Kolejny etap kampanii reklamowej chello
Na początku października ruszyła druga odsłona kampanii telewizyjnej przygotowanej przez agencję TBWA\Warszawa dla UPC. Kampania ma na celu poinformowanie o nowej październikowej ofercie promocyjnej usługi internetowej chello.
15 sekundowy spot reklamowy pt. „Kierownica” podkreśla wyjątkową cenę usługi w stosunku do szybkości połączenia internetowego. Emitowany będzie w stacjach ogólnopolskich i tematycznych, do końca miesiąca. Kampania potrwa do końca października br., a w kolejnych miesiącach emitowane będą spoty telewizyjne komunikujące o bieżących promocjach na usługi internetowe chello.
Planowaniem i zakupem mediów do kampanii zajmuje się dom mediowy Starcom.
Komentarze / 9
Dodaj komentarz-
kotpirat pisze: 2005-10-20 11:10zobaczymy0
-
belzebub pisze: 2005-10-20 11:13ehhh, zeby tak w moim miescie .... ale podobno juz w przyszlym roku :P0
-
blobi pisze: 2005-10-20 11:38spaccccc....kawy.... o czym oni pisza?? nic nie czaje................0
-
flama pisze: 2005-10-20 11:52chello - prędkość - tak, limit - nie!!0
-
Cosmic pisze: 2005-10-20 12:44fakt, limit przeszkadza...0
-
Alexander25 pisze: 2005-10-20 14:04A mnie sie najlepiej podobała reklama , w której przewodnik oprowadzał wycieczkę po mieszkaniu gościa łączącego się przez dial-up ;) Najmocnieszy tekst " a co oni jedzą? " ;))))))))))0
-
wos pisze: 2005-10-20 15:08Czy UPC powiększa bazę abonentów,... czy gdziekolwiek kładzie nowe kable?0
-
anthos pisze: 2005-10-20 16:23Niestety, dzielnice z mniejszym nasyceniem "pięter" w pionie są... omijane - na szczęście chociaż neo do nas dotarło :)0
-
lennox pisze: 2005-10-20 21:49*wos - no napewno nie w gdyni, od lat nie zwiększa się zasięg, gdzieś tam na kilku ulicach są, ale kase na wielkie bilbordy w całym mieście to wydają lekką ręką, na kable już chyba im nie starczyło :/ *anthos - no u mnie nasycenie pięter jest duże, a mimo to o chello ani widu ani słychu...0