Heyah będzie obsługiwana przez Polymus i Peppermint
Polska Telefonia Cyfrowa zakończyła konkurs ofert na obsługę BTL marki Heyah. Przy projektach Heyah współpracować będą agencje Polymus i Peppermint. Agencje będą realizowały projekty z różnych obszarów BTL. Wykorzystanie potencjału obu agencji pozwoli precyzyjnie dopasować działania do szerokich potrzeb marki. Agencja Polymus będzie odpowiedzialna głównie za obszar sponsoringu i wsparcie sprzedaży, podczas gdy Peppermint poprowadzi akcje eventowe związane z kampaniami ATL, jak również inne działania wizerunkowe.
Komentarze / 9
Dodaj komentarz-
K_Lego pisze: 2005-02-11 11:21zobaczymy co z tego wyjdzie...0
-
KAMAS pisze: 2005-02-11 12:13K_LENGO TY JESTES OSTRYMPEDALEM0
-
sebastiank pisze: 2005-02-11 13:17ale cikaweostki ;)0
-
es pisze: 2005-02-11 14:09dyskusja na poziomie:D0
-
wet pisze: 2005-02-11 14:14*es: ... tak, na poziomie przerzutki i łańcucha - gdzieś 20 cm nad ziemią.0
-
Weinc pisze: 2005-02-11 16:02Sądząc po koślawych rysunkach w ostatniej kampanii Heyah, marka ta wcale nie ma takich "szerokich potrzeb". :P0
-
kulboj pisze: 2005-02-11 16:59Właśnie dostałem smsa "uświadamiacza" o 3 groszach w sieci.:0) Co by nie mówić o tych reklamowkach to na pewno odróżniają się one od szablonowej reszty.0
-
kkkk pisze: 2005-02-12 08:01Obslugiwana moze nawet byc przez tirowki, byle ceny szly na dol!!!0
-
nodzak pisze: 2005-02-12 09:43no i heyah sie rozkreca... zobaczymy czy skutecznie ;)0