Klienci TP nie są zadowoleni
Telekomunikacja Polska nie zrealizowała planów dotyczących wskaźników satysfakcji klienta w I kw. bieżącego roku. Satysfakcja ogólna klientów TP spadła o 2% do poziomu 51%. Nie został więc zrealizowany cel, który zakładał osiągnięcie poziomu 55% satysfakcji ogólnej na koniec marca 2004. Spadek poziomu satysfakcji klientów indywidualnych był jeszcze większy i wynosił 3%. W segmencie SOHO satysfakcja wzrosła o 1 %. TP ogłosiła, że do 2005 r. poziom satysfakcji klientów operatora ma wzrosnąć do 75-80% - jest to poziom już osiągany przez konkurentów TP. W II kw. 2004 r. satysfakcja ma osiągnąć 57%, na koniec bieżącego roku 66%.
Komentarze / 31
Dodaj komentarz-
Mr Twister pisze: 2004-05-21 00:41Szkoda tylko że zwollnili BLG - to był jedyny człowiek który potrafił trzymać w kupie ten bałagan...0
-
Mr Twister pisze: 2004-05-21 00:42i był zorientowany w specyfice naszego kochanego rynku.0
-
Bart_22 pisze: 2004-05-21 00:43Tez mi nowosc ze ludzie nie sa zadowoleni... no mysle ze nikt sie nie obrazi jesli poziom zadowolenia klienteli wzrosnie :)0
-
AS+ pisze: 2004-05-21 00:47Satysfakcję to mogą mieć Ci co zrezygnowali z usług TP. Niech jeszcze uruchomią "Czerwoną linię" dla tych, co krew ich zalewa z powodu konieczności korzystania z usług monopolisty.0
-
vision pisze: 2004-05-21 00:47NIE? Nie moze byc? Oj to sie pewnie mocno zdziwili ze im satysfakcja spada hehe Dzis wisialem na blue line 15 minut zanim sie ktos zglosil, po czym odlozyl sluchawke.0
-
SZ3RYF pisze: 2004-05-21 00:53troche sie pomylili, satysfakcja spadla nie o 2% tylko satysfakcja spadla do 2% :]0
-
tkubon pisze: 2004-05-21 01:05Ciekawe na jakiej podstawie to obliczali, bo az nie chce mi sie wierzyc ze w tepsie jest tylu zadowolonych klientow0
-
blobi pisze: 2004-05-21 01:06tiaa Bart...Wielka mi nowość....:/0
-
Maras pisze: 2004-05-21 01:21jasne Twister i pan BLG wspaniele pokierował projektem OBŁĘDNEJ LINII :-)) dobrze że go pogonili, szkoda że tak późno. wiecej takich projektów jak ten Pana BLG to będą się cieszyć jak zadowolonych klientów będzie w sumie 2%0
-
bakx pisze: 2004-05-21 01:37zadna niespodzianka/.........0
-
Bart_22 pisze: 2004-05-21 02:18Tez sie nie zaliczam do zadowolonych i z osob ktore znam (troche ich jest) nie ma praktycznie ani jednej ktora jest zadowolona. To sie predko nie zmieni, co wiecej, mysle ze wlasnie to olewanie klienta sie jeszcze na TPSA odegra, ze bedzie to jedna z przyczyn upadku tej firmy. Blobi: Nic zlego nie mowilem :)0
-
damga pisze: 2004-05-21 02:40coz, jesli porownac TP z Era (bo tej uzywam, nic nie mam do pozostalych opow), to faktycznie obsluga klienta jest zalosna, ale z drugiej strony jakosc polaczen jest w porzadku, przerw w dostawie sygnalu to juz nawet nie pamietam, rachunki nie sa zawyzane, od 1,5 miesiaca mam neo (i pominawszy poczatkowy balagan informacyjny) , to dziala bardzo dobrze (raz mi padlo jakos miedzy 1 a 3 w nocy), wiec moze zadowolony to za duze slowo, ale narzekac za bardzo nie moge na uslugi. A jeszcze ten nowy fajny plan z darmowymi rozmowami.0
-
simon pisze: 2004-05-21 05:59i wcale im sie nie dziwie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!0
-
pajorro pisze: 2004-05-21 08:24Jeśli do 2005 r. Tepsa chce mieć poziom satysfakcji klientów na poziomie 75-80% to muszą się o cud modlić, bo z Darmowymi Wieczorami i Weekendami oraz Błękitną Linią do raczej daleko nie zajdą :-))0
-
hate pisze: 2004-05-21 08:42Ale łagodny tytuł. W porządnym kraju takiego operatora już by nie było na rynku. I co się poprawia? Coraz więcej klientów tpsa doznaje "zadowolenia". Najbardziej zadowolonym jest mój kolega, którego tpsa przestała ścigać za niezapłacone rachunki. Placił regularnie tuż po otrzymaniu rachunku, dużo przed terminem i co miesiąc dostawał wezwania do zapłacenia tych rachunków. Interwencje niczego nie załatwiały. Az pewnego razu pani z działu obsługi poradziła mu, aby płacił rachunki kilka dni po terminie i jak ręką odjął bo skończyły się wezwania. Szczęścuiarz.0
-
Matts pisze: 2004-05-21 09:14to chyba jakies jaja!!!!!!!!!0
-
loco pisze: 2004-05-21 11:32....eee niemożliwe??? nie są zadowolenie?? A czego oni by chcieli gwiazdki z nieba?? :D LOL! TPSA się nigdy chyba już nie zmieni:(0
-
loco pisze: 2004-05-21 11:33a skąd oni wzięli 51% zadowolonych klientów? To chyba ci co nie używają telefonu i ie płacą rachunków? Albo ci co nigdy nie mieli przyjemności z Błękitną....0
-
rugewit pisze: 2004-05-21 11:51Obsługa w Telepunktach jest tragiczna !!! Kadra wywodzaca się ze starych BOK-ów jest niekompetentna i nieprzyjazna dla klientów. Często nie chce im się udzielać jakichkolwiek, nawet najprostrzych informacji i zbywają pod byle pretekstem. Pion techniczny w TPSA jest na odpowiednim poziomie, natomiast obsługa klienta całkowicie leży.0
-
daydreamer pisze: 2004-05-21 13:23Jak mam byc zadowolony, skoro na Blekitnej Linni za kazdym razem mowia mi cos innego i odsylaja od jednego do drugiego. Ze juz nie wspomne o kantowaniu na rachunku.0
-
smrtan pisze: 2004-05-21 14:02Jesli ktos odpowie mi na moje reklamacje z wrzesnia 2003 oraz ustosunkuje sie do natychmiastowego zerwania umowy bez zachowania wypowiedzenia (w wypowiedzeniu określiłem winę po stronie TegoPSA) z lutego to może odrobinę zmienię zdanie o tej "firmie"... Póki co jedyne pismo to odpowiedź na reklamacje z grudnia - oczywiście negatywna... Skandal!0
-
Populares pisze: 2004-05-21 14:54W 2002 roku złożyłem pisemną reklamację w (już nieistniejącym) Biurze Obsługi Klientów. Mam potwierdzoną kopię tego pisma. Do tej pory TEPSA nie zareagowała... A jakie jaja są z pełnomocnikctwem... Mimo tego, że mam potwierdzoną przez TPSA kopię pełnomocnictwa udzielonego mi przez abonenta w 2000 roku, to dzięki wprowadzeniu Błękitnej Linii TEPSA nic o tym oczywiście nie wie i za każdym razem kiedy chcę coś załatwić, trzeba od nowa najpierw załatwić pełnomocnictwo. Po prostu Bareja wysiada.0
-
gelo pisze: 2004-05-21 19:06wczoraj do firmy dzownili z smgkrc no i chyba po moich odpowiedziach satysfakcja im jescze bardziej spadnie :)0
-
Alexander25 pisze: 2004-05-21 22:12Oby się znów nie przeliczyli...0
-
olek_01 pisze: 2004-05-22 00:32He,he, oni poziomu satysfakcji (ofiary) klienta na poziomie 70-80 % nieosiągną nawet za 100 lat,chyba ze bedą dodawać dmuchaną lalę z sexshopu:-)) Bo narazie to dmuchają biednych abonentów... jakie to załosne,wstretni krętacze:P0
-
luciano pisze: 2004-05-22 19:33Ciekawe czy to badanie nie jest naciagniete! Osobiscie mam dosc TP i w przyszlosci zamierzam zmienic operatora chocby na netie... Podisalem umowe na neo i zaluje bo mam teraz do zaplaty za prawie 3 miesiace abonametu neostradowego bo oni sobie przyslali fakture po dwoch miesiacach od zalozenia i laczne z oplata istalacyna oraz oplaty za bierzace sprawy co dalo magiczna sume ktora przewysza moje dochody! A co do blekinej. to jedno wieka amatorszczyzna! Nie panuje tu klient nasz P... (zdarzylo mi sie pani na mnie krzyczala) a do tego dochodzi wielki balagan co proctuje ze tych nie lubiacych tej firmy jest wiecej! Najgorszy BOK jaki powstal ! Ciekawe czy kiedys znajda jakis "ZLOTY SRODEK" by rzeczywiscie zwykly Kowalski byl zadowolony!0
-
PLUS + pisze: 2004-05-22 20:04Jak można być zadowolonym z usług TP, jeśli na każdym kroku klient jest oszukiwany. Zamiast z korzyścią dla klienta TP woli ostro wydzierać kasę od emerytów. Ale to się skończy ... i wtedy będzie za późno! PZDR0
-
wlo pisze: 2004-05-24 01:31Jacyś pechowcy jesteście Panowie... Ja może ze dwa razy dzwoniłem z reklamacjami. Nigdy nic nie pisałem!!! I co? Zawsze w ciągu dwóch dni miałem załatwioną sprawę, obniżony abonament i raz nawet odszkodowanie (!!!) coś ok. 90 złotych - już o tym pisałem kiedyś. Fakt, że było to przed wprowadzeniem blue line i w czasach funkcjonowania 9696 :-)0
-
wlo pisze: 2004-05-24 01:33Właśnie dostałem to od kolegi - jeśli lubicie pastwić się nad Tepsą polecam: www.gazetapomorska.pl /apps/pbcs.dll/article?AID= 20041050703530
-
rgumkowski1 pisze: 2004-05-24 16:07No a kto ma być zadowolony??? No może ja, że mi wreszcie po roku czasu w kwietniu uruchomili PZ. ;)))0
-
rgumkowski1 pisze: 2004-05-24 16:13wlo: Ten tekst, to święta prawda o tym co się dzieje w TP.0