Kolory Wiosny II w Plus GSM
REGULAMIN PROMOCJI "Kolory Wiosny II"
1. Promocja "Kolory Wiosny II" obejmuje osoby, które w czasie jej trwania zawrą z Polkomtel S.A. umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych w sieci Plus GSM (dalej zwaną "Umową"), stając się Klientem w myśl "Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A." i jednocześnie kupią w Polkomtel S.A. lub u Autoryzowanego Przedstawiciela Plus GSM aparat telefoniczny w cenie promocyjnej.
2. Promocyjna opłata aktywacyjna wynosi:
a) 50,00 zł (61,00 zł brutto) w przypadku zawarcia Umowy i wyboru jednej z taryf: Czasami 10, Czasami 30, Często 15, Non Stop 15,
b) 15,00 zł (18,30 zł brutto) w przypadku zawarcia Umowy i wyboru jednej taryf: Czasami 150, Często 50, Często 100, Często 150, Non Stop 50, Non Stop 100, Non Stop 150, Non Stop 300.
3. Opłata aktywacyjna w wysokości określonej w pkt.2 płatna jest wraz z pierwszym rachunkiem telefonicznym.
4. Aparaty telefoniczne oferowane przez Polkomtel S.A. lub Autoryzowanych Przedstawicieli Plus GSM po cenie promocyjnej stanowią niepodzielne Zestawy z kartami SIM i samodzielnie nie są przedmiotem Promocji.
5. Promocyjna cena w zł aparatów telefonicznych wchodzących w skład Zestawów wynosi odpowiednio:
Zestaw | Model aparatu telefonicznego | Cena w zł przy zawarciu Umowy i wyborze jednej z taryf: Czasami 10, | Cena w zł przy zawarciu Umowy i wyborze jednej z taryf: Czasami 30,Często 15, Non Stop 15 | Cena w zł przy zawarciu Umowy i wyborze jednej z taryf: Czasami 150, Często 50, Często 100, Często 150, Non Stop 50, Non Stop 100, Non Stop 150, Non Stop 300 |
Zestaw 1 | Motorola C333 | 1,00 (1,22 brutto) | 1,00 (1,22 brutto) | 1,00 (1,22 brutto) |
Zestaw 2 | Nokia 3310 | 1,00 (1,22 brutto) | 1,00 (1,22 brutto) | 1,00 (1,22 brutto) |
Zestaw 3 | Siemens A50 | 1,00 (1,22 brutto) | 1,00 (1,22 brutto) | 1,00 (1,22 brutto) |
Zestaw 4 | Sony J7 | 1,00 (1,22 brutto) | 1,00 (1,22 brutto) | 1,00 (1,22 brutto) |
Zestaw 5 | Nokia 3410 | 1,00 (1,22 brutto) | 1,00 (1,22 brutto) | 1,00 (1,22 brutto) |
Zestaw 6 | Siemens M50 | 1,00 (1,22 brutto) | 1,00 (1,22 brutto) | 1,00 (1,22 brutto) |
Zestaw 7 | Samsung SGH R-210s | 1,00 (1,22 brutto) | 1,00 (1,22 brutto) | 1,00 (1,22 brutto) |
Zestaw 8 | Nokia 3510 | 1,00 (1,22 brutto) | 1,00 (1,22 brutto) | 1,00 (1,22 brutto) |
Zestaw 9 | Motorola V50L | 1,00 (1,22 brutto) | 1,00 (1,22 brutto) | 1,00 (1,22 brutto) |
Zestaw 10 | Samsung N500 | 1,00 (1,22 brutto) | 1,00 (1,22 brutto) | 1,00 (1,22 brutto) |
Zestaw 11 | Nokia 5510 | 1,00 (1,22 brutto) | 1,00 (1,22 brutto) | 1,00 (1,22 brutto) |
Zestaw 12 | Siemens C55 | 29,00 (35,38 brutto) | 1,00 (1,22 brutto) | 1,00 (1,22 brutto) |
Zestaw 13 | Nokia 5210 | 79,00 (96,38 brutto) | 79,00 (96,38 brutto) | 1,00 (1,22 brutto) |
Zestaw 14 | Motorola V66i | 99,00 (120,78 brutto) | 99,00 (120,78 brutto) | 1,00 (1,22 brutto) |
Zestaw 15 | Samsung N620 | 99,00 (120,78 brutto) | 99,00 (120,78 brutto) | 1,00 (1,22 brutto) |
Zestaw 16 | Siemens SL45i | 149,00 (181,78 brutto) | 99,00 (120,78 brutto) | 1,00 (1,22 brutto) |
Zestaw 17 | Panasonic GD 67 | 149,00 (181,78 brutto) | 149,00 (181,78 brutto) | 49,00 (59,78 brutto) |
Zestaw 18 | Siemens ME 45 | 149,00 (181,78 brutto) | 99,00 (120,78 brutto) | 1,00 (1,22 brutto) |
Zestaw 19 | Nokia 3510i | 199,00 (242,78 brutto) | 149,00 (181,78 brutto) | 49,00 (59,78 brutto) |
Zestaw 20 | Nokia 6510 | 199,00 (242,78 brutto) | 199,00 (242,78 brutto) | 99,00 (120,78 brutto) |
Zestaw 21 | Samsung A 400 | 249,00 (303,78 brutto) | 199,00 (242,78 brutto) | 99,00 (120,78 brutto) |
6. Promocja "Kolory Wiosny II" trwa od 1 maja 2003 i jest ograniczona liczbą Zestawów. Promocja kończy się z chwilą wyczerpania liczby Zestawów, jednakże nie później niż 11 maja 2003 roku.
7. Do wzięcia udziału w Promocji "Kolory Wiosny II" nie jest konieczne podejmowanie żadnych dodatkowych działań ze strony Klienta, oprócz wymienionych w pkt.1.
8. Polkomtel S.A. zastrzega, iż w ciągu 24 miesięcy od dnia zawarcia Umowy na warunkach Promocji "Kolory Wiosny II":
a) w miejsce Klienta nie może wstąpić osoba trzecia,
b) Klient nie może zawiesić świadczenia usług,
c) Klient nie może rozwiązać Umowy.
9. Klient nabywający Zestaw promocyjny może wybrać jedną z taryf dostępnych w planach taryfowych: Czasami, Często i Non Stop, zgodnie ze specyfikacją poszczególnych Zestawów, określonych w pkt. 5. Regulaminu Promocji "Kolory Wiosny II".
10. W Promocji "Kolory Wiosny II" w planach taryfowych: Czasami, Często i Non Stop minuty wliczone w abonament oraz SMS'y w planie taryfowym Czasami wliczone w abonament mają funkcjonalność "Przechodzenia pakietów". Oznacza to, że niewykorzystane minuty i SMS'y w bieżącym okresie rozliczeniowym mogą zostać wykorzystane w kolejnych 6 okresach rozliczeniowych. Jako pierwsze w danym okresie rozliczeniowym wykorzystywane są minuty i SMS niewykorzystane w poprzednich okresach rozliczeniowych.
11. W taryfach w planie taryfowym Czasami minuty z poprzednich okresów rozliczeniowych mogą zostać wykorzystane na połączenia poza godzinami szczytu, w weekendy i w nocy. W taryfach w planach taryfowych Często i Non Stop minuty z poprzednich okresów mogą być wykorzystywane bez względu na porę dnia.
12. Niewykorzystane minuty i/lub SMS, o których mowa w pkt. 10 Regulaminu Promocji "Kolory Wiosny II" z poprzednich okresów rozliczeniowych mogą być wykorzystywane w kolejnych okresach rozliczeniowych analogicznie jak minuty i SMS wliczone w abonament, z zastrzeżeniem treści pkt. 13 Regulaminu Promocji "Kolory Wiosny II".
13. Jeśli niewykorzystane minuty i/lub SMS'y, o których mowa w pkt. 10 Regulaminu Promocji "Kolory Wiosny II" z danego okresu rozliczeniowego nie zostaną wykorzystane w ciągu kolejnych 6 okresów rozliczeniowych, wówczas przepadają. Po tym jak przepadną, Klient nie może rościć prawa o zwrot ekwiwalentu pieniężnego za utracone minuty i/lub SMS'y a także nie może żądać jakiejkolwiek innej usługi w zamian za utracone minuty i/lub SMS'y.
14. Jakakolwiek zmiana taryfy przez Klienta, powoduje, iż niewykorzystane minuty i/lub SMS, o których mowa w pkt. 10, przepadają. W tych okolicznościach funkcjonalność "Przechodzenia pakietów" dla tego Klienta, o której mowa w pkt. 10 Regulaminu Promocji "Kolory Wiosny II" jest nadal dostępna, jednakże jest dostępna z początkiem najbliższego okresu rozliczeniowego, przypadającego bezpośrednio po okresie, w którym Klient dokonał zmiany taryfy.
15. W Promocji "Kolory Wiosny II" oferowany jest rabat pomniejszający wysokość opłaty abonamentowej, określonej w Cenniku usług telekomunikacyjnych w sieci Plus GSM.
16. Rabat, o którym mowa w pkt. 15 Regulaminu Promocji, udzielany będzie przez pełnych 12 okresów rozliczeniowych od dnia aktywacji karty SIM.
17. Wysokość rabatu, o którym mowa w pkt. 15 kształtuje się odpowiednio:
Taryfa | Sumaryczna wysokość rabatu w okresie 12 miesięcy od daty aktywacji | Miesięczna wysokość rabatu | Miesięczna wysokość opłaty abonamentowej w okresie 12 miesięcy od daty aktywacji |
Czasami 10 | 96,00 (117,12 brutto) | 8,00 (9,76 brutto) | 17,00 (20,74 brutto) |
Czasami 30, Często 15, Non Stop 15 | 132,00 (161,04 brutto) | 11,00 (13,42 brutto) | 24,00 (29,28 brutto) |
Czasami 150, Często 50, Non Stop 50 | 168,00 (204,96 brutto) | 14,00 (17,08 brutto) | 56,00 (68,32 brutto) |
Często 100, Non Stop 100 | 192,00 (234,24 brutto) | 16,00 (19,52 brutto) | 94,00 (114,68 brutto) |
Często 150, Non Stop 150 | 192,00 (234,24 brutto) | 16,00 (19,52 brutto) | 144,00 (175,68 brutto) |
Non Stop 300 | 192,00 (234,24 brutto) | 16,00 (19,52 brutto) | 224,00 (273,28 brutto) |
18. Klient, który zakupił Zestaw w Promocji "Kolory Wiosny II" nie może w ciągu 6 miesięcy od dnia aktywacji karty SIM zmienić taryfy na taryfę o niższej lub równej opłacie abonamentowej, z zastrzeżeniem treści pkt. 19 Regulaminu Promocji "Kolory Wiosny II".
19. Jakakolwiek zmiana taryfy w okresie 12 miesięcy od daty aktywacji karty SIM w Promocji "Kolory Wiosny II" powoduje zaprzestanie naliczania rabatu, o którym mowa w pkt.15 - 17.
20. W okresie rozliczeniowym, w którym upłynie 12 miesięcy od daty aktywacji karty SIM, minuty oraz w przypadku taryf Czasami również SMS wliczone w abonament, w okresie promocyjnym i po okresie promocyjnym są naliczane osobno, proporcjonalnie do liczby dni. Oznacza to, że niewykorzystane minuty za część okresu rozliczeniowego w którym trwała promocja nie przechodzą na okres po promocji.
21. Po zakończeniu 12 okresu rozliczeniowego, począwszy od dnia aktywacji karty SIM, opłaty abonamentowe naliczane będą zgodnie z obowiązującym Cennikiem usług telekomunikacyjnych sieci Plus GSM.
22. Klient nabywający Zestaw promocyjny w Promocji "Kolory Wiosny II", może na zasadach promocyjnych uruchomić "Strefę Plus". Szczegółowe informacje na temat zasad uruchamiania i działania "Strefy Plus" zawiera Regulamin promocji "Strefa Plus".
23. Jeżeli Klient dokona aktywacji w jednej z taryf w wybranym planie taryfowym, o których mowa w pkt. 9 Regulaminu Promocji "Kolory Wiosny II", a aktywacja ta nastąpi w okresie trwania okresu rozliczeniowego, wówczas liczba minut i SMS wliczonych w abonament, zgodnie z obowiązującym cennikiem usług telekomunikacyjnych w sieci Plus GSM, w pierwszym okresie rozliczeniowym będzie proporcjonalna do liczby dni pozostałych do końca tego okresu rozliczeniowego.
24. W Promocji "Kolory Wiosny II", oferowane są karty wstępnie aktywowane z przydzielonymi numerami telefonów oraz karty standardowe umożliwiające bezpłatny wybór numeru telefonu.
25. W przypadku utraty aparatu telefonicznego oraz karty SIM, nabytych w ramach niniejszej promocji, przed upływem 24 miesięcy od dnia zawarcia Umowy Klient zobowiązany jest powiadomić Polkomtel S.A. o tym fakcie, a w przypadku kradzieży przedstawić dodatkowo dowód jej zgłoszenia organom ścigania.
26. Klient powinien wystąpić do Polkomtel S.A. o aktywowanie następnej karty SIM w sieci Plus GSM w ciągu 7 dni od zgłoszenia do Polkomtel S.A. faktu utraty telefonu wraz z kartą SIM. Wydanie i aktywowanie nowej karty SIM podlega opłacie 50,00 zł (61,00 zł brutto).
27. W przypadku nie podjęcia działań określonych powyżej, a zwłaszcza w pkt. 26, działania Klienta zmierzające do rozwiązania Umowy będą podlegały rygorom określonym w pkt. 28 niniejszego Regulaminu.
28. Polkomtel S.A. jest uprawniony żądać od Klienta naprawienia szkody będącej wynikiem przyznania Klientowi specjalnych warunków Umowy i wcześniejszego, niż wskazane w pkt. 8 niniejszego Regulaminu, jej rozwiązania przez Klienta lub zaprzestania korzystania z usług albo spowodowania rozwiązania Umowy z winy Klienta w przypadkach określonych w Regulaminie świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A. Naprawienie szkody będzie następowało poprzez zapłatę kary umownej w wysokości 650,00 zł.
29. Nie podlega rygorom określonym w pkt. 28 rozwiązanie Umowy przez Klienta w przypadku zmiany Cennika usług telekomunikacyjnych sieci Plus GSM skutkującej podwyższeniem opłat za świadczone na rzecz Klienta usługi.
30. Oferowany w Zestawie aparat telefoniczny posiada blokadę karty SIM (SIM Lock) i może działać wyłącznie z kartą sieci Plus GSM.
31. Blokada może zostać usunięta we wszystkich Salonach Firmowych Plus GSM po zgłoszeniu telefonicznie lub osobiście chęci usunięcia blokady. Przy zgłoszeniu chęci usunięcia blokady należy wyrazić zgodę na przedstawione poniżej warunki usunięcia blokady oraz podać typ i numer IMEI telefonu. W ciągu 14 dni Klient zostanie powiadomiony przez pracownika Salonu o terminie wykonania operacji. Blokada zostanie usunięta po zgłoszeniu się osobiście do Salonu z telefonem, który ma zostać odblokowany.
32. Polkomtel S.A. informuje, że w przypadku usunięcia blokady w ciągu 24 miesięcy od daty aktywacji karty SIM w sieci Plus GSM, za czynność tę zostanie pobrana opłata w wysokości 500,00 złotych (610,00 zł brutto).
33. W przypadku usunięcia blokady aparatu telefonicznego z pominięciem zasad określonych w pkt. 31 Klient traci prawo do bezpłatnej obsługi serwisowej aparatu telefonicznego w ramach gwarancji, rękojmi lub uprawnień z tytułu niezgodności z umową.
34. Promocja "Kolory Wiosny II" nie może być łączona z innymi zniżkami lub promocjami oferowanymi przez Polkomtel S.A. w czasie trwania niniejszej Promocji.
35. Klient biorący udział w Promocji "Kolory Wiosny II" nie może, w zamian oferowanego Zestawu, żądać innego rodzaju aparatu telefonicznego lub usługi.
36. Do świadczenia usług telekomunikacyjnych w ramach Umów zawartych na warunkach Promocji "Kolory Wiosny II" zastosowanie mają postanowienia "Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A.", o ile niniejszy Regulamin nie stanowi inaczej.
37. Cena wymienionych w pkt. 5 aparatów telefonicznych, oferowanych na zasadach ogólnych wynosi odpowiednio:
Model aparatu telefonicznego | Cena w zł aparatu telefonicznego oferowanego na zasadach ogólnych |
Motorola C333 | 799,00 (974,78 brutto) |
Nokia 3310 | 699,00 (852,78 brutto) |
Siemens A50 | 699,00 (852,78 brutto) |
Sony J7 | 699,00 (852,78 brutto) |
Nokia 3410 | 899,00 (1096,78 brutto) |
Siemens M50 | 849,00 (1035,78 brutto) |
Samsung SGH R-210s | 749,00 (913,78 brutto) |
Nokia 3510 | 949,00 (1157,78 brutto) |
Motorola V50L | 1199,00 (1462,78 brutto) |
Samsung N500 | 949,00 (1157,78 brutto) |
Nokia 5510 | 999,00 (1218,78 brutto) |
Siemens C55 | 999,00 (1218,78 brutto) |
Nokia 5210 | 899,00 (1096,78 brutto) |
Motorola V66i | 949,00 (1157,78 brutto) |
Samsung N620 | 1199,00 (1462,78 brutto) |
Siemens SL45i | 999,00 (1218,78 brutto) |
Panasonic GD 67 | 999,00 (1218,78 brutto) |
Siemens ME 45 | 1199,00 (1462,78 brutto) |
Nokia 3510i | 999,00 (1218,78 brutto) |
Nokia 6510 | 1499,00 (1828,78 brutto) |
Samsung A 400 | 1399,00 (1706,78 brutto) |
38. Opłata aktywacyjna w sieci Plus GSM oferowana na warunkach ogólnych wynosi 100,00 zł (122,00 zł brutto).
39. Klient zobowiązuje się do informowania Polkomtel S.A. o stosowaniu urządzeń FCT "Fixed Cellular Terminal" (adapter GSM, urządzenie zapewniające dostęp do sieci GSM z terminali stacjonarnych lub tez central PBX), w których wykorzystane będą karty SIM działające w sieci Plus GSM.
40. Klient zobowiązuje się do przekazania Polkomtel S.A. pełnego zakresu numeracji wewnętrznej centrali PBX "Private Branch Exchange" (centrala abonencka umożliwiająca łączność wewnętrzna w biurze z możliwością realizacji połączeń do i z innych sieci) wraz z dokumentami potwierdzającymi prawo do numeracji, z której będą pochodziły połączenia realizowane za pośrednictwem urządzeń FCT.
41. Klient nie ma prawa za pomocą kart SIM, działających w sieci Plus GSM, kierować do sieci Plus GSM ruchu z innych sieci telekomunikacyjnych.
42. Polkomtel S.A. ma prawo do wypowiedzenia Umowy zawartej w ramach niniejszej Promocji ze skutkiem natychmiastowym w przypadku stwierdzenia nie wywiązywania się Klienta z zobowiązań określonych w pkt. 39-41, co nie wyłącza możliwości skorzystania przez Polkomtel S.A. z uprawnień określonych w pkt.
Komentarze / 36
Dodaj komentarz-
u66 pisze: 2003-04-30 23:12Albo ja mam takie wrażenie, albo plus pisze kolejne promocje przez kalke ...0
-
micbod pisze: 2003-04-30 23:18u66: masz racje to nie matrix to plus :-)))))0
-
dev pisze: 2003-04-30 23:21Kolory Wiosny i Strefa Kontaktu to dwie różne promocje !!! Pierwsza posiada zniżkę na abonament i przechodzenie pakietów, a druga stricte promuje nową usługę - Strefę Plus i dodatkowo w tej promocji przechodzą pakiety..... A co do telefonów, to każdy ma swoje zdanie......0
-
_CISCO_ pisze: 2003-04-30 23:47Ale ten Plus uparty jak osioł :P0
-
maciejm pisze: 2003-05-01 00:54Konsekwentny0
-
promedia pisze: 2003-05-01 01:01Zasadniczo promocje przedluzane kazdorazowo w niezmienionej formie moga sie przejesc. Kto chcial skorzystac z wachlarza ofert promocyjnych przedstawionych w wariantach wersji "I" (jeden/pierwszej) tez skorzystal... przeciaganie tego typu akcji nie ma sensu. Nalezy wprowadzic niekoniecznie lepsze finansowo ale inne oferty, wypromowac inne uslugi i byc moze znajda sie kolejni chetni! PS.Moze nalezy przewietrzyc/odswiezyc kadre w dziale marketingu w Polkomtelu, lub ja bardziej zmotywowac... Przeciez promocja (oferta) NIE JEST kreowana wylacznie dla zadowolenia publiki i operator nie robi tego by dac szanse kazdemu na posiadanie telefonu, ale po to tylko by zwiekszyc swe przychody. Dobra promocja to dobre rezultaty (przyrost sprzedazy / zwiekszone grono odbiorcow).0
-
Greg pisze: 2003-05-01 01:26promedia mądrze pisze. Ja tylko dodam od siebie, ze jezeli ktos ma ochotę zwiekszyc abonament bo dzwoni wiecej to, co spotykamy wylącznie w Plusie, zostanie za to ukarany. Cytat: Jakakolwiek zmiana taryfy w okresie 12 miesięcy od daty aktywacji karty SIM w Promocji "Kolory Wiosny II" powoduje zaprzestanie naliczania rabatu, o którym mowa w pkt.15 - 17. Na pewno gola przegladaja spece z Plusa, moze któryś wypowiedziałby sie na temat tego triku, dlaczego w kazdej promocji, w ktorej otrzymuje sie jakis rabat musi byc ta klauzula? Z niecierpliwoscia czekam na odpowiedz....0
-
spacetur pisze: 2003-05-01 01:42Greg- Może ludzie z Plusa to czytają, lecz albo trudno im zrozumieć że nie są konkurencyjni w stosunku do Ery bo (Idea też nic ciekawego nie proponuje) lub też mają wszystkich głęboko w poszanowaniu. Sam jestem w Plusie od wielu lat, zawsze mi to pasowało, ale gdy moje cyro dobiegnie końca chyba odejdę bo od pewnego czasu Plus mnie zawodzi (szkoda tylko numeru). Mam nadzieję że to cisza przed burzą. Kurde i gdzie te NOWE TARYFY??? Pozdrawiam.0
-
noone pisze: 2003-05-01 01:46Witam, Greg, a czy to nie jest oczywiste, ze aktywujac numer w wyzeszj taryfie, placimy mniej za aparat, zatem moglibysmy kupic telefon w drozszej taryfie, a nastepnie zmienic abonament na nizszy i wychodzi nam czysty zysk. Wiec to jest wytlumaczenie. Pozdrawiam0
-
malenki pisze: 2003-05-01 02:09Noone ale Grekowi nie chodzi o zmiane na nizsza taryfe a o zmiane na wyzsza. Dla mnie osobiscie jest niejasny punkt 20 ? moze ktos mi pomoc0
-
drprado pisze: 2003-05-01 02:25maleńki: to znaczy że po roku jednorazowo minuty niewykorzystane przepadają.0
-
malenki pisze: 2003-05-01 03:10a w plusie minuty przechodza nawet na 6 miesiecy, i co najwazniejsze sa wykorzystywane w pierwszej kolejnosci a nie jak w Idei czy Erze gdzie najpierw znowu trzeba wykorzystac te z z abonamentu danego miesiaca a potem laskawie pozwalaja skorzystac z tych ktore nam zostaly , gdzie tu jakis sens? Chyba zajme sie porownywaniem regulaminow hobbistycznie :)0
-
andsa pisze: 2003-05-01 07:57Moim zdaniem żle się dzieje w Plusie. Innowacyjność zaczyna być dla nich kłopotem. Uruchomili Strefę Plus, a naliczanie sekundowe jeszcze nie jest w planach... Chyba spece z Plusa muszą zacząć myśleć, bo ich sieć zaczyna schodzić na psy!!!0
-
Tyski Boss pisze: 2003-05-01 11:20peter_8210 masz racje zgadzam sie z toba cienko az piszczy;p0
-
marek995 pisze: 2003-05-01 12:52Gdzie te nowości z CEBIT-u??0
-
rulez pisze: 2003-05-01 12:54Pierdo***icie jak najeci, skonczyly sie czasy, ze promocja napedzala sprzedaz, teraz jak ktos potrzebuje telefon to go kupi, co najwyzej zobaczy gdzie jest tanszy,,,, zreszta widze, ze co drugi nie ma tu pojecia o marketingu i zarzadzaniu chyba, bo takie frazesy pierd...olicie0
-
rulez pisze: 2003-05-01 12:55wiekszosc ludzi tu na golu to jak sroczki, szukacie tego co sie swieci. A nie wszystko zlotem co sie swieci.0
-
rulez pisze: 2003-05-01 12:57PS. nie moge sie doczekac KOLOROW WIASNY III, ---to juz byl zart ---info dla tych mniej rozgarnietych...:P0
-
pshemek pisze: 2003-05-01 14:11Pragne zwrocic wszystkim uwage na terminy zakonczenia obu promocji. Otoz koncza sie 11 maja w niedziele. Plus zazwyczaj przedluzal swoje promocje o ponad miesiac. A tu raptem o niecale 2 tygodnie. Wydaje mi sie, ze moga miec z czyms poslizg i 12 maja w poniedzialek zaskoczyc nas (pozytywnie lub nie) czyms nowym. Pozdrawiam!0
-
Athlon pisze: 2003-05-01 18:30Ja tylko nie rozumiem jednego dlaczego Plus robiac tyle promocji ani troche nie moze zdobyc rynku abonenckiego kosztem Ery lub Idei - chyba odpowiedź jest prosta nic nie ma rewelacyjnego w ich promocjach a ilosc tych promocji ma chyba na celu tylko zamieszanie w głowach potencjalnym klientom.0
-
lookanio pisze: 2003-05-01 22:11hmmmm,plus znowu powiela schemat,ja mam to w sumie gdzies bo to nie moja siec ale powiem wam ze ostatnio mam ochote sie skusic na czasami 10,zwlaszcza z tym przechodzeniem minut przez 6 miesiecy:)pshemek*** zaskocza nas promocja'kolory wiosnyIII'....0
-
dev pisze: 2003-05-01 22:32lookanio * nie ma co się zastanawiać tylko kupić abo z Czasami 10 ;)0
-
maciejm pisze: 2003-05-01 22:37Athlon: Plus swój główny krąg odbiorców upatruje w klientach biznesowych. Sam widzisz,że promocje oferowane dla klientów indywidualnych są "nieciekawe". Inne cele ma Idea, która zorientowana jest na "szaraków" (Era rownież), a inne Plus. Jednak pozostali operatorzy coraz częściej patrzą łaskawszym okiem w kierunku klientów biznesowych i coraz śmielej na tym polu poczyniają. Przykładem tego może być oferta jaką zaproponowała Idea jednej z dużych firm farmaceutycznych. Z Plusa zrezygnowali bez słowa (ok.350 kart), bo jedyne co był w stanie zaproponować jako kontrofertę były samochodowe zestawy głośnomówiące. Prędzej czy póżniej Plus się przebudzi, ale czy nie będzie za późno. Pozdrawiam0
-
Michał pisze: 2003-05-01 23:15Widzę tu sarkanie nie tyle na same warunki promocji, co na fakt, że jest przedłużana na podobnych warunkach. Kolejny punkt - do kolegi Promedia w szczególności - z promocjami jak uważam jest pewien problem. Twierdze ze potencjalni NOWI abonencie są w 80% mało atrakcyjni dla opów -ci co mieli mieć ten telefon i używają go nie jako błyskotki - to już go mają. Dziala wiec schemat CCC - aparat za zeta, obniżka na abonament, przechodznie minut. Natomiast zwiększa sie rozdźwiek pomiedzy ofertami dla tychże NOWYCH abonentów a ofertą lojalnościowa dla starych. Czy nie wk.. wia was fakt, że np nowy abonet dostaje zniżke w najniższej taryfie wielkości 1/3 abo podczas gdy dla abonenta z przecietnymi rachunkmi powiedzmy 100-150 zł jest generalnie figa z makiem?? Różnice zaczynaja być na tyle duze, zę oplaca sie czesto zrezygnować z numeru i kupić zupelnie nowy.0
-
Michał pisze: 2003-05-01 23:20PS. CCC -Cena Czyni Cuda----------------- dlatego jakichś rewelacyjnych promocji bym sie nie spodziewał. Zresztą ciekawi mnie jedna rzecz: dlaczego na tym forum, gdzie pewnie 99 % obecnych posiada komórke, i to często wiecej niż jedna, tak strasznie narzeka na promocje dla nowych abonentów.... marudzenie dla marudzenia? Pozdrawiam0
-
Athlon pisze: 2003-05-02 01:32Michał***zgadzan się z Toba całkowicie, własnie ja miałem taką sytuacje ze bedąc od prawie 5 lat abonentem Ery przy kolejnym kończacym sie 2 letnim cyrografie oferta jako dla "starego abonenta" była zadna (aczkolwiek z drugiej strony nie mam do nich pretensji bo miałem male rachunki i cudów nie oczekiwałem). W związku z tym wziąłem nowy telfon noey numer i oczywiscie to wszystko na nowych warunkach i teraz czuję się jak "panisko" z tak dużą ilością darmowych minut - co kiedyś było tylko w sferze marzeń - że nie wiem co z nimi robić. Czyli wniosek prosty jak ktoś nie traktuje swego numeru telefonu jak swietosci to jest to najlepszy sposób aby co dwa lata mieć - wg zasady CCC - nowy telefon na dobrych warunkach.0
-
pshemek pisze: 2003-05-02 01:46Michał: marudzenie na promocje dla nowych abonentow ma swoje uzasadnienie. Jesli starzy dostaja fige z makiem, to rozgladaja sie za lepsza oferta zaraz jak im sie zaczyna konczyc cyrograf. Dlatego tez marudza - po prostu chca zmienic. A, ze sa troche przyzwyczjeni do swojego numeru, to bodziec musi byc silniejszy (czyt. promocja, ktora skloni ich do pobiegniecia bez kapci do najblizszego przedstawiciela danej sieci). Pozdrawiam.0
-
Michał pisze: 2003-05-02 02:28pshemek: ale własnie to uważam za CHORE jako osoba zawodowo zajmująca sie jednym z aspektów marketingu. Osobiście jestem przekonany, że 90% abonentów bez problemu przedłużało by umowy gdyby mogli wybrac np: pakiet dodatkowych minut LUB SMSów LUB rabat na bieżace abo LUB ryczałt WAP/GPRS LUB pakiet danych przez GPRS za free. Coś co byłoby niedostępne dla nowego abonenta. Dla mnie np atrakcyjny bylby pakiet 125 SMSów free.. w Plusie kosztuje 25+VAT. Mam własnie taki problem -skończyło sie cyro na numer mojej żony, jest tam już Często 100+30 w Plus tobie, Motka T250 ma generalnie dosyć i chętnie coś bym od nich wydębił . PWA zrobilo sie mało atrakcyjne w porównaniu z ofertami dal nowych abonentów.. i to jest ból.. choć zamierzam ugrać u nich moze 8310 za sensowna cenę..0
-
dev pisze: 2003-05-02 04:55NEWS **** Nowa promocja w Plus GSM - Bezpłatny MMS - w dniach od 1 maja do 30 czerwca br. w sieci Plus GSM można BEZPŁATNIE przesyłać wiadomości MMS do wszystkich abonentów (sieć/poza) oraz na skrzynki PlusNet. Promocja nie obejmuje MMS'ów wysyłanych na numery Premium Rate. (Info ze stron www.plusgsm.pl)0
-
lookanio pisze: 2003-05-02 12:54dev***oczywiscie jako DRUGI telefon:)0
-
dev pisze: 2003-05-02 13:13lookanio * no a jakże inaczej, nie zastanawiać się :))0
-
pshemek pisze: 2003-05-02 15:16Michał: a ja juz z PWA w Plusie dalem sobie spokoj. Chodzi mi o wymiane punktow 5Plus na aparat. I tak nic porzadnego nie ma. A zamiast marnowac 15000 punktow na aparat, ktory kosztuje 49zl, to wole za 8tys punktow wziac sobie jakis zloty numer (jakis latwy, bo ten co mam to i ja sam czesto zapominam). Konultantow trzeba troszke postraszyc. Przeciez od tego jakie beda mieli wyniki po czesci zalezy ich wyplata. Pare zmylek taktycznych i dadza sie namowic na jakis lepszy aparat, oczywiscie wtedy, gdy twoje rachunki sa sensowne.0
-
titq pisze: 2003-05-02 21:09Michal: przeciez w Plusie jest taka oferta,zamiast PWA, mozna wziac rabat 20%/12mies umowa 12msc, rabat 50%/12msc umowa 18msc, lub pakiet 15min albo 30sms przez 18 msc, dla klientow z rachunkami powyzej 50zl. Oferta jest najbogatsza z posrod polskich opow pshemek: masz racje, tyle, ze coraz trudniej o to, a caly problem z cenami wynikl z tego, ze plusowi skoczyl sie budzet na PWA, dlatego takie ruchy cenowe "w gore"0
-
titq pisze: 2003-05-02 21:13i ogolnie mysle, ze to problem zlego budowania budzetow poszczegolnych dzialow Polkomtela oraz zbytniej uleglosci wobec klientow, pamietam, ze na poczatku roku jeszcze mozna bylo zalatwic klientowi pwa mimo ze nei spelnial warunkow (za niskie rachunki), efekt taki, ze za szybko skonczyla sie kasa na kolejne sluchawki0
-
looc pisze: 2003-05-04 11:13hah widze, ze znow komentujemy wymiane "marketyngowcow" plusowych:) fakt. przydalaby sie.0
-
ghostdog pisze: 2003-05-11 21:03Aparaty bez jakich kolwiek rewelacji.One wszystkie powinny byc po 1zl!No ale coz0