Kampania Ery na wielkim formacie

Drukuj

Jet Line, firma reklamy wielkoformatowej, uruchomiła nową lokalizację na fasadzie kamienicy na Krakowskim Przedmieściu przy Uniwersytecie Warszawskim, na której 5 grudnia zawisła reklama sieci Era. Jet Line realizuje kampanię Ery na wielkim formacie w Warszawie
oraz w Krakowie na budynku przy Rynku Głównym 46.

Obie lokalizacje reklamowe znajdują się w zabytkowych, reprezentacyjnych rejonach miast, w punktach o bardzo dużym natężeniu ruchu, to zapewnia
dostrzeżenie i zapamiętanie reklamy przez odbiorców. Jet Line odpowiada za wybór lokalizacji, pozyskanie wymaganych pozwoleń administracyjnych oraz
zapewnienie obsługi technicznej.

Plakaty promujące świąteczną ofertę taryfową "Jedyna" są wydrukowane na siatce winylowej i oświetlane zewnętrznie. Plakat eksponowany na Krakowskim Przedmieściu w Warszawie składa się z trzech modułów: reklamowego o formacie 14.5x6.5 m oraz dwóch odtwarzających fasadę budynku. W Krakowie siatka ma format całkowity 9.1x15.8 m, a moduł reklamowy stanowi 50% tej powierzchni. Odtworzenie wyglądu fasady budynku jest w obu wypadkach wymagane przez Urząd Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków.

Kampania sieci Era na wielkim formacie będzie trwała miesiąc; jest uzupełnieniem ogólnopolskiej kampanii prowadzonej na standardowych nośnikach
reklamy zewnętrznej.

Jet Line specjalizuje się w kompleksowej obsłudze kampanii reklamowych wykorzystujących niestandardowe, wielkoformatowe powierzchnie
ekspozycyjne na budynkach. Ponadto działa w segmencie pozostałych nośników wielkoformatowych: tablic Motorway (12x4 m), backlightów (6x3 m), a także posiada pneumatyczne, dwustronne nośniki reklamowe Airboard (12x8 m).

Ocena: 0 głosów Aktualna ocena: 0
Drukuj

Komentarze / 30

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    gadget-dg pisze: 2004-12-10 08:50
    REklam dźwignią handlu :)
    0
  • Users Avatars Mini
    e-stach pisze: 2004-12-10 08:58
    niech zaczna reklamowac jakies normalne taryfy bo jak place rachunki to plakac sie chce ze ma sie cyrograf
    0
  • Users Avatars Mini
    sigu pisze: 2004-12-10 09:11
    Kolejne zasmiecanie krajobrazu,czy ludzie nie potrafia zadzwonic bez obejrzenia na bilbordzie usmiechnietej pary nastolatkow trzyamjacych sie za rece...
    0
  • Users Avatars Mini
    Dariush00 pisze: 2004-12-10 09:12
    Niech lepiej umozliwia swoim klientom, mozliwosc przejscia do Jedynej, zamiast wydawac kolejna kaske na wielkoformatowe reklamy. Apropo tych reklam... ma ktos jakies zdjecia tych reklam lub moze linki do nich na necie??
    0
  • Users Avatars Mini
    zawiasa pisze: 2004-12-10 10:04
    Podpisuję się pod krytycznymi w/w uwagami - 1pkt. (to i tak za dużo)
    0
  • Users Avatars Mini
    alek pisze: 2004-12-10 10:08
    Matko Boska. czy nie ma juz lepszych tematów do zamieszczania. Co mnie obchodzi rodzaj materiału, z którego jest billboard. Reklama jak reklama, kazdy widzi. 0 pkt.
    0
  • Users Avatars Mini
    jawal pisze: 2004-12-10 10:23
    A na jeskim kleju to przyklejono? Może ktoś z szanownych kolegów wiem, albo poda link do odpowiedniej stronki?
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2004-12-10 10:30
    Na początku jak się zaczęło wieszanie reklam na kamienicach itp to myślałem, że to profanacja - z czasem okazało się, że głównie kasa z tych reklam idzie na renowację - tak było np z ogromną reklamą liptonu na Zamku Królewskim, tak było z reklamą na kościele Św Anny (który nota bene udało się im nawet przenieść!) więc stwierdziłem, że reklamy z odzwierciedleniem fasady nawet mi się podobają i jak z tego kaska pójdzie na renowację to bardzo dobrze - przynajmniej rusztowania są kolorowe a nie byle jakie:)
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2004-12-10 10:31
    ***jawal - z tego co się orientuje to winyl się wiesza na linach i zaczepach nie na kleju:)
    0
  • Users Avatars Mini
    jawal pisze: 2004-12-10 10:41
    ***locco - dziekuje za trafna uwage! szkoda ze nie zauwazyles sarkazmu w moim komentarzu. Ja chcaiłem tylko zwrócić uwage ze ostatnio ilosc bezkrytycznych i bezsensownych "newsow" przechodzi wszelkie granice! Jaki jest sens tej informacji? Po co ją zamieszczono? Ile jeszcze sewisów ją powieliło? Era lub Jet Line (raczej ta druga) wysłała tą informację tylko po to aby zrobić sobie reklame (myśleli: "może jakiś naiwniak o tym napisze? a noz.... przeciez przeslanie do redakcji takiego news-a nic nie kosztuje!") Bo nie chce mi sie wierzyć że GOL umiescil to info bez dopisku ze jest to reklama, albo artykuł sponsorowany!
    0
  • Users Avatars Mini
    jawal pisze: 2004-12-10 10:44
    a jest podpisane zrodlo Jet Line!
    0
  • Users Avatars Mini
    jawal pisze: 2004-12-10 10:46
    wiec to oni chcieli zwrocic uwage jaka to prezna i nowoczesna sa agencja! Reklama i tylko reklama! I tak naprawdę to nawet nie Ery a Jet Line!
    0
  • Users Avatars Mini
    jawal pisze: 2004-12-10 10:48
    O ile mnie pamiec nie myli to niedawno byla informacja że Jet Line bedzie reklamowal heyah na jedynych w swoim rodzaju Airboard-ach! Maja jakis uklad z GOL czy jak?
    0
  • Users Avatars Mini
    tom pisze: 2004-12-10 10:49
    wielka firma wielki format
    0
  • Users Avatars Mini
    coobaw pisze: 2004-12-10 10:54
    a może w końcu ofertę taryf należałoby zmienić???
    0
  • Users Avatars Mini
    omega pisze: 2004-12-10 11:06
    Era zawsze miała skłonność do megalomanii
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2004-12-10 11:20
    ***jawal: jednak komunikacja elektroniczna jest uboga:) myślałem że na serio pytasz hi hi hi:)
    0
  • Users Avatars Mini
    nautilius pisze: 2004-12-10 12:03
    nie ma jak dobra reklama :D
    0
  • Users Avatars Mini
    daro_pop pisze: 2004-12-10 12:12
    tak jak heyah na palacu kultury kiedys byla
    0
  • Users Avatars Mini
    Mariusz. pisze: 2004-12-10 14:12
    Tak jak to **locco wcześniej zauważył, jeżeli kasa z tego pójdzie na odnowienie zabytkowych budynków to oczywiście jestem za. Ale jeżeli jest to zrobione dla widzimisie to jestem temu przeciwny. Taka reklama bądź co bądź szpeci zabytkowy obiekt. Zamiast wydawać tyle kasy na coraz to dziwniejsze reklamy - powinni zająć się zrobieniem w końcu NORMALNEJ taryfy dla wszystkich, a nie zciemnianie z jakimś tam cienkim klonem idei.
    0
  • Users Avatars Mini
    Mariusz. pisze: 2004-12-10 14:13
    PS Jak będę startować w wyborach na prezydenta to oczywiście o Jet Line pomyślę wtedy ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    marek pisze: 2004-12-10 14:54
    w najjasniej panujacym nam ustroju ok. 25% ceny produktu to koszt reklamy... idzie na nia majatek, a kto za to placi? Klient!
    0
  • Users Avatars Mini
    nohal SKI pisze: 2004-12-10 15:06
    Co jest Ta głupawa eRA MOGŁABY WPOWADZIC JAKIEŚ NOWE I TAŃSZE PLANY TARYFOWE BO JUŻ KILKA LAT CIĄGLE TO SAMO A CENY TELEFONÓW SĄ ŻENUJĄCO DROGIE NP, SIEMEN CXT 65 W PLANIE MOJA 40 KOSZTUJE PONAD 1100 ZŁ A W PLUSIE W ABONAMENCIE 15 KOSZTUJE 450 ZŁ OCO %#$@$ TU CHODZI BO JA NIE WIEM.
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2004-12-10 15:43
    *** locco -- a widziales ta reklame u nas, zaraz przy rynku, vis a vis galerii (nie znam nazwy), obok h&m? tez taka sama.. :) ciekawe kto sie tym zajal? :P a jesli chodiz o fasady to jestem jak najbardziej za! :) a jesli nawet by ich nie bylo to wole ogladac reklame (ale ladna, np. lipton'a) niz szara, brzydka siatke (nie wiem z czego) chroniaca chodzacych po rusztowaniach.. bo i tak kasa idzie dla miasta czy gdziestam, ale jest.. :)
    0
  • Users Avatars Mini
    tom pisze: 2004-12-10 16:37
    coobaw*** kto Jet Line ? :P
    0
  • Users Avatars Mini
    miczu pisze: 2004-12-10 18:35
    a najlepiej sie reklamuje HEYAH :D era wysiada bo jest denna i monotonna~!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    dt pisze: 2004-12-11 01:50
    zawsze chcialem wiedziec z czego robi sie takie reklamy:))
    0
  • Users Avatars Mini
    wandik pisze: 2004-12-11 23:55
    Widziałem tą w Krakowie - FUUJJJJJJJJJJJJJJJJ!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    PeTeRx pisze: 2004-12-12 16:19
    Zamiast inwestowac w nikomu nie potrzebne reklamy Era powinna obnizyc ceny polaczen, bo jak na razie przegrywa z Ideą.
    0
  • Users Avatars Mini
    ERA pisze: 2004-12-13 23:47
    WSZYSTKIE W/W ODPOWIEDZI SĄ IDIOTYCZNE
    0