Druga konferencja z cyklu Nokia Business Conference

Drukuj

7 lutego 2006 roku Nokia, po raz drugi, organizuje w warszawskim hotelu Marriott konferencję poświęconą najnowszym mobilnym rozwiązaniom oraz urządzeniom przyszłości. Nokia zaprosiła na konferencję przedstawicieli wysokiego szczebla kadry menedżerskiej z różnych dziedzin biznesu oraz specjalistów z branży marketingowej. Prelegentami są eksperci z wiodących firm, które już stosują najnowsze technologie telekomunikacyjne oraz międzynarodowi specjaliści z Nokia. Konferencja jest skierowana zarówno do małych i średnich przedsiębiorstw, jak i dużych korporacji oraz klientów z branży reklamowej i sektora związanego z mediami.

"Sukces w dzisiejszym świecie to w dużej mierze zdobywanie informacji, ale przede wszystkim szybkość ich przepływu. Dzięki najnowszym technologiom, które działają w każdym miejscu, sukcesy można pomnażać i pozostawiać konkurencję daleko w tyle. O tym w jaki sposób to robić będzie można się będzie dowiedzieć na tegorocznej Nokia Business Conference - powiedział Kuba Pancewicz, dyrektor generalny Nokia Poland.

Prowadzenie biura jest możliwe wszędzie, niezależnie od miejsca, w którym się znajdujemy. Goście Nokia Business Conference będą mieli okazję przekonać się o tym podczas dwóch bloków tematycznych: biznesowego i marketingowego.

Konferencję rozpocznie część ogólna, na którą złoży się wystąpienie dr Roberta Gwiazdowskiego z Centrum im. Adama Smitha wyjaśniające dlaczego mobilność stała się możliwa oraz dwie prezentacje: pierwsza o mobilnej telewizji, druga o działaniu aplikacji Wayfinder i bezprzewodowych modułów GPS. Wykłady zostaną uzupełnione praktyką. Eksperci z zaproszonych firm oraz przedstawiciele Nokia będą demonstrować najnowsze technologie w specjalnie zorganizowanej strefie prezentacji. Gospodarzem Nokia Business Conference będzie Piotr Najsztub, który również poprowadzi konferencję

Nokia Business Conference będzie składała się z dwóch bloków tematycznych: biznesowego i marketingowego. Blok biznesowy będzie się odbywał pod hasłem "Drogi do sukcesu" i jest skierowany do przedstawicieli małych i dużych przedsiębiorstw. Podczas pięciu prezentacji eksperci przedstawią najnowsze rozwiązania mobilne, takie jak np. Nokia Business Center działające w firmie Veracomp, systemy stosowane w Mobile 4 Business i eLeader, jak też wdrożenie systemu BMS w firmie Stroer, które zostanie przedstawione przez Comticę oraz systemy zarządzania w firmie Perła - Browary Lubelskie S.A..

"Twój marketing jest wszędzie" to hasło bloku marketingowego adresowanego do domów mediowych, agencji reklamowych oraz menedżerów marketingu. Uczestnicy tej części konferencji skoncentrują się na mobilnych innowacjach w mediach i komunikacji marketingowej na przykładach ciekawych studiów przypadków z firm: One-to-One, K2 Internet, TV Multiscreen i Polsat oraz MobiJoy.

Patronem medialnym Nokia Business Conference jest magazyn Brief.

Ocena: 0 głosów Aktualna ocena: 0
Drukuj

Komentarze / 2

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    znany pisze: 2006-02-01 00:11
    no, jak sie nie myle to Nokia jest dostawca oprogramowania i sprzetu dla simplusa w plusie ?? ... jak tak to reewelacja!!!!, niech oranzadka i taktakii tez skorzystaja z ich uslug to bedziemy mieli ... pozamiatane
    0
  • Users Avatars Mini
    prepaid pisze: 2006-02-01 11:02
    znany - mylisz sie. Polkomtel perpaid ma od malo znanej w Polsce firmie Sicap.
    0