Energis będzie miał technologię znaną ze Skype
Energis Polska i Inotel SA podpisały umowę o współpracy. Na jej mocy operator będzie mógł dostarczać klientom profesjonalne usługi telefonii internetowej w oparciu o platformę Inotel.
Energis będzie oferował usługi telefonii internetowej za pośrednictwem swojej sieci partnerów, resellerów oraz samodzielnie. Firmy, które zdecydują się na podłączenie do platformy Inotel, będą mogły telefonować za pomocą specjalnych aparatów telefonicznych (tzw. IP Phone), bramek VoIP, do których można podłączyć dowolny aparat telefoniczny, lub przy pomocy słuchawek i mikrofonu podłączonych do komputera.
Platforma wybrana przez Energis to najbardziej stabilny i zaawansowany technologicznie produkt w zakresie telefonii internetowej w Polsce. W platformie – jako pierwszej na świecie – zostały wykorzystane najnowsze rozwiązania firmy Global IP Sound, która jest m.in. dostawcą warstwy dźwiękowej popularnego oprogramowania do rozmów głosowych Skype. Dzięki temu jakość połączeń telefonicznych, realizowanych za pośrednictwem Inotela, nie odbiega od telefonii tradycyjnej.
„O wyborze Inotela na naszego partnera zadecydowała najlepsza na rynku jakość połączeń gwarantowana przez platformę tej firmy. Dzięki niej obsługiwane są największe miasta w Polsce z 11 stref numeracyjnych. Dodatkowo, w skład platformy Inotela wchodzą system billingowy, system CRM oraz panel dla klientów, który zastępuje tradycyjną centralkę telefoniczną i oferuje szereg dodatkowych usług” – powiedział Jarosław Mikos, Prezes Zarządu Energis Polska SA.
Te usługi to m.in. możliwość natychmiastowego dostępu do billingu oraz szczegółowych danych na temat rozmów telefonicznych (długość i koszt połączenia, z którego numeru było wykonywane i do kogo). Istnieje również możliwość zmiany strefy numeracyjnej. Oznacza to, że klienci mogą dzwonić np. z warszawskiego numeru lub odbierać połączenie na ten numer z dowolnego miejsca na świecie.
W standardzie oferowane są również takie usługi, jak odbieranie faxów i wiadomości z automatycznej sekretarki za pośrednictwem poczty elektronicznej, odczyt komunikatów przy pomocy syntetyzatora mowy, połączenia konferencyjne, ograniczenia połączeń wychodzących czy blokowanie niepożądanych numerów.
Panel dla klientów - zastępujący tradycyjną centralkę telefoniczną - jest dostępny wyłącznie dla autoryzowanych użytkowników za pośrednictwem dowolnej przeglądarki internetowej. Platforma jest ulokowana w nowoczesnym centrum hostingowym, administrowanym 24 godziny na dobę.
„Jesteśmy przekonani, że dzięki naszej współpracy z Energisem nastąpi popularyzacja telefonii internetowej wśród biznesu, który w końcu otrzyma usługę o wymaganej jakości. Wysoka jakość połączeń, stabilność platformy oraz niższe koszty za połączenia powinny przekonać klientów do naszych usług. Dzięki nim, firmy będą mogły usprawnić swoje procesy biznesowe” – powiedział Jakub Dwernicki, Prezes Zarządu Inotel SA.
Komentarze / 13
Dodaj komentarz-
spiro pisze: 2005-05-09 13:05skype rzadzi :)0
-
www.fazafm.com pisze: 2005-05-09 13:16zobaczymy jak to wyjdzie narazie zawiodl mnie jakoscia rozmow newfon...0
-
magic pisze: 2005-05-09 13:42kolejny scyzoryk w plecki telekomuny...czy mogę pokręcici ??!0
-
Grzechotnik pisze: 2005-05-09 13:48magic : być może . Ciekawe kkiedy będzie mieć zasięg w Tarnowie?????0
-
tkubon pisze: 2005-05-09 15:34***www.fazafm.com: Korzystasz z NewFon?? Bo wlasnie nosilem sie z zamiarem wplacic im 10zl i sprawdzic co oferuja i jaka jakosc. Ostatnio korzystalem z TeleGaduGadu wiec szkoda gadac, jak zadzwonilem na stacjoanrny z prezentajca numeru to mi sie pokazal jakis angielski numer!!!! To chyba idzie przez wysypy brytujskie, jakos rozmow zenada!!!0
-
brum pisze: 2005-05-09 16:01Nie wiem czy wiecie, ale Polacy są drugą nacją w świecie, po amerykanach, którzy korzystają ze Skype :)0
-
rcicho pisze: 2005-05-09 16:32Ja tez na próbe zarejestrowałem sie na stronie Newfona i zainstalowałem ich aplikacje. Na początku nic nie działało i nigdzie nie mozna było sie dodzwonić. Musiałem wyłączyć firawalla Kerio i to dopiero poskutkowało. Mogłem sie dodzwonic na telefony (i stacjonarne i komorkowe) i dobrze bez pogłosu słyszałem rozmówce. Niestety rozmówca nic nie słyszał i po kilku sekundach sie rozłączył. Pozniej przeprawadziłem test dzwonienia z mojej komorki na numer w newfonie i udało się. Żona odebrała myszka połączenie i dobrze mnie słyszła przez głosniki w komputerze. Niestety ja nic nie słyszałem i wyłaczyłem komórke. Jak widać usłaga ta jest jeszcze bardzo niedopracowana ale ma kilka plusów takich jak proste i łatwe uzyskiwanie numeru tel.0
-
www.fazafm.com pisze: 2005-05-09 18:39*tkubon - tak wplacilem 10zl ale jak narazie poza bardzo fajna oferta otrzymania numeru stacjonarnego nie zachwyca mne newfon - dzwonilem dla porownania z newfon i z nawjiki wp do wloch i co tu duzo mowic przez newfon nie dogadalem sie o ile jeszcze ja cos kiepsko slyszalem to moj rozmowca juz nic same trzaski i piski - nawijka wypadla w tym malym tescie o 100% lepiej ... moze jeszcze cos dopracuja i bedzie to lepiej chodzilo ... dzwonilem do siebie na komorke takze i wtedy jakos w miare dzialalo no ale ... zastrzezenia sa.0
-
orko1990 pisze: 2005-05-09 19:24gratulacje!0
-
noname88 pisze: 2005-05-09 21:16Używałem Skypa, Tlenofonu i Nawijki do rozmów zagranicznych i co mogę stwierdzić: Skype daje dobrą jakosc ale zniekształca głos (rozmówcy po głosie można nie poznać), Nawijka daje najgorszą jakosć z w/w, natomiast zadowolony jestem z Tlenofonu (ceny coraz niższe, jakosć zadowalająca) i jesli ktos chce dzwonic na stacjonarki za granicę to mogę polecić.0
-
zawiasa pisze: 2005-05-09 23:54Dzwoniłem z tlenofonu do Szwecji i Kanady. Ja i moi rozmówcy doskonale sie rozumieliśmy! Złotówka za 10 minut rozmowy z Kanadą - to robi wrażenie.0
-
killer pisze: 2005-05-10 11:12Spróbujcie HALONET.Korzystałem z innych i w porónaniach Halonet to nr1.0
-
Pozer pisze: 2005-05-10 13:38zobaczymy jakosc rozmow0