Crowley zbadał satysfakcję swoich klientów
Crowley Data Poland drugi raz zbadał satysfakcję klientów. Badanie zrealizowała firma ASM–Centrum Badań i Analiz Rynku i objęło ono grupę reprezentatywną 500 klientów sieci Crowley. Aż 80% respondentów zadeklarowało, że w przypadku ponownego wyboru operatora zdecydowaliby się właśnie na sieć Crowley. Prawie 90% dotychczasowych i nowych klientów twierdzi, że poleciłaby usługi sieci Crowley znajomym.
Ciekawostką jest fakt, że aż 75% klientów korzystało wcześniej z usług innych operatorów. Najistotniejszym powodem zakończenia współpracy była wówczas niezadowalająca jakość usług (27,6%). Pozytywnym zjawiskiem jest także dywersyfikowanie portfela: aż 16,9% badanych deklaruje, że korzysta z usług dwóch operatorów.
Wybór sieci Crowley respondenci najczęściej uzasadniają atrakcyjniejszą ofertą cenową (37,5%), najwyższą jakością usług w czasie testów (31,3%) oraz szybszym terminem realizacji zamówienia (30,2%).
Klienci bardzo wysoko ocenili poszczególne czynniki współpracy z Crowley Data Poland, szczególnie podkreślając fachowość przedstawicieli, pracowników i instalatorów oraz satysfakcjonujący czas instalacji.
Uznali także, iż wszystkie oceniane czynniki, takie jak: wysoka jakość usług, dbałość o klienta, atrakcyjna cena usług, oferta produktowi i renomowana marka są dobrze zarządzane przez firmę Crowley. Wśród czynników, które wpłynęły na zadowolenie klientów z usług sieci Crowley respondenci najczęściej wymieniali mniejszą liczbę awarii (40,5%), jakość obsługi klienta oraz lepszą przepustowość.
Respondenci najczęściej dowiadują się o usługach Crowley Data Poland od przedstawiciela handlowego (34%), znajomych i współpracowników (22%) oraz ze strony internetowej Crowley (17,7%). Strona WWW to jedno z najbardziej cenionych źródeł informacji klientów, ponad 60% z nich czerpie wiedzę właśnie z tego medium. Prawie 70% otrzymuje informacje za pośrednictwem e-maili operatora, natomiast 53% od przedstawiciela handlowego.
Komentarze / 13
Dodaj komentarz-
Kan pisze: 2003-01-16 14:14Fawu***fakt,o tym nie pomyślałem;)Pozdrawiam0
-
Kan pisze: 2003-01-16 13:27Crowley zbadał satysfakcję swoich klientów jakoś nigdy nie wierzę firmą,która sama dla siebie robi badania;)0
-
SZ3RYF pisze: 2003-01-16 15:13mnie o zdanie nie pytali :0
-
bodopl pisze: 2003-01-16 16:56przy badaniach na własne zlecenie "Satysfakcja gwarantowana"0
-
parys pisze: 2003-01-16 20:49Te badania raczej sa obiektywne0
-
pawelpw pisze: 2003-01-16 21:19sam jestem podlaczony do sieci poprzez crowley'a i powodow do narzekan nie mam0
-
Martin pisze: 2003-01-16 22:14ja rowniez kozystam z netu dzieki laczom a raczej antenom firmy Crowley i jak do tej pory jest ok, nie mam powodu do nazekania na ta firme..0
-
Tribal pisze: 2003-01-16 22:33hmmmm jakos nie bardzo kojarze co to hehe! moze ktos mi powie:))))0
-
patol pisze: 2003-01-17 11:53Hmm... ja tez nie wiem co to to za firma i co ona robi ? :(0
-
LukaszP pisze: 2003-01-18 14:10ale o cochodzi?0
-
ghostdog pisze: 2003-01-19 22:47pewnie wzieli pracownikow.Zeby dobrze wypasc!0
-
galeo pisze: 2003-01-20 11:33Albo sibie nadwyżyli statystyki czymś innym. Ciekawa sprawa. Normalnie zamawia się inną firmę do przeprowadzenia badań. Widocznie mają uzdolnione komórki.0
-
siwy_256 pisze: 2003-02-01 15:34Ja nie znam tej firmy.0