Głosowy Serwis Informacyjny 3232 w sieci Plus GSM
Plus GSM uruchomił całodobowy Głosowy Serwis Informacyjny dla 8 miast: Warszawy, Krakowa, Trójmiasta, Aglomeracji Katowice, Poznania, Wrocławia, Szczecina i Łodzi. Usługa jest dostępna dla abonentów sieci Plus GSM pod skróconym numerem 3232 oraz długim +48601103232. Serwis oferuje m. in. informacje o komunikacji, najważniejszych urzędach, turystyczne, rozrywkowe, a także numery do szpitali oraz alarmowe.
Nowa usługa jest taryfikowana zgodnie z występującymi planami taryfowymi w sieci Plus GSM, z których korzystają abonenci. Serwis zapewnia następujące informacje 24h na dobę:
-
Jak dojechać do centrum z lotniska
-
Informacje o numerach telefonów linii lotniczych i możliwości rezerwacji biletów
-
Informacja kolejowa PKP
-
Informacje o wybranych urzędach miejskich
-
Informacje o najciekawszych miejscach w danym mieście
-
Informacja o wybranych hotelach
-
Informacja o restauracjach z podziałem na kuchnie całego świata
-
Informacje o kawiarniach i pubach
-
Zamawianie jedzenia na telefon
-
Informacje o telefonach do miejsc oferujących jedzenie dla wegetarian
-
Informacje o firmach wynajmujących samochody
-
Informacje o telefonach do miejsc rozrywki
-
Informacje o telefonach teatrów oraz kin
-
Informacje o telefonach szpitali i klinik prywatnych
-
Bezpośrednie zamawianie taksówki
-
Informacje o dyżurnych aptekach
-
Informacje o numerach alarmowych
Plus GSM oferuje już podobny serwis informacyjny dostępny pod numerem 3131 oraz +48601103131 dla Warszawy i Krakowa w pięciu językach: angielskim, niemieckim, francuskim, rosyjskim, polskim. Kolejną różnicą między serwisem 3131 a 3232, poza językami i liczbą miast, jest to, że w serwisie 3131 dostępne są informacje o ambasadach oraz wymianie walut, a w 3232 w to miejsce są przekazywane informacje o urzędach miejskich oraz szpitalach. Serwis 3131 jest przeznaczony dla osób przyjeżdżających z zagranicy natomiast serwis 3232 dla abonentów Plus GSM podróżujących po kraju.
Komentarze / 20
Dodaj komentarz-
rhat pisze: 2001-11-23 13:52Fajnie, ale i tak z tego nie skorzystam, bo pewnie nie będzie informacji o najtańszych barach mlecznych...0
-
zajcol pisze: 2001-11-23 14:10Eeeee.... kolejny numer nie do spamietania - narobilo sie tego w +). Chyba trzebaby jakas sciagawke w portfelu nosic.0
-
pio_tr23 pisze: 2001-11-23 14:12Kazdy op powinien wprowadzic sciagi z takimi numerkami wszelakich uslug prowadzonych przez siec0
-
Macklin pisze: 2001-11-23 14:20Ale nie w Bydgoszczy...0
-
hubi pisze: 2001-11-23 14:24rhat barow mlecznych to chyba juz nie ma, czy liczba korzystajacych z tego ludzi osiagnie jakies znaczace liczby, chyba nie.0
-
oliveira pisze: 2001-11-23 14:45A kto z tego korzysta?0
-
KRFAWY_TOSTER pisze: 2001-11-23 15:10fajne ale ja tego nie bede uzywal ! jak ktos tam wyzej napisal jak te wszystkie numery zapamietac a w ksiazce takich bzdur nie bede zapisywal ! :)0
-
fabian pisze: 2001-11-23 16:30mam pytanie do strategow plus'a oraz innych operatorow-w jakim celu wprowadza sie "wirtualne uslugi" czy ktos kontroluje zainteresowanie nimi, bo mi sie wydaje ze jest ZADNE!!! podobnie jak z szeroko reklamowanym do niedawna WAP'em. przeciez to niewypal. panowie prezesi skupcie swoich podwladnych na czyms przydatnym w zyciu codziennym i nie tworzcie powiadam WIRTUALNYCH USLUG....0
-
PlaYMode pisze: 2001-11-23 16:44fabian: korzystają, korzystają. To czasami jedyne wyjście, gdy jesteś w obcym mieście, więc korzystają. A jeżeli takie usługi Ci nie odpowiadają, przecież nie musisz z nich korzystać. Jeżeli coś Ci się nie podoba, to po prostu nie użtywasz.0
-
micc pisze: 2001-11-23 18:18Fajna usluga - np jedziesz do Krakowa i chcesz zamowic taksowke a nie znasz numeru - mi sie podoba.0
-
hubert pisze: 2001-11-23 18:36Na pierwszy rzut oka, to wydaje sie, ze ten serwis jest zrobiony dla obcokrajowcow i dla ludzi z gruby portfelem, ktorzy znajduja sie w nowym miescie (czyt. na lotnisku) i maja duzo kasy do wydania: wyporzyczenie auta, restauracje roznych kuchni, hotele, itp. Pewnie bedzie ona intensywnie reklamowana w samolotach (npw magazynach LOTU). Brawo dla PLUSA!0
-
graffi pisze: 2001-11-23 20:18Przyda się w nieznanej okolicy, zawsze jakaś pomoc :)0
-
eljocik pisze: 2001-11-23 23:08A rozwinac "Cell Info", to nie laska???0
-
dustin pisze: 2001-11-24 11:34do D.U.P.Y. nic dodac nic ujac0
-
Szymon pisze: 2001-11-25 03:46Zamiast zapytać się o drogę przechodniów - można sobie zadzwonić na numer Plusa... Zamiast dowiedzieć się numeru telefonu w biurze numerów TPSA (zmieścimy się w 1 minucie) - można sobie przez kilka minut znaleźć tą informację w nowej usłudze Plusa. Po prostu naiwni będą korzystać z automatu w Plusie, zamiast skorzystać z usług, które dobrze funkcjonują w TPSA.0
-
Grzes pisze: 2001-11-25 12:19o cos nowego w + , a ja nic nie wiedzialem ........qurde balans0
-
mese pisze: 2001-11-25 21:55informacja pkp? heh, a to my mamy jeszcze kolej? ;-)0
-
Qba pisze: 2001-11-26 09:26Kolejny sposob, zeby nas troche naciagnac na kase, ale kazdy sposob na pieniadze jest dobry! Nara!0
-
telefonica pisze: 2001-11-27 12:31Idea wdraża nowe usługi na SMS-ach, a Plus decyduje się jednak na Głos0
-
Ewandy pisze: 2001-11-28 05:33Ciekawe te nowe rozwiazania. Dobre jest to ze w kilku jezykach bedzie mozna to odsluchac.Tylko ciekaw jestem jak obcokrajowiec sie dowie o tym serwisie.0