Era uruchomiła w Łodzi dodatkowe Centrum Obsługi Klienta - oficjalny komunikat
Od poniedziałku 29 września Polska Telefonia Cyfrowa, operator sieci Era, oficjalnie uruchomiła w Łodzi nowe Centrum Obsługi Klienta. Jest ono drugim, po Warszawie, biurem tego typu w strukturze obsługi klienta PTC. Powstanie nowego Centrum jest związane z szybkim rozwojem PTC oraz rosnącą liczbą abonentów i użytkowników sieci Era. Odzwierciedla ono także światowe tendencje do decentralizacji struktury firmy i obsługi klienta.
Łódzkie Centrum zostało zbudowane w niespełna rok, kosztem ponad 11 milionów złotych. Mieści się w trzypiętrowym, specjalnie w tym celu zaprojektowanym budynku i zajmuje powierzchnię ponad 1 400 m2. Do wyposażenia Centrum zostały wykorzystane najnowocześniejsze materiały tłumiące oraz specjalne rozwiązania z zakresu ergonomii zapewniające pracownikom ciszę i najwyższy możliwy komfort pracy. Zastosowano w nim również najnowsze osiągnięcia techniki w dziedzinie rozwiązań telekomunikacyjnych, umożliwiające sprawną i wysokiej jakości obsługę klienta, m.in., specjalną centralę, która zapewnia nieprzerwaną pracę Centrum w każdych okolicznościach.
Na początku maja br. rozpoczęto wielostopniowy proces rekrutacji nowych pracowników. Od 2 czerwca przechodzą oni specjalny program szkoleniowy oparty, m.in., na dotychczasowych, siedmioletnich doświadczeniach PTC w zakresie obsługi klienta. W połowie sierpnia, po przebyciu pełnego cyklu szkoleniowego, pierwszych 53 pracowników rozpoczęło pracę w Centrum. W chwili obecnej jest w nim zatrudnionych 113 osób, które odbierają przeszło 4000 połączeń telefonicznych dziennie. Jeszcze w tym roku zatrudnienie wzrośnie do ponad 150 osób, a docelowo, do końca 2004 roku, do ok. 400. Pracownicy Centrum przez całą dobę przyjmują dyspozycje klientów, udzielają wszelkich informacji dotyczących usług oferowanych przez PTC oraz pomagają we wszystkich kwestiach związanych z korzystaniem z aparatów telefonicznych.
W uroczystości otwarcia uczestniczyli przedstawiciele najwyższych władz państwowych i regionalnych: Prezes Rady Ministrów RP Leszek Miller, Sekretarz Stanu w Kancelarii Prezydenta RP Dariusz Szymczycha, Wojewoda Łódzki Krzysztof Makowski, a także Prezydent Miasta Łodzi Jerzy Kropiwnicki.
"PTC wyznacza na polskim rynku trendy w nowych technologiach telekomunikacyjnych. Hasło przewodnie firmy: "Możesz więcej", znalazło potwierdzenie w konsekwentnym uruchamianiu najbardziej przyjaznych i oczekiwanych usług. Dzisiejszy dzień jest kolejnym etapem na tej drodze." powiedział Bogusław Kułakowski, Prezes Zarządu PTC, podczas uroczystości uruchomienia łódzkiego Centrum Obsługi Klienta.
Komentarze / 13
Dodaj komentarz-
light7 pisze: 2003-09-29 18:31Fajnie wygląda. Tylko co tam robił Miller?0
-
ojciec.dyrektor pisze: 2003-09-29 18:41Miller? Może być. Ale owe ponętne waćpanny w przaśnych ludowo-demokratycznych odzieniach? Znaczy co? Gdyby DT zdążyło kupić erę przed tym otwarciem to hostessy nosiłyby tyrolski spodenki i kapelusiki?0
-
grzesiu_ pisze: 2003-09-29 18:43fajna sprawa takie centrum w miescie (spadek bezrobocia), nie wspominajac juz o mam nadzieje lepszej obsludze klienta. ciekawi mnie ile zarabiaja tacy pracownicy? pozdrawiam grzesiu_0
-
ojciec.dyrektor pisze: 2003-09-29 18:44Przepraszam ale nie widać tego na zdjęciach więc ośmielę się zapytać: czy miejscowy biskup z kropidłem też się pojawił? Bo tylko jego mi tu brakuje ;-PP0
-
Markus pisze: 2003-09-29 18:56...PTC wyznacza na polskim rynku trendy w nowych technologiach telekomunikacyjnych. Hasło przewodnie firmy... co PTC wprowadzila pierwsza? Idea pierwsza obniza ceny , Plus pierwszy uruchamia rozwiazania technologiczne a era tylko kopiuje od jednego lub drugiego lacznie z kampaniami reklamowymi , a nawet jesli cos oglosi pierwsza to okazuje sie ze to ma status testowy i na takim w konkurencji jest juz od dawna a konkurencja sie tym nie chwali0
-
CrazyIwan pisze: 2003-09-29 19:05Era była kiedys do przodu z zasięgiem (... no i oczywiście z cenami - były i są najwyższe) ale teraz to chyba spoczęła na laurach. Tylko gdzie te laury? Dla mnie Era zawsze będzie do kitu...0
-
wlo pisze: 2003-09-29 19:15ojciec.dyrektor - pewnie nie - demineralizowanej wody nie używają jako święconej, więc po poświęceniu mogłoby się okazać, że część urządzeń "nosi ślady zawilgocenia powodujące alnulowanie gwarancji" ;-)0
-
laura pisze: 2003-09-29 19:43popieram w kwestii spadku bezrobocia w Łodzi! tudziez rozładowania "korków" w obsłudze klienta. Miller słodki w wianuszku dziewcząt rustykalnych ;)0
-
laura pisze: 2003-09-29 19:46acha, CrazyIwan - tu jestem ;))0
-
bakx pisze: 2003-09-29 22:37wkoncu, bo w wakacje ciezko sie bylo dodzwonic do boku w erze. a i awarie ich nie omijały...0
-
_mario_ pisze: 2003-09-30 11:27Miler w Erze? To anty-reklama .Co do bezrobocia to sie Łodzi udalo.I jak wiadomo rotacja w takch biurach jest dosc duza ,wiec wszyscy Łodzianie maja szanse tam pracowac predzej czy pozniej :)0
-
simon pisze: 2003-09-30 12:11wreszcie pokazali zdjęcia, doberze to wygląda, praca w takich warunkach może być przyjemna0
-
ojciec.dyrektor pisze: 2003-09-30 16:22***simon - jeśli ktoś lubi pracować w mrowisku to owszem będzie wniebowzięty ;-)0