Dialog uruchomił program lojalnościowy
Dialog ogłosił oficjalne uruchomienie programu lojalnościowego dla swoich abonentów. Począwszy od 1 lipca operator nalicza wszystkim abonentom punkty. Punkty te - odpowiadające wysokości otrzymywanych co miesiąc faktur, są gromadzone na specjalnym koncie w prostym przeliczeniu: 1 pełny złoty = 1 punkt.
Każdego miesiąca na fakturze (poniżej skróconego wykazu połączeń) można sprawdzić saldo swojego konta (czyli punkty obliczone dla bieżącej faktury oraz sumę wszystkich zgromadzonych punktów):
PUNKTY UZYSKANE W PROGRAMIE | |
Saldo konta punktowego w dniu | 1000 |
Liczba punktów z bieżącej faktury | 100 |
Zgromadzone punkty będzie można wymieniać na nagrody już od stycznia 2004 roku. Nagrodami będą usługi telekomunikacyjne, sprzęt telekomunikacyjny oraz upominki rzeczowe. Nazwa programu zostanie wybrana w drodze konkursu dla abonentów.
Komentarze / 8
Dodaj komentarz-
jimi pisze: 2003-10-07 00:11No to ja w ramach nazbieranych punktów chce nowe sprawne ISDN bo te od dialgu jest góVVno warte0
-
jimi pisze: 2003-10-07 00:11No to ja w ramach nazbieranych punktów chce nowe sprawne ISDN bo te od dialgu jest góVVno warte0
-
andrelub pisze: 2003-10-07 00:12Tp Sa bierz z nich przyklad, czekam na Wasz ruch...0
-
szary pisze: 2003-10-07 01:35Program Lojalnościowy w Dialogu ? no to bravo ! J.A.C.E.K :-) 3m się !0
-
Gonzales pisze: 2003-10-07 02:07Zobaczymy jak ten program będzie realnie wyglądał. Póki co, to hojnie rozdają punkty, tylko nie wiadomo jaką będą one miały wartość w katalogu. Ale oczywiście idea jest słuszna i warta do naśladowania.0
-
Legol pisze: 2003-10-07 02:22no brawo brawo....program lojalnociowy to dobry sposob na zatrzymanie klienta u siebie...i stacjonarne sie tez doczekaly- na odzew tepsy sie chyba nie doczekamy...Pozdro0
-
light7 pisze: 2003-10-07 13:25Juz widzę jak tepsa uruchamia program lojalnościowy.0
-
rgumkowski1 pisze: 2003-10-07 21:15No ciekawa propozycja, operator stasjonarny i program lojalnościowy! Do tej pory takie coś widzieliśmy tylko u operatorów telefoni komórkowej, a czyniono, to po to aby przytrzymać klientów. Widać, że teraz i stacjonarka się stara o klientów, jestem ciekaw kiedy coś takiego ujżymy w tpsa, a napewno, się pojawi, jeżeli nie będzie dalej obniżać cen usług telefonicznych, to będzie musiała jakoś zatrzymywać klientów, którzy będą rezygnować z korzytstania z jej usług.0