JWT będzie obsługiwać międzynarodowy budżet firmy Vodafone

Drukuj

Oficjalnie została potwierdzona informacja, że sieć agencyjna J. Walter Thompson będzie obsługiwać międzynarodowy budżet brytyjskiej firmy telekomunikacyjnej Vodafone. Klient nie ujawnił wysokości budżetu ani zaproszonych do przetargu agencji. Istnieją przypuszczenia, że wśród uczestników przetargu znalazła się Publicis Groupe. W ub.r. wysokość reklamowego budżetu Vodafone szacowana była na 75 mln. dol. Rok temu Brytyjczycy rozpoczęli współpracę z Wieden & Kennedy. Agencja wybrana na drodze przetargu miała zająć się kampanią wizerunkową koncernu, który konsolidował swoje spółki zależne pod parasolem Vodafon. Choć Vodafon twierdzi, że zwycięstwo JWT nie zagraża pozycji Wieden & Kennedy, to mówi się, iż do końca roku JWT osiągnie status wiodącej agencji. "Koncentracja marek pod wspólnym parasolem prostą platformę komunikacyjną dla naszych klientów. Współpraca z JWT wzmocni ten wizerunek" - powiedział Michael Maedel chief executive i prezes JWT Europe, Middle East and Africa.

Ocena: 0 głosów Aktualna ocena: 0
Drukuj

Komentarze / 6

Dodaj komentarz