoium za freee hehe wypas :P
    0
  • Users Avatars Mini
    wsh pisze: 2003-07-22 23:37
    sorki premium a nie premoium hehe o sie wkradlo :)
    0
  • Users Avatars Mini
    grzesiu_ pisze: 2003-07-23 00:21
    sprawdzilem dziala :) dziekujemy Ci "kochana" IDEO.
    0
  • Users Avatars Mini
    mar-dom pisze: 2003-07-23 00:24
    Czy można głosowo odpowiadać?
    0
  • Users Avatars Mini
    timeport pisze: 2003-07-23 00:27
    Idea to chyba ma w opcji testowej te głosowe e-maile dlatego tak tanio : )) tak samo zreszta jak z mms-ami dotej pory do dziesiąty przechodzi : ))) ale lepiej juz ten temat przemilczeć : ))
    0
  • Users Avatars Mini
    wsh pisze: 2003-07-23 00:34
    wogole idee to chyba testowo uruchomili :P :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Bart_22 pisze: 2003-07-23 00:35
    Dużo usług mają w "testach" :)
    0
  • Users Avatars Mini
    awaria w popie pisze: 2003-07-23 00:41
    testowo to w tej chwili już nic nie działa. W tej chwili to nawet zadzwonić w popie nie można, smski też nie działają. Ot cała idea - jest jak kierunkowskaz - raz działa, raz nie działa :)
    0
  • Users Avatars Mini
    wsh pisze: 2003-07-23 00:43
    ale kierunkowskaz zostal do tego stworzony i tu ma przewage hehe :)
    0
  • Users Avatars Mini
    rafalpf pisze: 2003-07-23 01:22
    ooo idea kiedy gprs w popie i mmsy?????????
    0
  • Users Avatars Mini
    rafalpf pisze: 2003-07-23 01:23
    jak już będzie to tylko teoretycznie i w testach
    0
  • Users Avatars Mini
    wsh pisze: 2003-07-23 01:27
    no wlasnie, niech najpierw doprowadza do pozadku smsy i polaczenia, a pozniej takie zaawansowane technologie jak gprs i mms :P :)
    0
  • Users Avatars Mini
    lewickijacek pisze: 2003-07-23 09:45
    Wykorzystuję czasem tego typu usługę w Plusie. Niezły bajer. Co ciekawe, że to draństwo rozróżnia język polski od angielskiego i odpowiednio do języka jest dopasowywana wymowa. Czyli musi tu być analiza całego zdania, no bo przecież inaczej wymawia się np. \"most\" po polsku a inaczej po angielsku. A tak swoją drogą to od czasu, jak mam skrzynkę na Plusnecie, to zawsze(!) i to natychmiastowo(!) przychodzą powiadomienia SMSowe o nadchodzącej poczcie. Jak poprzednio miałem skrzynkę na WP, to powiadomienia często były opóźnione o kilka dni,a najczęściej w ogóle nie dochodziły. A WP podawała w swoich komunikatach, że była to wina opa komórkowego. Ciekawe, że z Plusnetu powiadomienia są zawsze i w terminie, jednak op nie zawodził jak pisała WP. Wracając do tematu przewodniego - dobrze, że w końcu klienci Idei doczekali się tej nowości
    0
  • Users Avatars Mini
    lewickijacek pisze: 2003-07-23 09:49
    W Plusie jest pewna przewaga tego rozwiązania - nie trzeba mieć aktywnej poczty głosowej jak w Idei. Tak prawdę mówiąc, to te dwie usługi nie muszą być przecież połączone ze sobą
    0
  • Users Avatars Mini
    blobi pisze: 2003-07-23 10:12
    I po co to komu?Nie lepiej sprawdzic poczty przez klienta albo przez wap?Niepotrzebny bajer.
    0
  • Users Avatars Mini
    Bart_22 pisze: 2003-07-23 12:59
    Głupi przykład działania IDEI - wczoraj miałem burzę, oczywiście JUDEA nie działałą, a ERA i + tak. Dopiero dziś rano był zasięg.
    0
  • Users Avatars Mini
    blobi pisze: 2003-07-23 13:31
    Bart przeciez wszystko zalezy od twojego BTSa...Wystarczy ze piorun uszkodził antene idei i masz wyjasnienie.
    0
  • Users Avatars Mini
    JA pisze: 2003-07-23 14:37
    Ale Drogo!!! w + jest o polowe taniej (29gr z vat) i jest dostepne nie tylko dla abonamentowcow tylko dla uzytkownikow sim+ tez .
    0
  • Users Avatars Mini
    Bart_22 pisze: 2003-07-23 17:21
    blobi: zgadzam sie, ale chyba malo prawdopodobne ze za kazdym razem ten zly piorun trafia bts'a idei? :) nigdy ery lub +! mam to za kazdym razem - nie wiem, moze je wylaczaja? :) W sumie ich problem, chcialem wtedy zadzwonic - nie zarobili, a dla mnie nie byl to super wazny telefon.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-07-23 18:56
    jacekl - w Plusie płacisz za Plusnet - czy to za aktywację tylko, czy za srebrne co miesiąc - operator Ci łaski nie robi, że dostajesz powiadomienie - to jego system. Wirtualna Polska korzysta z publicznej bramki - nie dziwię się, że nie dostajesz powiadomień - to logiczne. Jeszcze kiedy esemesy przez internet nie były tak popularne i nie było ich tak dużo (korzystniejsze też były limity) zawsze powiadomienia dochodziły - wiem coś o tym bo mam komercyjne konto od ponad 5 lat i kiedyś było OK, teraz w ogóle nie ma, a jeśli są to co 10 mail :-) Nie trzeba mieć poczty głosowej ale trzeba mieć pocztę elektroniczną aktywowaną :-) A że to bez sensu łączyć pocztę głosową z e-mailową... blobi - ja uważam, że ludzie kupujący telefony z tzw. aparatami fotograficznymi to [...], a sam aparat to zbędny bajer :-) Natomiast głosowy e-mail... Znam kilku ludzi, którzy korzystają dość intensywnie z 4444 w Plusie :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-07-23 18:58
    Pioruny nie zawsze wybierają bts-y Idei :-) Wczoraj, kiedy byłem W Zduńskiej WOli, musiał uderzyć albo dokładnie w bts Plusa albo w pobliżu - przez 3 może 5 minut miałem pusty wyświetlacz...
    0
  • Users Avatars Mini
    puma pisze: 2003-07-24 02:21
    Miałem do czynienia z sytuacją gdzie bts ery w centrum warszawy nie działał przez 2 godziny, więc się nie czepiajcie. MMSy i SMSy w idei zawsze dochodzą (przynajmniej mi).
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-07-24 17:15
    A moja siostra ze szwagrem właśnie z powodu tych problemów - brak zasięgu, ginięcie esemesów zmienili sieć :-) Ja w żadnym wypadku nie zajmuję stanowiska w tym miejscu - mogę tylko potwierdzić fakty. Kiedy kupili telefony (szwagier 4 lata temu, siostra 3) było OK. Zasięg niezły, jakość rozmów i innych usług też OK. Niestety od roku, żebyodebrać rozmowę musieli podchodzić do okna od południowej strony domu lub wręcz wychodzioć przed dom. Żeby w ogóle telefony były "w zasięgu" zawsze leżaly na parapecie okna - oczywiście od południa :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Bart_22 pisze: 2003-07-24 17:56
    Wlasnie to samo mam - prawie 2 lata temu przeszedlem z ery do idei. Wszystko bylo ok przez 1 rok, a od wlasnie roku wszystko po kolei PADA!! Z zasiegiem nie mam jeszcze zle ale cala reszta jest bardzo nieprzyjemna i wykreowala moj wizerunek tej sieci! Badziewie! Moge powiedziec tak - jak dostawalem sms ze jest nowa usluga to juz wiedzialem ze cos w niej nie gra i zawsze sie sprawdzalo :( Niech sie bardziej postaraja a nie wymowki wymowki wymowki - za kazdym razem jak dzwonie na BOK! Juz moje nazwisko chyba na pamiec znaja :) WLO: To przekonasz mnie do tego + czy nie?
    0
  • Users Avatars Mini
    Dmin pisze: 2003-07-24 19:23
    wlo & Bart_22: W moim przypadku Era nie miała zasięgu przez noc (burza była niezła). Zasięg miała tylko Idea ;) a Plus tam w ogóle nie dochodzi (25 km przed Rzeszowem, wieś).
    0
  • Users Avatars Mini
    rgumkowski1 pisze: 2003-07-26 00:33
    I teraz Idea po Erze i Plusie, dołączyła do swojej oferty, e-mail z dostępem głosowym. Tylko po co ta opłata za aktywacje?
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-07-26 01:34
    Bart_22 - na pewno warto być w Plusie "starym" klientem :-) Tego jestem pewien. Ale biorąc pod uwagę te nowe promocje... Ja tam nie narzekam - mam tanio, najtaniej nawet, Praktycznie żadnych problemów. Chociaż wczoraj pojawił sie problem - już w lutym tego roku był. Otóż pewne modele telefonów (Noka 3510 i 6310i) jakoś dziwinie raeguą na pewne sytuacje - w 10-12 godzin rozładowują się baterie. Nadajniki telefonów pracują na pełnej mocy (słychać to we wszystkich głośnikach w domu). Technicy mówią o "przeskoku napięć między kanałami" - w lutym to 45 i 46 kanał - nie znam się, może ktoś potwierdzi?. No fakt, dla mnie to problem, bo mam utrudnione korzystanie z telefonu. Dzieci i żona nie mają tego problemu. W lutym serwis Nokii był zawalony takimi "popsutymi" telefonami. Tydzień to trwało, ale w zamian w ramach rekompensaty, po jednym mailu do bok-u dlai mi upust 50% z aboinamentu - 8 dyszek netto :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-07-26 01:46
    Już telefonowałem do BOK i właśnie wysłałem maila. Potwierdzenie dostarczenia już jest :-) Teraz tylko czekam. Tym razem zamiast rekompensaty będę się domagał wymiany telefonu na model nie reagujący na tego typu problemy w sieci :-) Tylko na co mogliby mi wymienić? Lepiej żeby uporali się z tym BTS-em. Myślę, że to wina jednego z nadajników - zawsze dziwnie się zachowywał, a jest to nadajnik postawiony przy jednej z firm w mojej okolicy (nawet ją reklamuje na wyświetlaczu telefonu) i głównie na potzreby pracowników tej firmy. Potrafi wymuszać logowanie się telefonuy przy poziomie sygnału dwóch kresek, kiedy jestem w odległości 40 km od niego a po drodze są dwa inne nadajniki a trzeci 200 m od miejsca gdzie się to dzieje :-) Jak mówię - nie znam się na technicznych aspektach, ale moje obserwacje potwierdzają ten fakt.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-07-26 01:50
    Tym bardziej, że dzisiaj telefon logował się do stacji "Wielkopolskie", gdzie w normalnych warunkach muszę wyjechać 40-50 km na zachód od mojego miasta, żeby na wyświetlaczu pojawił się ten napis :-) Z kolei ten terefny moim zdaniem BTS jest również na zachód od mojej lokalizacji i w odległości ok. 20 km. A w mieście ma również BTS. Dziwne rzeczy :-) ALe generalnie jest OK Bart_22 - przynajmniej jest o czym pogadać w serwisie, a i przy okazji zgłoszenia telefonu oprogramowanie wymienią, styki przeczyszczą... W zastępstwie dali mi 6210 - nieźle :-) Jako członkowi Club Nokia - innym nie dają w ogóle, albo co najwyżej 3310 :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    niedziul pisze: 2005-12-23 15:26
    jak wyłaczyc poczte głosowa w orange go
    0