Idea Śląsk Wrocław w Eurolidze
8 października br. rozpoczęła się kampania reklamowa informująca o starcie Idei Śląsk Wrocław w Eurolidze - tj. udziale najlepszej polskiej drużyny koszykarskiej w najbardziej prestiżowych europejskich rozgrywkach Euroligi koszykarskiej. Każdy z 14 meczów grupowych (czyli do lutego 2002 r.) będzie poprzedzony intensywną kampanią multimedialną w mediach ogólnopolskich i regionalnych (dolnośląskich), wykorzystującą telewizję, radio i prasę.
Przypomnijmy, że w lipcu br. PTK Centertel (operator sieci Idea) podpisał umowę na sponsorowanie męskiej drużyny koszykówki Śląsk Wrocław, w wyniku której zmieniła się nazwa drużyny na Idea Śląsk Wrocław.
W celu budowania znajomości społecznej nowej nazwy klubu oraz jego udział w prestiżowych rozgrywkach międzynarodowych przygotowano specjalną, kampanię reklamową, która wykorzystuje różne media i komplementarne sposoby komunikacji, a skierowana jest z przekazem do grupy mężczyzn w wieku 15-39.
Warto przypomnieć, że od wiosny br. w sieci Idea dostępny jest telefon dwuzakresowy Siemens M35i w specjalnej edycji w barwach mistrzowskiego klubu koszykarskiego Idea Śląsk Wrocław.
Komentarze / 6
Dodaj komentarz-
dexter pisze: 2001-10-15 20:07Kilka dni temu można było przeczytać newsa, że TPSA zaczyna regukować budżet przeznaczony na sponsoring. Jak wiadomo Idea to córka wielkiej matki, ciekawe zatem kiedy ta nowa polityka budżetowa TPSA zostanie zaadaptowana przez Ideę Centertel? Skończy się wtedy promowanie nie tylko drużyn sportowych(koszykówka a ostatnio drużyna wrotkarska) ale i imprez kulturalnych. Obym się mylił, ale w czasach gdzie każdy szuka gdzieś oszczędności wszystko jest możliwe. Pzdr.0
-
Jansmen pisze: 2001-10-15 23:45dexter : oby twoje słowa się nie spełniły. Ale telefon w barwach klubu mistrzowskiego waw (a czy tu się zmienia panele jak w nikii :-)))0
-
dziobek pisze: 2001-10-16 00:31slask to najmocniejszy obecnie i od kilku lat zespol basketu w Polsce, sytuacja sie nie zmienila nawet po odejsciu Wojcika i McNulla, a w idei spece od reklamy wiedzieli co robia, to dobra inwestycja na kilka lat, a o formie slaska swiadcza sparingi z alba berlin, wygrana i przegrana 1pkt,0
-
luk23 pisze: 2001-10-16 02:05ale te reklamy prasowe sa nieladne ble0
-
Ewandy pisze: 2001-10-17 00:06kiepska reklama0
-
bob_gr pisze: 2001-10-17 16:19Zycze koszykarzom wysokiej pozycji w Eurolidze a sponsorzy sami beda przychodzili. Idea chce wyrobic w spoleczenstwie opinie opiekuna sportowcow.0