Katarzyna Kluk szefem marketingu Nokia Poland
1 października 2005 r. stanowisko dyrektora marketingu Nokia Poland obejmie Katarzyna Kluk. Do jej obowiązków będzie należało zarządzanie działem marketingu i budżetem oraz opracowywanie strategii marketingowej.
"Cieszę się, że powierzono mi tak odpowiedzialne stanowisko. Przez osiem lat pracy w Nokia miałam okazję zapoznać się ze wszystkimi obszarami działań marketingowych w firmie, co z pewnością będzie bardzo przydatne w koordynowaniu pracy zespołu i tworzeniu strategii marketingowej w Polsce" - powiedziała Katarzyna Kluk.
Katarzyna Kluk pracuje w dziale marketingu Nokia od 1998 r. Jest absolwentką Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Mówi biegle w języku angielskim i niemieckim. Interesuje się muzyką i sportem, jej pasją są podróże.
Katarzyna Kluk przejmuje stanowisko dyrektora marketingu od Hanny Viita, której międzynarodowy kontrakt z Nokia Poland dobiega końca. Hanna Viita będzie kontynuować pracę w międzynarodowym dziale marketingu firmy, wdrażając strategię marki Nokia na światowych rynkach.
Komentarze / 8
Dodaj komentarz-
mardall pisze: 2005-09-27 18:02A gdzie zdjęcie???0
-
tojfelina pisze: 2005-09-27 18:21a po co zdjecie??? licza sie osiagniecia, wyniki a nie wyglad. chyba ze jestes wzrokowcem :-)))0
-
mardall pisze: 2005-09-27 18:43estetą!!!0
-
Żurek pisze: 2005-09-27 18:55Marketing nokii w Polsce??Jak żyję nie widziałem na oczy przedstawiciele nokii, widywałem przedstawicieli Se,Samsunga ale nokki nigdy.Wiem wiem mało do temeatu ale musiałem się komuś wyrzalić:)0
-
olo pisze: 2005-09-27 20:00niech sie baba najpierw nauczy gotowac i sprzatac a pozniej bierze za zarządzanie....0
-
pedros77 pisze: 2005-09-27 20:44***tojfelina: każdy facet jest wzrokowcem ;)0
-
frostschen pisze: 2005-09-27 21:38ciekawe co na to zawiasa:0
-
lukasz_k pisze: 2005-09-28 17:31Heh, chcialem was zapewnic ze przedstawiciele Nokii istnieja, ale z racji wyrobionej marki nie musza skupiac sie na durnych promocjach typu siemensa. Jeden z opiekunow po nieudanych probach wcisniecia do firmy siemensow przyznal sie ze producent placi mu ekstra mamone za wciskanie jego telefonow. Nokia nie musi tego stosowac gdyz ludzie maja zaufanie do tej marki. Osobiście nie zamykam sie tylko na te produkty bo tez mam zaufanie do SE, ale tutaj rola Pani Katarzyny Kluk:-)0