Centertel będzie sprzedawał usługi TP S.A. w Poznaniu
Poznań jest pierwszym miastem w Polsce, w którym usługi Telekomunikacji Polskiej SA można zamówić nie tylko w Biurach Obsługi Klientów TP SA, ale także w punktach handlowych PTK Centertel.
"Projekt ma charakter pilotażu. W ten sposób mamy zamiar ułatwić obecnym i przyszłym, naszym klientom dostęp do usług świadczonych przez TP S.A. Przez najbliższe trzy miesiące będziemy badali czy proponowane przez nas rozwiązanie zyska akceptację klientów" - mówi Wojciech Kąkol, Dyrektor Departamentu Dystrybucji Pośredniej PKI TP SA. - "Ich opinie pozwolą nam ocenić czy ta formuła jest funkcjonalna, czy spotkała się z pozytywnym przyjęciem i akceptacją. Kolejnym miastem, w którym klienci będą mogli składać zamówienia na usługi TP S.A. w placówkach PTK Centertel będzie Kraków. Już od 27 marca 2002 r. takie zamówienia będzie można składać w trzech krakowskich punktach handlowych PTK Centertel.
Komentarze / 16
Dodaj komentarz-
RAFALS pisze: 2002-03-25 22:23telefony pod strzechy... :)0
-
x2x pisze: 2002-03-25 23:46RAFALS powiedział co wiedział!!!! ciekawe czy zmieni się podejście do klienta ze zmianą POS. Słyszałem że generalna różnica to wiek pracowników - średnia TPSA około 50 lat, w idei około 30 lat. :-)0
-
pagos pisze: 2002-03-26 00:17Ktoś powiedział - zróbmy w TPSA profesjonalną obsługę klienta, JAK U KOMORKOWCÓW. A ci zrobili w to miejsce obsługę klienta po staremu W BIURACH OBSŁUGI KOMORKOWCÓW0
-
mike.buba pisze: 2002-03-26 00:35no to zobaczymy co z takiego eksperymentu wyniknie.0
-
olekbek pisze: 2002-03-26 01:13Moim zdaniem to narażenie wizerunku PTK CENTERTEL... gdyż znaczek tpsa kojarzy się raczej niekorzystnie...0
-
luzak pisze: 2002-03-26 02:35No pieknie rośnie nam monopolista za nasze pieniadze. Powinni ta TPSA zaorać razem z centkiem0
-
graffi pisze: 2002-03-26 03:44Ludzie, opanujcie się! To w zasadzie dobrze, że związki między firmami dadzą coś więcej niż tylko ciągłe przelewanie forsy z jednej do drugiej firmy! Groźne jest to natomiast dla konkurencyjnych operatorów komórkowych - brak perspektywy zaoferowania czegoś wspólnie z operatorem stacjonarnym (no, może plus się załapie na nową firmę Kaczmarka, ale ją trzebaby najpierw stworzyć)0
-
PZ pisze: 2002-03-26 09:12*** graffi *** do końca bym się z Tobą nie zgodził - wszystko OK, działa prawo sieci - ma to sens ekonomiczny, ale ... tepsa ... tyle lat współżycia (brrr). w zasadzie dobrze ujął to *** olekbek *** choć jak na mój gust nazbyt subtelnie ... Pozdrawiam ;-)0
-
dexter pisze: 2002-03-26 10:58Obsługa klientów to jedno, ale ważna jest również reklama usług firmy córki. Klienci przychodzący do siedziby Centertela chcąc załatwić sprawy z tpsa będą od samego progu atakowani reklamą operatora telefoni przenośnej. Poza tym koszt utrzymania dwóch odrębnych biur byłby dużo wyższy. Generalnie dobry pomysł. Pzdr.0
-
sebek2303 pisze: 2002-03-26 12:13pomysł dobry, ale to tylko może wzmocnić pozycję monopolisty0
-
mike.buba pisze: 2002-03-26 13:15Ale kolejecki wzrosną teraz w idei . heheh. biedny bedzie ten co do tej pory był tam szybciutko obsłużony. teraz trochę postoi ... :-)0
-
graffi pisze: 2002-03-26 13:53Pz, widzisz, co to jest opinia o firmie? W zasadzie na rynku jest ona mało istotna jeśli nawet przy złej opinii firma jest ekonomicznie skuteczna. To z naszego punktu widzenia "nie lubię tepsy" jest ważniejsze niż "tepsa ma najtańsze/ najlepsze/ najbardziej dostępne usługi", z punktu widzenia np biznesu, ewentualnie inwestorów, jest to dużo mniej istotne0
-
kkrzysiekk pisze: 2002-03-26 15:26zastanawiam sie po co to zrobili - czyżby mieli az tak duzo klientow, ze az sie nie wyrabiają w swoich placowkach???0
-
mr.bond pisze: 2002-03-26 17:31Dosc oryginalne rozwiazanie jak na skale swiata :-)0
-
l.u.k.a.s. pisze: 2002-03-27 03:49tpsa/centertel=orange, a wiec wszystko w porzadku0
-
Qba pisze: 2002-03-27 09:40Troche to dziwne, ale moze za jakis czas w punktach obslugi tepsy bedzie mozna zrobic zakupy na obiad do domu i bedzie to tez pilotazowy program!0