Ericsson dąży do zapewniania współpracy usług Instant Messaging wraz z Presence Services
Ericsson rozpoczął współpracę z wiodącymi dostawcami usług mobilnych w celu zapewniania współpracy usług Instant Messaging wraz z Presence Services.
Usługi Instant Messaging oraz Presence Services rozszerzają możliwości tradycyjnych usług głosowych oraz przesyłania wiadomości o możliwość sprawdzenia dostępności innych użytkowników przed rozpoczęciem komunikacji. W celu zapewnienia wysokiej jakości oraz wydajności oferowanych usług we wszystkich sieciach i telefonach komórkowych, Ericsson oferuje całościowe środowisko testowe współpracy usług.
Ericsson zaprezentował program testowy dla współpracy rozwiązań Instant Messaging i Presence Services (IMPS). Do programu zgłosiły się następujące firmy: Ecrio, magic4, MessageVine, Motorola, Ruksun, Software Technologies oraz SonyEricsson.
"Ericsson jest liderem na rynku rozwiązań Instant Messaging oraz Presence Service wywodzących się z inicjatywy Wireless Village. Nasz program testów i weryfikacji jest najbardziej kompletnym środowiskiem testowym end-to-end na rynku," powiedział Cragg Nilson, Strategic Product Manager w Ericsson. "Celem Ericsson jest zapewnienie użytkownikom jak największej wydajności sieci oraz najwyższej jakości usług."
Obecnie usługi Instant Messaging przeznaczone są dla użytkowników komputerów stacjonarnych oraz niewspółpracujących niestandardowych protokołów. Rozwiązanie IMPS firmy Ericsson zostało zaprojektowane w celu zapewnienia użytkownikom telefonów komórkowych pełnej współpracy oferowanych usług, niezależnie od operatora sieci czy urządzenia. Rozwiązanie firmy Ericsson zapewnia użytkownikom informacje o dostępności innych, wysyłanie i otrzymywanie Instant Messages oraz chat.
Program testów i weryfikacji obejmuje testowanie współpracy sieci i usług, testowanie wydajność sieci oraz weryfikację przebiegu testu. Środowisko testujące zwierające technologie GSM, GPRS, CDMA2000 oraz UMTS/WCDMA będzie udostępnione wszystkim partnerom biorącym udział w programie. Ericsson oczekuje, że w najbliższym czasie do programu przyłączy się więcej firm.
Komentarze / 5
Dodaj komentarz-
Marcin Żyła pisze: 2003-03-05 12:51nareszcie coś sensownego ;-) Czyli rozwiązanie zarówno dla wielbicieli GG jak i dla firmy wymagającej interaktywnej komunikacji z pracownikiem.0
-
spiro pisze: 2003-03-05 14:51super! moze wkrotce bedzie gg zintegrowane z telefonem i bedzie wiadomo kto jest dostepny czy;i ma wlaczony telefon. czekamy na efekty prac.0
-
pafnucy pisze: 2003-03-05 17:14Interesujące. Ale pracownikom ze służbowymi fonami współczuję - totalna smycz ;)0
-
nr124 pisze: 2003-03-06 16:48czekamy z niecierpliwością0
-
ghostdog pisze: 2003-03-09 21:27No zalezy dla kogo taka rewelacja.Szefowie beda wniebowzieci ale pracownicy wrecz przeciwnie!0