Jeden priorytet TP: wzrost wartości Grupy
Grupa Telekomunikacji Polskiej przygotowała dokument oceniający wyniki za zeszły rok oraz przedstawiający zarys strategii Grupy na lata 2006-2008.
Nowa strategiczna mapa drogowa Grupy TP na lata 2006-2008 zakłada wyłącznie jeden priorytet: wzrost wartości. Cel ten zostanie osiągnięty poprzez rozwijanie nowych źródeł przychodów przy utrzymaniu rentowności.
Grupa TP będzie stymulować rozwój poprzez następujące działania:
-
Wprowadzanie nowatorskich produktów i ofert konwergentnych, opartych w większości na protokole internetowym, przy wykorzystaniu możliwości jakie stwarza Grupie TP dostęp do najnowocześniejszych techologii wypracowanych przez France Telecom, a także przyspieszenie penetracji rynku usług szerokopasmowych (poprzez inicjatywy takie jak Tripleplay Livebox, Business Everywhere i inne).
-
Łączenie transmisji danych, obrazów i muzyki, a także oferowanie tego typu dostępu użytkownikom sieci stacjonarnej i komórkowej.
-
Opłacalna ekspansja zewnętrzna w Europie Środkowo-wschodniej (przy utrzymaniu podejścia zachowawczego).
-
Utrzymanie rentowności Grupy TP. Jest to już obecnie jednym z kluczowych elementów strategii Spółki i tak będzie nadal.
Ostatecznym celem jest osiągnięcie pozycji wiodącego zintegrowanego operatora telekomunikacyjnego w Europie Środkowo-wschodniej.
Pełna treść komunikatu prasowego znajduje się tutaj (plik PDF, 298 KB)
Komentarze / 6
Dodaj komentarz-
TPSA pisze: 2006-02-13 22:26BURaKI!!! DO PIACHU!!!0
-
marcinb pisze: 2006-02-13 22:27a zadowolenie klientów? jakość usług? to nie priorytety?0
-
remik pisze: 2006-02-13 22:29Tfu! Na Telepsa urok :)0
-
Strategy pisze: 2006-02-14 00:27Nie dołączyli głównego hasła tej strategii. Stare motto "bliżej" będzie zastępione przez DOIĆ - "cel ten zostanie osiągnięty poprzez rozwijanie nowych źródeł przychodów przy utrzymaniu rentowności"0
-
anonim pisze: 2006-02-14 13:50A ja ich doje na maxa !!!!0
-
Max pisze: 2006-02-14 14:08Brawo!!! 10 punktow. Firma prywatna powinna dbac o wyniki i wzrost wartosci. Dzieki temu zwolnieni zostana niekompetentni pracownicy, firma zainwestuje w nowe technologie aby miec jeszcze wyzsze zyski w przyszlosci i bedzie walczyc o klienta, przy rosnacej konkurencji oznacza nizsze ceny.0