Gwiazdy promują nowe Taryfy Era Moja
Joanna Brodzik i Paweł Wilczak wzięli udział w kolejnej kampanii reklamowej sieci Era. Reklamę reżyseruje Jurek Bogajewicz, a przygotowała ją Agencja G7. Emisja rozpoczęła się 10 października 2003 r.
Celem kampanii jest zaprezentowanie najnowszej promocji Taryf Era Moja, dzięki której klienci mając do dyspozycji tę samą kwotę, mogą rozmawiać dwa razy więcej lub płacić dwa razy mniej za abonament..
Akcja reklamy toczy się w garderobie aktorów, którzy przygotowują się do wejścia na plan filmu fabularnego. On uśmiechnięty, dzieli się informacją o nowej promocji taryf ze swoja piękną wizażystką, wzbudzając tym samym zazdrość swojej partnerki. Ona, nie pozostając mu dłużna, sugeruje kolejną wersję promocji swojemu wizażyście, posyłając do niego znaczące uśmiechy. Jednocześnie aktorzy, dyskutując pomiędzy sobą w zabawny sposób, starają się udowodnić która wersja jest bardziej korzystna. Rozwiązanie dylematu, jak zwykle w przypadku tej uroczej pary nie jest proste, ponieważ obydwoje mają rację.
To już kolejna reklama z udziałem tych znanych i lubianych artystów. Tym razem dzięki dwóm różnym osobowościom aktorów, udało się w prosty sposób przedstawić zalety każdej z dwóch możliwości promocji. W sieci Era każdy ma możliwość wyboru najlepszej dla siebie oferty.
Ze strony Klienta za reklamę odpowiedzialne były Renata Flatt, Anna Szymanik, Marta Krzyżanowska.
Po stronie agencji byli to Marcin Wieczorkowski - Account Director , Jowita Michalska - Account Supervisor, Iwona Żołądkowska – Account Manager, Monika Ostaszewska - Producent TV. Za kreację odpowiadają Sebastian Pańczyk – Art Director, Mariusz Joński - Copywriter oraz Maciek Kowalczuk i Przemek Bogdanowicz - Dyrektorzy Kreatywni.
Komentarze / 17
Dodaj komentarz-
issa pisze: 2003-10-13 19:53Mi sie ta ostatnia reklama podobala-fajna ,z humorem i przymruzeniem oka.0
-
kharn pisze: 2003-10-13 20:17jak dla mnie to beznadziejna ta reklama - zgadzam sie z "issa" juz ta poprzednia byla lepsza0
-
kharn pisze: 2003-10-13 20:17jak dla mnie to beznadziejna ta reklama - zgadzam sie z "issa" juz ta poprzednia byla lepsza0
-
filips90 pisze: 2003-10-13 20:28sympatyczni aktorzy, nie podoba mi się takie sprzedawanie w reklamach0
-
adam3k pisze: 2003-10-13 21:10^^ zgadzam się no ale co zrobic... many many ;d0
-
The Zerter pisze: 2003-10-13 22:20Wilczak i Brodzik to gwiazdy?Chyba ze spalonej remizy!...buhahaha!!!0
-
legenda pisze: 2003-10-14 00:18Phi, tez mi gwiazdy...0
-
glaz pisze: 2003-10-14 01:19jaka sieć takie i gwiazdy - spadające0
-
ar2ro pisze: 2003-10-14 01:33ale GOL ma zapłon hehehe0
-
Poke pisze: 2003-10-14 13:16Nawet nie wiem co to za ludzie.0
-
jarpol pisze: 2003-10-14 12:10Po pierwsze gwiazdki zaledwie a nie gwiazdy, Mick Jagger ani Robert de Niro, ani nawet Irena Kwiatkowska ;-) to to nie jest. Po drugie czy to jest portal www.agencjereklamoweonline.pl? Czy o GSM. Wymienianie wszystkich swietych z agencji G7 chyba nie ma zbyt wiele wspolnego z GSM? Moze nastepny news bedzie o produkcji bidetow w firmie Kolo, bo akurat centertel sobie takie zalozyl w siedzibie?0
-
madzer pisze: 2003-10-14 13:46JARPOL to ty dopiero zobaczyłes co za sciema sie tu dzieje?0
-
madzer pisze: 2003-10-14 13:47poke a co ty wiesz...0
-
Hiroshima pisze: 2003-10-14 14:00Wilczaka to kojarze z tego filmu o szpitalu ale ta kobieta gdzie grala bo nie czaje zupelnie??0
-
Poke pisze: 2003-10-15 00:15madzer - zapewne, nie chwalac sie oczywscie, wiecej od Ciebie, ale to nie sztuka...0
-
mtic pisze: 2003-10-15 03:27Dla Joanny to ja kupię wszystko-nawet Erę..0
-
rgumkowski1 pisze: 2003-10-25 00:23To teraz, gwiazdy seriali, mają przynosić zyski operatorowi? No ciekawe!0