JWT będzie obsługiwać międzynarodowy budżet firmy Vodafone
Oficjalnie została potwierdzona informacja, że sieć agencyjna J. Walter Thompson będzie obsługiwać międzynarodowy budżet brytyjskiej firmy telekomunikacyjnej Vodafone. Klient nie ujawnił wysokości budżetu ani zaproszonych do przetargu agencji. Istnieją przypuszczenia, że wśród uczestników przetargu znalazła się Publicis Groupe. W ub.r. wysokość reklamowego budżetu Vodafone szacowana była na 75 mln. dol. Rok temu Brytyjczycy rozpoczęli współpracę z Wieden & Kennedy. Agencja wybrana na drodze przetargu miała zająć się kampanią wizerunkową koncernu, który konsolidował swoje spółki zależne pod parasolem Vodafon. Choć Vodafon twierdzi, że zwycięstwo JWT nie zagraża pozycji Wieden & Kennedy, to mówi się, iż do końca roku JWT osiągnie status wiodącej agencji. "Koncentracja marek pod wspólnym parasolem prostą platformę komunikacyjną dla naszych klientów. Współpraca z JWT wzmocni ten wizerunek" - powiedział Michael Maedel chief executive i prezes JWT Europe, Middle East and Africa.
Komentarze / 6
Dodaj komentarz-
jogi pisze: 2002-06-04 20:31..i rozpocznie sie "wewnetrzna" konkurencja na pewno z pozytkiem dla Vodafone0
-
hubi pisze: 2002-06-04 21:02konkurencja prawie zawsze wychodzi na dobre dla klientow0
-
Qba pisze: 2002-06-05 01:57No to gratulacje z okazji trzepania wielkiej kasy, bo chyba nicinnego nie mozna napisac!?0
-
regan pisze: 2002-06-05 06:23ten news jest bardzo interesujący, co widac po ilosci komentarzy. moim zdaniem mogliby sobie odpuscić takie "interesujace" tematy na golu.0
-
Qba pisze: 2002-06-05 12:09Ale nigdy niewiadomo co kogo zaiteresuje, wiec trzeba wpuszczac wszystko!0
-
ASKA 24 pisze: 2004-08-19 15:18jest na 100