Idea mecenasem Wielkiej Gali Liderów Polskiego Biznesu

Drukuj

PTK Centertel jest Oficjalnym Mecenasem Wielkiej Gali Liderów Polskiego Biznesu, organizowanej od 1991 r. przez Business Centre Club, która odbędzie się 18.01.2003 r. w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej w Warszawie.
W koncercie wystąpi światowej sławy skrzypek Vadim Brodski w towarzystwie Orkiestry Filharmonii Dolnośląskiej pod dyrekcją Janusza Powolnego. Podczas Gali nastąpi uroczyste wręczenie Nominacji i Złotych Statuetek Lidera Polskiego Biznesu. Nagrodę Specjalną BCC, przyznawaną osobistościom spoza środowiska przedsiębiorców, otrzyma legendarny 'Kurier z Warszawy' - pan Jan Nowak - Jeziorański.

"Wyrażamy zadowolenie ze możliwości wspierania finansowego Wielkiej Gali Liderów Polskiego Biznesu, organizowanej przez BCC, gdyż doceniamy znaczący dorobek już dwunastoletniej działalności największej w Polsce organizacji biznesowej, której jesteśmy członkiem od wielu lat oraz cieszymy się, że wiele firm - także członków BCC korzysta z naszych idealnych rozwiązań dla biznesu, dzięki czemu zwiększają swoją konkurencyjność i efektywność działania oraz optymalizują koszty" - mówi Sławomir Skrodzki, prezes zarządu i dyrektor generalny PTK Centertel - "Wśród ok. 4,5 mln naszych klientów, abonenci biznesowi stanowią ok. 20%, choć naszą ambicją jest zwiększenie tej liczby w najbliższym czasie, ze względu na wysoką jakość sieci, szeroki wachlarz ofert taryfowych i usług dostępnych w sieci Idea, wdrażane nowoczesne usługi konwergentne w ramach Grupy Telekomunikacji Polskiej oraz wysoką jakość obsługi klientów".

Business Centre Club jest największą w kraju organizacją indywidualnych, prywatnych przedsiębiorców. Zrzesza ponad 1.200, głównie prywatnych, polskich i zagranicznych firm reprezentowanych przez blisko 2000 przedsiębiorców. Członkowie Klubu obracają kapitałem 120 mld zł i zatrudniają około 500 tysięcy pracowników. PTK Centertel jest członkiem BCC od dziesięciu lat.

Ocena: 0 głosów Aktualna ocena: 0
Drukuj

Komentarze / 12

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2003-01-14 15:57
    Idea mecenasem Wielkiej Gali Liderów Polskiego Biznesu szkoda,że tylko sponsorem,a nie liderem tej gali.
    0
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2003-01-14 16:09
    "Wśród ok. 4,5 mln naszych klientów, abonenci biznesowi stanowią ok. 20%, choć naszą ambicją jest zwiększenie tej liczby w najbliższym czasie,świadczyć ,to może o tym,że i idea wsiada do pociągu zwanym nowa strategia walki o klienta biznesowego.Tu Plus może czuć się zagrożonym,bo że walczyć o klienta Idea umie już to raz pokazała spychając tego drugiego na trzecie miejsce,nie mówiąc o praktycznie liderowaniu w klientach prepaidowych.Jeszcze może być ciekawie.Tym bardziej,że już się powoli wyczerpuje ze względu na zubożenie rynku ilość pozyskiwania klientów,teraz czas na ich odbieranie sobe.
    0
  • Users Avatars Mini
    Olo pisze: 2003-01-14 17:08
    GRZENIU1: Jeżeli Idea wykonała usługę, a ktoś za nią zapłacił to sponsoruje już za swoje pieniądze nie za czyjeś, a "podlizywać" może sie komu zechce - to wolny kraj, a o klientów trzeba dbać. No i chyba zapomniałeś dodać jestem pierwszy.
    0
  • Users Avatars Mini
    xmen69 pisze: 2003-01-14 20:08
    nikt tu nie zgapia z Plusa sponsorowania i uczestniczeniu w organizowaniu imprez takich jak własnie BCC lub wystawy .... wstyd i gańba ...
    0
  • Users Avatars Mini
    marek pisze: 2003-01-14 21:14
    a mnie sie podoba zdanie"(..) względu na wysoką jakość sieci (...)" hehe nie mowie ze idea ma zla jakosc ale do wysokosci to im jeszcze daleko:)
    0
  • Users Avatars Mini
    kmc pisze: 2003-01-14 21:16
    GRZENIU1: Olo ma przecież rację. Płacisz im za świadczenie usług telekomunikacyjnych, więc to nie są Twoje pieniądze, wydałeś je, tak samo jak gdybyś poszedł do sklepu i kupił Colę. A nie wkurza Cie fakt że właściciel sklepu robi z "Twoimi" pieniędzmi co mu sie tylko podoba ? :) Na co tą kasę wydać to oni wiedzą najlepiej, nie martw się. A mówiąc o obniżce abonamentu patrzysz tylko i wyłącznie ze swojej perspektywy klienta. Powiedz szczerze, co bardziej opłaci się Idei: Zasponsorować Gale i dobrze zareklamować swoją sieć klientom właściwie strategicznym, bo z biznesu mają największe zyski, czy wedle Twojego zyczenia obniżyć abonament dla zwykłych ludzi ? tylko po co ? i tak są bardzo konkurencyjni na rynku i mają dobre ceny, wiec maja działać przeciwko sobie ?????? firma dąży do zwiększenia swoich zysków. proste
    0
  • Users Avatars Mini
    Tytan pisze: 2003-01-14 23:46
    Judea powinna byc co najwyzej mecenasem zjazdu Masonerii w Izraelu!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    ideowiec pisze: 2003-01-15 00:00
    Niech ceny obniza a nie bawia sie w sponsorowanie biznesmenow
    0
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2003-01-15 10:17
    Tytan zastanów się nad tym co napisałeś.
    0
  • Users Avatars Mini
    LukaszP pisze: 2003-01-19 19:06
    reklama była jest i będzie za NASZE pieniądze a ceny to już co innego...
    0
  • Users Avatars Mini
    ghostdog pisze: 2003-01-19 20:58
    Idea sie udziela!
    0
  • Users Avatars Mini
    siwy_256 pisze: 2003-02-01 16:24
    Tak. Wciska się gdzie tylko może.
    0