Koniec zero ratingu – operatorzy nie panikują

Drukuj
Koniec zero ratingu – operatorzy nie panikują
Koniec zero ratingu – operatorzy nie panikują

Operatorzy nie panikują po otrzymaniu zaleceń UKE w sprawie zero ratingu. Na szczęście dla nich otrzymali 2 lata na modyfikację obecnych umów.

O szczegółach najnowszych zmian w sposobie naliczania opłat można przeczytać tutaj

Według Plusa, wycofanie usług opartych na zero ratingu nie będzie powodem do zrywania umów przez klientów (bez kary umownej).

PLAY potwierdził otrzymanie zalecenia z UKE w sprawie zero-ratingu. W praktyce dotyczą one tylko jednej z usług dodatkowych oferowanych klientom Play. Do zaleceń fioletowy operator dostosuje się w terminie.

T-Mobile również potwierdził otrzymanie zaleceń pokontrolnych zgodnie z którymi został zobligowany do zaprzestania zawierania umów oraz stosowania wzorców umownych obejmujących usługi rozliczane w modelu „zero rating”, które powinno nastąpić w terminie 30 dni od dnia doręczenia zaleceń pokontrolnych.

Operator musi także zmodyfikować obowiązujące umowy zawierające usługi rozliczane w modelu „zero rating” w taki sposób by spółka nie świadczyła usług rozliczanych w modelu „zero rating”. Modyfikacja ta powinna zostać dokonana w terminie 24 miesięcy od dnia doręczenia zaleceń pokontrolnych.

Orange na razie tylko analizuje otrzymane od UKE dokumenty.

 

Ocena: 0 głosów Aktualna ocena: 0
Drukuj

Komentarze / 0