Bonus i kolejne przeprosiny dla użytkowników Simplusa

Drukuj

Polkomtel wydał oświadczenie w sprawie zakończenia procesu zwracania klientom należności jakie były pobrane z ich kont prepaid w czasie awarii platformy usług przedpłaconych w Plusie. Oto treść tego oświadczenia:

Miło nam poinformować, że zakończony został proces zwracania klientom usług przedpłaconych należności, jakimi nieprawidłowo obciążono ich konta w wyniku zakłóceń spowodowanych niedawną aktualizacją systemu informatycznego obsługującego usługi Simplus, Sami Swoi i Mix.

Jak informowaliśmy wcześniej, wstrzymanie na czas aktualizacji oprogramowania procesu przetwarzania bieżących danych dotyczących kont klientów oraz wykryte w dostarczonym oprogramowaniu błędy spowodowały opóźnienia i zakłócenia w rozliczaniu należności za korzystanie z ww. usług. Po precyzyjnej weryfikacji stanu kont wszystkich użytkowników, Polkomtel SA dokonał etapowego korygowania należności na rzecz klientów, zasilając ich konta o stwierdzone nieprawidłowo naliczone płatności. Korekty te dotyczyły zarówno połączeń głosowych, pakietów minut i SMS oraz transmisji GPRS. Ponadto nie obciążono wstecznie kont klientów opłatami za usługi wykonane, a nie rozliczone na bieżąco przez system wskutek jego błędnego funkcjonowania.

Przepraszając jeszcze raz za okresowe utrudnienia w korzystaniu z usług przedpłaconych w naszej sieci, pragniemy zapewnić, że weryfikacja stanu należności na koncie każdego klienta przeprowadzona została z najwyższą starannością, a wszelkie przypadki wątpliwe rozstrzygane były na korzyść klienta.

Aby zrekompensować użytkownikom Simplus, Sami Swoi i Mix niedogodności, na jakie zostali narażeni w wyniku zakłóceń, Polkomtel SA oferuje klientom, którzy włączyli się do sieci zgodnie z regulaminem świadczenia usług telekomunikacyjnych przed dniem 31 stycznia br., specjalny bonus w postaci 30 minut darmowych rozmów w sieci. O sposobie skorzystania z niego klienci Simplus, Sami Swoi i Mix zostaną poinformowani SMS-em, którego wysyłka rozpoczęła się 22 lutego br. i potrwa do 8 marca br. Aktywacja bonusowych minut będzie możliwa przez 30 dni od daty otrzymania SMS-a, a korzystanie z nich przez 30 dni od daty aktywacji.

W związku z normalizacją sytuacji i ustaniem przyczyn zawieszenia płatności za połączenia z numerami Działu Obsługi Klienta 26 01 i 88 77, z dniem 27 lutego br. zostanie przywrócona taryfikacja za ww. połączenia zgodnie z cennikiem usług, zawieszona 1 lutego br. dla umożliwienia klientom bezpłatnego wyjaśniania wszelkich wątpliwości związanych z zakłóceniami w bieżącym rozliczaniu usług.


Elżbieta Sadowska
rzecznik prasowy Plus GSM

Ocena: 0 głosów Aktualna ocena: 0
Drukuj

Komentarze / 132

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    ac_milan pisze: 2006-02-23 12:50
    To się nazywa podejście do klienta. Niech pozostali operatorzy biorą przykład.
    0
  • Users Avatars Mini
    TheMusli pisze: 2006-02-23 12:53
    brawo ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    andvhs pisze: 2006-02-23 13:06
    ... no no no – super podejście do klienta ... Zmieniłem zdanie o tym operatorze .
    0
  • Users Avatars Mini
    skull pisze: 2006-02-23 13:07
    NO NO jednak plus dba o swoich klientów nie ma co ja daje 10 :) ))))))))))))
    0
  • Users Avatars Mini
    domur pisze: 2006-02-23 13:13
    ale opoznienie w pobieraniu oplat za smsy jest nadal
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartplus pisze: 2006-02-23 13:16
    Z włączeniem pakietu "przeprosinowego" zdarzają się problemy, tak samo kody USSD nie zawsze działają. Więc tak na dobrą sprawę ta awaria wcale nie musiała się już zakończyć...
    0
  • Users Avatars Mini
    vod pisze: 2006-02-23 13:22
    ciekawe kiedy pojawia sie komentarze typu co to jest,dlaczego tak malo itd. ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    felipeUK pisze: 2006-02-23 13:29
    Zeby to plus dawal 30 minet to by bylo fajnie..
    0
  • Users Avatars Mini
    vod pisze: 2006-02-23 13:32
    a tak swoja droga to troszke spozniony ten news!
    0
  • Users Avatars Mini
    nick pisze: 2006-02-23 13:39
    A mój Simplus powędrował do kosza i przesiadłem się na Tak-Taka.
    0
  • Users Avatars Mini
    DOK pisze: 2006-02-23 13:47
    30 MIN TYLKO ?? powini dac conajmniej 300 heh.
    0
  • Users Avatars Mini
    pafnucy pisze: 2006-02-23 13:57
    No całkiem w porządku się zachowali. Kiedyś miałem problemy z TT (a dokładnie z odbiorem maili przez sms), uwzglednili reklamację, przeprosili i dorzucili 10 zł na konto.
    0
  • Users Avatars Mini
    Jarpol pisze: 2006-02-23 14:13
    Bardzo miło, staneli na wysokosci zadania. Tylko po co ten zgrzyt na końcu o włączeniu na nowo taryfikacji (czyli: opłat) za korzystanie z BOKu?
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-02-23 14:14
    ***ac_milan - bo wyślę Twój komentarz do skasowania. Z tym przykładem , to chodzi Ci o awarię trwającą od 17 stycznia do 23 lutego. Za krótko? ;-) Swoją drogą znów pojawił się lapus "przepłacone" w pierwszym zdaniu. Kto odpowie za błędy "w dostarczonym oprogramowaniu" , czy Polkomtel pozwał już te firmę do sądu? Jaka to firma? A może to ta firma pozwie Polkomtel za zrzucanie odpowiedzialności , ciekawe , ciekawe...
    0
  • Users Avatars Mini
    mooby pisze: 2006-02-23 14:14
    dok*** nie przesadzaj, ciesz sie ze cos wogole dali bo mogli nie dac, i ciesz sie ze all to dostana a nie tylko ci co skladali reklamacje w salonach plusa, watpie by orange np w takiej samej sytacji to zrobil, watpie, bo przecierz pamietamy ze jakies nowe na pocztaku ****rele wprowadzal a w dniu w ktorym to dzialac mialo dost info ze przesuwaja o kilka dni no i co nawet przepraszam nei bylo, wiec ciesz sie ze glupie 30 minut dostales
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-02-23 14:17
    Oczywiście ***ac_milan , "do skasowania" z przymrużeniem oka ;-) Ja bym nie chciał , by mój TakTak poszedł śladami Simplusa. "aktualizacja" rozłożona w czasie na ponad miesiąc. "Fachowcy" , że aż strach.
    0
  • Users Avatars Mini
    sayco pisze: 2006-02-23 14:20
    fajnie
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-02-23 14:24
    Miło nam poinformować , że następne oświadczenie zapewniające o stabilnym działaniu platformy Simplus oraz o najwyższej klasy rzetelności przy zwrotach pieniędzy , zostanie wydane 22 marca. Serdecznie pozdrawiamy :-D
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-02-23 14:30
    Ja też najmocniej przepraszam , ale dalej nie mieści mi się w głowie jak można tak spie***ić działanie jakiegoś systemu informatycznego na tak długi okres czasu. Jak to innymi słowy określił mój kolega admini mieli chyba na ekranach "fatal error".
    0
  • Users Avatars Mini
    vod pisze: 2006-02-23 14:30
    nie liczac pakietow i innych znizek to jakies 23zl srednio dali! ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-02-23 14:31
    Dobra , spadam , bo znów mnie krew zalewa , zaraz będzie , że gadam sam ze sobą i atakuję biednego Polkomtela. Cieszą osobiste przeprosiny ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-02-23 14:33
    ***vod - a gdyby to policzyć w legendarnej taryfie Multi , to by dopiero było! Chyba ponad 51 zł! I nawet naliczanie sekundowe jest! ;-) No dobra , 30 minutek , jest O.K. Miłego dnia:-)
    0
  • Users Avatars Mini
    vod pisze: 2006-02-23 14:34
    no mozna i tak pokombinowac! ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    milo pisze: 2006-02-23 14:35
    a nie trzeba przypadkiem kupic nowej karty doladowujacej zeby aktywowc te 30 min ;-) ?? jak to mowia komentatorzy sportowi: "pomysl dobry wykonanie gorsze"
    0
  • Users Avatars Mini
    felipeUK pisze: 2006-02-23 14:53
    Zeby to plus dawal 30 minet to by bylo fajnie..
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2006-02-23 15:22
    Za długo te problemy trwają... i te oświadczenia i pakiety mogą nie wystarczyć do przywrócenia wizerunki lidera technologicznego o ile sie za takiego jeszcze uważają... :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    vod pisze: 2006-02-23 15:24
    to pierwszy ruch,a kto wie czy z czasem nie beda zmuszeni do dania jeszcze wiekszych udogodnien!!! ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2006-02-23 15:48
    no tak... trzeba przyznać że zachowali się przyzwoicie, nie jest to żadna łaska ze strony plusa, tylko normalne zachowanie jakie w takiej sytuacji powinno być oczywiste, niestety w Polsce oczywiste nie jest, u nas w przeciwieństwie do zachodu klient jest petentem, a rządzi silniejszy - czyli potężna firma z kasą i najlepszymi prawnikami... dlatego takie zachowanie firmy działającej w Polsce zasługuje jednak jak najbardziej na pochwałę. Dobrze że plus zachował się tak jak należało się zachować...
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2006-02-23 15:55
    należy jednak pamiętać że to nie jest taki ot bonus w prezencie, tylko REKOMPENSATA za niemożność korzystania z usług przez szokująco długi czas, a plus przecież nie ma najwięcej abonentów... w każdym razie jest to oznaka pewnej normalizacji podejścia do klientów, która będzie dalej postępować, dlatego wszyscy ci mądrale co to zawsze mówią "a wy to byście chcieli nokie 9500 za 1zł i abo za 15zł" już raczej długo nie popracują, bo takie podejście przestaje być akceptowane przez kierownictwa firm
    0
  • Users Avatars Mini
    gz pisze: 2006-02-23 15:55
    czesc,wszystko ladnie i tak powinno byc ale tez brak wszelkich informacji na temat platformy, bo jak slysze od znajomych to jest gorzej niz bylo(krótkie kody chodza po godzinie!!!pakiety po dwuch,wogule opuznienia coraz wieksze)ale cuz ciekawe jak wygala caly program komputerowy,do obslugi tego stanu konta bez*101*11*99# oraz z nim,po2 te kombinacje z pin2 i wyswietlaniem stanu konta z poziomu sim to stary pomysl jak swiat ale ciekawe jak to jest ustawione czasowo?wie ktos?piszcie.czesc
    0
  • Users Avatars Mini
    ikcyzor pisze: 2006-02-23 16:00
    Ale te połączenia z bok może zrobią też za wejście do sklepu i rozmowę ze sprzedawcą po 1 zł niezależnie od przebywania w nim ( bo tam chyba nikt nie dzwoni jak jest wszystko dobrze)
    0
  • Users Avatars Mini
    PL-01 pisze: 2006-02-23 16:28
    Uważam, że Plus postąpił bardzo dobrze. Nie wiem czy 30 min. do wykorzystania to jest dużo czy mało? Moim zdaniem Plus wyszedł z twarzą z całej sytuacji i życzę aby taka sytuacja się nie powtórzyła, ani w Plusie, ani w innej polskiej firmie telekomunikacyjnej.
    0
  • Users Avatars Mini
    miliard pisze: 2006-02-23 16:30
    Mój ojciec dostał smsa. Od razu uruchomiłem na 4 kartach chociaż sms przyszedł tylko na 1. Polkomtel nic nie traco bo to wewnątrz sieci. Traci TP jakieś 40 impulsów.
    0
  • Users Avatars Mini
    PL-01 pisze: 2006-02-23 16:30
    Ciekawe jak długo zajełoby naprawianie podobnego problemu w TP S.A.?
    0
  • Users Avatars Mini
    miliard pisze: 2006-02-23 16:33
    Krok jak najbardziej na korzyść Plusa - żaden z tych 4-ch Simplusów nie odczuł padaki platformy.
    0
  • Users Avatars Mini
    domur pisze: 2006-02-23 16:38
    ale opoznienie w pobieraniu oplat za smsy jest nadal piec minut lub wiecej
    0
  • Users Avatars Mini
    domur pisze: 2006-02-23 16:39
    mozena sobie kupic starterek i powysylac sms premium przez piec minut zanim zaktualizuja konto na kwote nawet 700 zl
    0
  • Users Avatars Mini
    domur pisze: 2006-02-23 16:41
    a pozniej zadluzona simke wyrzucic
    0
  • Users Avatars Mini
    remik pisze: 2006-02-23 16:43
    A pamietacie jak minuta w TT kosztowała kiedyś 3,66zł? Chwileczkę, już przeliczam wartość bonusu. Ło matko. 110 zł prawie. Szok! ;) A z tego co mnie pamięć nie myli to nową platformę simplusa firma Polkomtel opracowała wraz z Nokią. Bo to głównie nowe nokie nie obsługiwały tego AoC. Była jakaś wiadomość kiedyś na Golu na ten temat. Ktoś może potwierdzić, albo zaprzeczyć? Ale byłby wstyd hehe. Pewnie usunięty już jest ten news. Mogę się domyślać na czyją "prośbę" Hihi
    0
  • Users Avatars Mini
    vod pisze: 2006-02-23 16:44
    pewnie ze kazde takie zachowanie ze strony operatora cieszy!nawet skorzystaja ci ktorzy zadnych problemow nie odczuli,tak ze wszystko jest ok dla obydwu stron!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    dt pisze: 2006-02-23 16:50
    Mnie do tej pory nie zwrócili ponad 30 złotych z simdaty.Wysłałem dwie reklamacje i nic.
    0
  • Users Avatars Mini
    Michał pisze: 2006-02-23 17:23
    Juz kilka tygodni temu pisałem, że Plus moze się tak zachować. Źle że nawalali, dobzre, ze usiłują się wyplątać.
    0
  • Users Avatars Mini
    wymiatacz pisze: 2006-02-23 17:24
    i plus ma u mnie znów plusa
    0
  • Users Avatars Mini
    wymiatacz pisze: 2006-02-23 17:27
    może nie ma the best oferty ale nigdzie nie dbają tak o klienta jak w Plusie. era może się schować liczy tylko na zyski i nigdy nie uwzględnia reklamacji nie wspomianjąc o orangutanie
    0
  • Users Avatars Mini
    Leon-1 pisze: 2006-02-23 17:36
    ***remik. Istotnie w tej platfornie swe palce Nokia maczała.
    0
  • Users Avatars Mini
    bohowoj pisze: 2006-02-23 17:37
    O ile sie nie myle ciągle są problemy, przynajmniej od kumpla słyszałem. To jak, definitywny koniec bugów, czy wojna ciagle trwa?:)
    0
  • Users Avatars Mini
    wymiatacz pisze: 2006-02-23 17:39
    miejmy nadzieje ze ktos z piarowców z ery przeczyta tą stronę z komentarzami
    0
  • Users Avatars Mini
    wymiatacz pisze: 2006-02-23 17:45
    nokia jest winna
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-02-23 18:05
    Jak to napisał na konkurencjnm portalu jeden z użytkowników , czekają nas wkrótce promocje "Koniec kłopotów w Plusie III" itd... 1. Organizatorem promocji "Koniec kłopotów w Plusie III" jest Polkomtel S.A. z siedzibą na ul. Postępu 3... :-D
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-02-23 18:15
    ***wymiatacz - ja myślę , że PTC dała sobie spokój z dowalaniem Polkomtelowi , jako że wchodzą , ze słusznego założenia iż Polkomtel robi to doskonale sam ,i że po pierwszm strzale w pre-paidową stopę , Polkomtel strzeli sobie w drugą post-paidową i sam padnie na amen ;-) No i oni działają(PTC) - dwa razy więcej. Takie są fakty i konkrety. Co tu dużo mówić. A jest za co , bo drugie tyle na koncie ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Leon-1 pisze: 2006-02-23 18:16
    ***remik. Istotnie w tej platfornie swe palce Nokia maczała.
    0
  • Users Avatars Mini
    miliard pisze: 2006-02-23 18:40
    Czy bonus działa też w Samych-Swoich? To ta sama platforma więc teoretycznie powinno działać. Jeżeli działa to czy tylko wewnątrz sieci czy na stacjonarne też?
    0
  • Users Avatars Mini
    remik pisze: 2006-02-23 18:42
    *Leon: No właśnie się tego obawiałem - ale obciach, hehe. Issa: obyś nie był złym prorokiem(co do Polkomtela) :). Tik-tak tik-tak, a mi na koncie kasy nie brak. Hihi. Bo mam Tik-taka :-D
    0
  • Users Avatars Mini
    mgrygiel pisze: 2006-02-23 18:44
    Na pewno za te poł godziny, uzytkownicy rzuca im sie do stop...
    0
  • Users Avatars Mini
    vod pisze: 2006-02-23 18:52
    *issa przestan opowiadac ze PTC jest takie wspanialomyslne!walcza ze swoim zarzadem i pewnie dlatego dali sobie spokoj! ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2006-02-23 19:21
    *wymiatacz - "może nie ma the best oferty ale nigdzie nie dbają tak o klienta jak w Plusie" faktycznie zadbali jak sam sk....syn :D przez dwa tygodnie telefony ludziom nie działały (!!!) więc dbają o klienta aż strach, erze poprostu takie WPADKI się nie zdarzają, więc za co ma przepraszać, za to że ich sieć działa ? powtarzam, to działanie plusa to tylko rekompensata, a nie jakiś prezent na święta, więc bez paranoji
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2006-02-23 19:22
    "miejmy nadzieje ze ktos z piarowców z ery przeczyta tą stronę z komentarzami" i co wtedy się stanie ????
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-02-23 19:28
    Dobra ***vod , poddaję się. Ale na koniec żądam powołania komisji sledczej. Proponowany skład to: Polkomtel Obywatelom - wlo , Samoobrona - Pani Sadowska , Liga Poszkodowanch Przez Polkomtel - najgłośniejszy krzykacz , któremu ponoć odbiło ;-) , powołami się nieskromnie sam , a co ;-) - issa , reprezentant producenta (jednie słusznej) infrastrutury , jako że palce maczała w tym (podobno) Nokia - zawiasa , reprezentaci partii ( HSCSD) Hurtowo Spier****smy Co Się Dało , informatycy Polkomtela ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-02-23 19:31
    Grono szanownej komisji uzupełnią obrońcy tegoż operatora na forum z PiS , reprezentujący egzotczne podejście streszczające się w słowach "Pałuj sie i Spieprzaj (issa)" , czyli ***pracownik i niejaki ***xxx ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    vod pisze: 2006-02-23 19:36
    no prosze co za dygresja ciekawa *issa! ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    Pestek pisze: 2006-02-23 20:08
    jest luz :))))) marudy
    0
  • Users Avatars Mini
    blobi pisze: 2006-02-23 20:18
    No dobry ruch MOJEGO OPA ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    kubus696 pisze: 2006-02-23 20:27
    dovrze ze dali chociaz to bo w orange pewnie by nic niedali:)
    0
  • Users Avatars Mini
    vod pisze: 2006-02-23 20:36
    w Orange daja uscisk dloni prezesa! ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    magmike pisze: 2006-02-23 20:57
    a krótkie kody na Górnym Śląsku dalej nie działają...
    0
  • Users Avatars Mini
    adam555 pisze: 2006-02-23 21:50
    i to sie ceni
    0
  • Users Avatars Mini
    hansen pisze: 2006-02-23 21:51
    kumplowi zeżarło w simplusie 100 zł reklamował 2 tyg temu i nic teraz mu jakies śmieszne 30 minut proponuja on chce kase i zdecydował się na TT pismo wysłał im 5 dni temu powtórzył emailem i dziś dostał odp ze zwróca mu te 100 ale dopiero po sprawdzeniu czy naprawdę ją wydal - oczywiscie zwróca na konto simplusa którego juz nie chce uzywac - chce tylko kase z powrotem na podane konto w banku i zegnaj plusie. Naciął się już na plusa 2 raz w ciagu ostatnich lat -
    0
  • Users Avatars Mini
    hansen pisze: 2006-02-23 21:51
    wczesniej miał abo i tez go oszukali ale dobre i to ze cos daja ale ciężko się od nich uwolnic :)
    0
  • Users Avatars Mini
    dejwo pisze: 2006-02-23 22:06
    *121*11*07# jak by ktoś nie wiedział :)
    0
  • Users Avatars Mini
    loco pisze: 2006-02-23 22:33
    Dobry wieczór ;) Dobrze, że przepraszają, chwali im się. Jedyne co mam im do zarzucenia to, że w trakcie tych awarii nie wysłali jakiegoś smsa ostzregawczego do klientów. panie na infolinii były miłe ale strasznie niedoinformowane. Takie moje z autopsji wynurzenia. I oby się nie powtórzyło, bo to już zaczynają kegendy o tej platformie simplusowej krążyć...
    0
  • Users Avatars Mini
    badenov pisze: 2006-02-23 22:40
    Wszystko by nawet skończyło się dobrze, tyle, e ponoć platforemka dalej szwankuje :) Kaczor dziś pisał, zresztą siostra wysłała krótkim kodem i kod nie działa :)) Cały Plus, najbardziej technicznie zaawansowana sieć w Polsce :)
    0
  • Users Avatars Mini
    lukasm pisze: 2006-02-23 22:40
    *Issa: do tej komisji to jeszcze Michał Wisniewski - partia Zielonych, i juz masz komplet.
    0
  • Users Avatars Mini
    wally pisze: 2006-02-23 23:31
    no to fajnie... mam jednego simplusa, kase zwrocili ale smsa o mozliwosci aktywowania 30min nie dostalem...
    0
  • Users Avatars Mini
    scorpion pisze: 2006-02-23 23:58
    I co dali takiego fajnego. Niech sobie wsadzą takie coś. Ale ktoś wymysłił o boże.
    0
  • Users Avatars Mini
    wally pisze: 2006-02-24 00:07
    smsa nie dostalem ale kod *121*11*07# zadzialal... w sumie z simplusa korzystala moja zona i powiem szczerze ze nie odczulismy problemow z dzialaniem platformy jesli chodzi o samo wykonywanie polaczen. fakt ze rozliczanie chodzilo we wszsytkie strony co sialo spustoszenie i dezorientacje. ale wszystko wrocilo do normy, a 30min dodatkowo gratis? dobre i to... czemu nie....
    0
  • Users Avatars Mini
    wet pisze: 2006-02-24 00:24
    Trochę nie rozumiem - sieć rewelacja bo płaci za błędy? Jasne, że błędów nie popełnia tylko nierób, ale wolałbym żeby mój operator wcale nie robił mnie w rogi...
    0
  • Users Avatars Mini
    hose pisze: 2006-02-24 02:40
    Ciekawe czy dostane bonus jak mam niezarejstrowanego simplusa..? A i czy ja dobrze zrozumiałem, plus nie zabiera pieniędzy, które omyłkowo dał na konto? To znaczy że ludzie dostali po 100zł za friko? Bo znam takie przypadki :) Ogólnie fajnie, specjalnie nie ucierpiałem na tych awariach a może jeszcze mi się coś dostanie. :)
    0
  • Users Avatars Mini
    vod pisze: 2006-02-24 10:23
    o ile sie nie myle w jakiejs wiadomosci a tym wspomnieli ze wszyscy nawet niezarejestrowani ale pewny nie jestem!
    0
  • Users Avatars Mini
    gz pisze: 2006-02-24 11:45
    czesc.kod o którym piszecie chodzi na wszystkich simplusach obojetnie zarejestrowanych czy tez nie,co wiecej nawet na nowo aktywowanych np ja juz dzis to sprawdzilem po2,mam cynk od kolesia z polkomtela ze w sami swoi tez to chodzi tylko to minuty do ss(nie na domowe)lecz podobno maja zmienic ten kod na te 30 min w sieci.po3 w sami swoi mozna robic wiekszosc prze-kretow(sms premium itp)bo tam dzialanie platformy nie zmienilo sie od pocztku istnienia tego wirualnego opa polkomtela..czesc
    0
  • Users Avatars Mini
    yurgal pisze: 2006-02-24 11:50
    plus w tym swoim systemie ma napiep...ne jak cyganka w tobołku
    0
  • Users Avatars Mini
    PL-01 pisze: 2006-02-24 11:59
    *issa Pomysł z komisją śledczą jest strzałem w dziesiątkę :-). Ale znając Twoje zdanie z forum i rozmów na temat problemów Plusa z platformą to Ty chyba będziesz Panem Ziobro w tej komisji. Zapewne masz już przygotowany raport w tej sprawie :-). Teraz pojawia się problem jaka sieć będzie transmitować obrady. Plus ma zasięg UMTS np. w Lublinie, a ludzie Łodzi nie będą mogli oglądać obrad komisji. A co z ludźmi mieszkającymi na prowincji, takimi jak ja :-) Pozdrawiam :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z.-1 pisze: 2006-02-24 12:15
    Chyba rzeczywiście niebawem przeczytamy o "Końcu Kłopotów W Plusie III" bo u mnie bez zmian - nie działa numer 5555, a próba połączenia z jakimkolwiek innym numerem kończy się trzema krótkimi piknięciami zamiast zwykłego komunikatu głosowego o zablokowaniu połączeń wychodzących.
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z.-1 pisze: 2006-02-24 12:16
    aaaa ... a ten "sposób skorzystania" to będzie polegał na konieczności zasilenia jaką kwotą ? 30 zł wystarczy, czy trzeba będzie 50 ? ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-02-24 13:20
    Boże ***PL-01 , zobaczłem końcówke Twojego hosta i zbladłem;-) Mam nadzieję , że to ten sam PL-01 z Licencji Gprs :-) Ja wczoraj miałem sytuację z Simplusem niczm z horroru , na koniec okazało się , że to komedia. Mając 68 groszy na koncie zasiliłem 10ką (z problemami oczwiście) i zadzwoniłem do kolegi. Rozmowa 10 sekund po czm sms "Przpominam o niskim stanie konta". Sprawdzam a tu .. 4.68zł. Dzwonie na BOK 3 razy tititi... Po 10 minutach udaje mi się "wbić" ,czekam następne 19 na połaczenie...
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-02-24 13:24
    ... Odniera Pani , więc ja mówię , że z konta mi zniknęlo 6 zł , a rozmawiałem 10 sekund. A Pani do mnie czy ... nie aktwowałem jakiegoś pakietu. I w tym momencie zbladłem , bo sobie przpomniałem , że przed rozmową z kolegą odpaliłem Easy Gadkę. Tak mi się głupio zrobiło , że mnie zamurowało. Zblamowałem się kompletnie. Dobrze , że byłem miły dla Pani , bo bym sobie nie wybaczył , gdybym ją ochrzanił za swoją głupotę. Pozdrawiam miłą Pani z BOK Simplus i obiecuję poprawę:-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-02-24 13:25
    Tak zadziałał "syndrom awarii platformy" u mnie. Zablokował logiczne myślenie :-(
    0
  • Users Avatars Mini
    vod pisze: 2006-02-24 13:51
    *issa ty to masz przypadki z tym sim+!a podobno miales te karty wywalic!(to nie jest zlosliwosc) a jednak je masz!pozdrawiam!
    0
  • Users Avatars Mini
    mooby pisze: 2006-02-24 14:23
    a wiecie ze problemy poodbo dotyczyly tylko nowych numerow zacxynajacych sie od 661,663,665,667 itd itd ale cos mi sienie chce wiezyc bo inni tez mieli problemy przecierz
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-02-24 14:29
    ***vod - ależ ja mówię o nowm starerku z prefiksem 695:-) Jeśli pisałem , że coś wywaliłem , to na pewno tak zrobiłem , jesli pisze , że kupiłem to też tak jest :-) Stwierdziłem , że nie będę działał w myśl zasady "na złośc mamie odmrożę sobie uszy":-D TakTak śmiga , Simplus też. Eski za grosz , na tym drugim to jest to.
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z.-1 pisze: 2006-02-24 15:22
    mooby - podobno nie. Ja mam prefiks 603.
    0
  • Users Avatars Mini
    vod pisze: 2006-02-24 15:28
    z moich doswiadczen:prefix 661 na starej platwormie ok!za to 697na nowej swirowal ale krotko!
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z.-1 pisze: 2006-02-24 17:32
    "Prosimy skorzystać z zasilenia w bankomatach lub przez Internet, z przyczyn technicznych inne kanały zasileń będą dostępne za kilka godzin" - taki oto komunikat otrzymuję przy próbie wpisania kodu zasilającego przez polecenie *123*xxx. Ciekawe jak długo potrwa owo "kilka godzin" ? Oby znowu nie miesiąc.
    0
  • Users Avatars Mini
    Jacek pisze: 2006-02-24 18:00
    Idiotyzm goni paranoję! Przeczytajcie do końca. Saldo na wyświetlaczu telefonu wynosi 1,96 PLN. Mam jeszcze kilkanaście minut w pakiecie EASY-GADKA (do wykorzystania w PLUS i na stacjonarne) Dostałem komunikat, że mam doładować (mimo, że robiłem to wczoraj) konto, bo połączena są zablokowane!!! Kupiłem i co?! System mnie przeprasza, ale z przyczyn technicznych nie można doładować konta. To co zrobił PLUS z Klientami pre-paid w ciągu 3 tyg. zakrawa na lekcję pt. "Jak skutecznie pozbyć się Klienta
    0
  • Users Avatars Mini
    Jacek pisze: 2006-02-24 18:13
    Błagam Rzecznika sieci PLUS, żeby nie opowiadał/a baśni, bo już trochę urosłem i wolę beletrystykę wojenną! To jest jakiś totalny bajzel. Dlaczego nie mogę kupić kolejnego pakietu Easy-Gadka, gdy do końca pozostały mi trzy minuty? Bo tak już jest informuje mnie Pani w BOK. Mam przerwać rozmowę, kupić pakiet który uaktwni się za pół godziny etc. Choroba. Moim zdaniem PLUS zabrał mi z konta sporo kasy, ale nawet nie mogłem tego reklamować. Dzwoniłem do nich nawet przez dwa dni. Bezskutecznie.
    0
  • Users Avatars Mini
    Jako pisze: 2006-02-24 18:51
    co za farsa....nie moge doladowac konta...kartą zdrapką....eh:/
    0
  • Users Avatars Mini
    miliard pisze: 2006-02-24 19:07
    Jeszcze wczoraj wieczorem doładowałem normalnie. Dziś do południa czasami nie działały krótkie kody. Faktycznie, gdyby można było aktywować np. kilka pakietów jednocześnie i doładowania sumowały ważność karty to wszystko byłoby ok. No, może jeszcze żeby działało bez problemu...
    0
  • Users Avatars Mini
    PL-01 pisze: 2006-02-24 19:22
    *issa To ten sam PL-01 :-) cały czas korzystający z Max Profitów :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    ac_milan pisze: 2006-02-24 20:36
    ***Issa rzeczywiście dziwnie to może zabrzmiało, by pozostali opy "wzięli przykład" żeby najpierw coś schrzanić a potem wynagradzać to klientom. Lepiej aby trzymali wysoki standard usług cały czas.
    0
  • Users Avatars Mini
    sebastiank pisze: 2006-02-24 23:16
    i dobrze, że ten cyrk się prawie skonczył bo już zaczął mnie nudzić;] na szczęście na platformie abonamentowej nie było takich problemów. Czekam na awarię roku w orange - CHŁOPAKI POSTARAJCIE SIĘ - najlepiej jak by zaginęła im baza jakiejś części abonentów albo ukochany odłączył naraz ok 1mln numerów. hehe ale mam wyobaźnie ;]
    0
  • Users Avatars Mini
    vod pisze: 2006-02-25 07:30
    *sebastian-nie zycz drogiemu co tobie............ ;)wszystko sie moze zdarzyc!
    0
  • Users Avatars Mini
    hansen pisze: 2006-02-25 09:43
    ***krissssas - takie aukcje słuzą głównie nabicu pozytywnych komentarzy - wystarczy się umówic z kilkoma kumplami i juz w jeden dzień 10 pozytywów wskoczy a moze się jeszcze ktos naiwny trafi a jak wiadomo naiwnych nie sieja - sami się rodza. :)
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2006-02-25 12:39
    Ja na Simdacie sobie włączyłem dzisiaj ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wind pisze: 2006-02-26 09:49
    Widzieliście reklame Tak Taka, nowa wersja, ale sie WOPR ucieszy, ha ha kupa smiechu
    0
  • Users Avatars Mini
    hansen pisze: 2006-02-26 09:55
    ***wind - nie bez przyczyny ci chłopcy którzy lecą do lachonów TT sa ubrani w pomarańczowe slipy i przyłączaja się do zabawy z dziewczynami z TT :) jakis przekaz to jest - chyba chodzi o to ze ludzie niezadowoleni z orange wychpdza z morza telekomunikacji i pedza do lachonów z erowego TT, nowej reklamy jeszcze nie widziałem ale nie zdziwiłbym się gdyby były tam jakies zielone akcenty :)
    0
  • Users Avatars Mini
    dok pisze: 2006-02-26 12:10
    mooby*** ja mam TT :) he he
    0
  • Users Avatars Mini
    studente pisze: 2006-02-26 12:20
    a ja dostałem informacje z przeprosinami... hahaha wstukal kod ktory podali i... telefon padl :( moja nokia7650 nie chce sie teraz wlaczyc, pojawia sie biały wyświetlacz i gasnie :( sam nie wiem co sie stało, poniewaz prawidlowo wpisalem kod.
    0
  • Users Avatars Mini
    USER-1 pisze: 2006-02-26 12:43
    ***studente - niestety ale padł Tobie soft w telefonie :|
    0
  • Users Avatars Mini
    codi pisze: 2006-02-26 17:53
    witam wszystkich ale co do plusa to mam zastrzezenia moja dziweczyna zasilala konto okolo 5 razy nominalem 10 zl i odrazu po zasileniu pieniadze znikaly (za puszczenie sygnala zeby bral po 7 zl a smsa 10) zasilila znowu niedawno konto tez nominalem 10zl odrazu przyszla oplata i zostalo na koncie 4zl wiec raczej nie wszystkim zostalo zwrocone to co nalezalo powinna miec z 60zl na koncie teraz a nie dostala nawet smsa z przprosinami wiec ludzie zastanowcie sie czy te kszty zostaly wyrownane
    0
  • Users Avatars Mini
    MaViS pisze: 2006-02-26 21:53
    a czy złożyła pisemną reklamację? chyba nie :) przecież nie ma automatycznej usługi zwracania pieniędzy :D
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-02-27 09:23
    Pewnie znowu szanowne koleżeństwo powie, że to trolling, ale trudno - nie moja sprawa ;-) Zauważyłęm w trzech przypadkach, młodych ludzi - w wieku mojego syna, a więc gmnazjalno-licelany wiek - dzieci znajomych, że wszyscy ciągle mają problem z Simplusem. Doładowują, rzekomo Plus im oddał kasę "za awarię" a ciągle mają debet i zablokowane wychodzące. W jednym przypadku chodzi o zdrapki 30, 10 złotych oraz doładowanie od Plusa za 30 złotych jak mówią w BOK. A debet ciągle ok. 15 zł. cdn.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-02-27 09:28
    Na zarejestrowanych numerach - właśnie tych trzech - o szczegółach konta BOK informuje bez problemu. I w czym problem? W tym, że dzieciaki "zapomniały" o zakończeniu promocji "darmowy numer" 15 stycznia (Fakt - tutaj należy jednoznacznie zaznaczyć, że to problem Plusa, że nie zablokował, nie przerwał rozmowy po zakończeniu promocji z "darmowycm" w momencie wyczerpania stanu konta i powinni na krzyść klienta rozpatrywać reklamację - tylko kto składa na to reklamację?) i po 15. inicjowały cdn.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-02-27 09:31
    cd. czasem wielogodzinną rozmowę... Wszystko poszło - i gadka i limit i zrobił się debet ;-) Dodam, że jest prawie pewne, że reklamację na niezablokowanie wychodzących w trakcie rozmowy (przerwanie jej) po wyczerpaniu środków na koncie pozytywnie rozpatrzą - wynika to z pozytywnego nastawienia konsultantów z BOK. Podobno płaczą ale uznają takie reklamacje. Tak więc...
    0
  • Users Avatars Mini
    frostschen pisze: 2006-02-27 09:38
    Loguję się na e-bok. Oglądam ostatnie doładowania konta i mam dodane 5 złoty wtedy gdy aktywowałem 500 smsów. Tutaj też mają coś nawalone.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-02-27 10:58
    ***wlo - nie wierzę właśnym oczom. To jest obiektywne podejście do tematu. "Plus nawalił" , "podobno płaczą ,ale uznają" , no , no... :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-02-27 11:00
    A tak przy okazji , czy mają Mixa , można założyć konto w domenie plusnet , czy tylko simplusnet? Może ktoś wie.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-02-27 11:06
    "czy mając Mixa" oczywiście...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-02-27 11:17
    Nie wiem - nie znam nikogo z mixem. Podobno - to też nie jest sprawdzone osobiście przeze mnie, ale dwóch kolegów twierdzi, że tak jest) mając simplusa, poczta działa w obu domenach - simplusnet i plusnet. Na tych, które ja mam, to nie działa. A na simdata? jak jest ze skrzynką e-mail? w plusnecie czy simplusnecie? Muszę sprawdzić to nawet ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-02-27 11:20
    a propos obiektywności... nie rozumiem - zawsze staram się być obiektywny. Obiektywność to nie znaczy napadanie na nikogo. Pisząc, że to ich problem, to nie jest obiektywność - to stwierdzenie faktów - podobnie jak innych przypadkach. Bo okazuje się, że sam wykonywałem kilka telefonów do BOK w sprawie simplusa córki mojego kolegi (jeden z przytoczonych przykładów) a tu okazuje się, że to nie całkiem awaria była przyczyną tego że miała zablokowane wychodzące. Natomiast, wiesz dobrze, że cdn.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-02-27 11:24
    cd. jeśli chodzi o te "obiektywność" to nie wiem, czy są ludzie spośród narzekających na forum GOL-a na swoich operatorów, posiadający tyle co ja pisemnych reklamacji - wszystkie w terminie rozpatrzone, na wszystkie pisemne odpowiedzi - co ja ;-) Wiesz dobrze, że nie jestem żadnym adwokatem Plusa, ale stoję na stanowisku, że jeśli mam swoje prawa to je egzekwuję po prostu a nie wypisuję głupoty na forach. Jak, srebrny??!!
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-02-27 11:26
    Rzeczywiście , mając Simplusa można się logować ze strony simplus i plusnetu , ale chyba konta na numer Simplus w domenie plusnet.pl założyć nie można? Mix i profil srebrny 50 mega płatny z doładowania jak i wszytsko inne , fajna sprawa. A może nawet i bezpłatny... :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-02-27 11:27
    Nawet niedawno oddałem komuś starą kartę simplusa mojego syna i nie będąc pewnym, że ten ktoś przerejestruje, napisałem krótkie pismo z wnioskiem o wyrejestrowanie... Tydzień i miałem pisemną odpowiedź o wyrejestrowaniu numeru ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-02-27 11:29
    issa - 5 złotych to nie jest nic - jak wiesz dla prepaidowców to majątek czasem, o który toczą słowne bitwy odgrażające na forach - że nie darują, że do klopa, że w ogóle... ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-02-27 11:36
    issa - 5 złotych to nie jest nic - jak wiesz dla prepaidowców to majątek czasem, o który toczą słowne bitwy odgrażające na forach - że nie darują, że do klopa, że w ogóle... ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    remik pisze: 2006-02-27 16:52
    jakiś konsul na tym forum mi mówił , że bywają klienci którzy domagają się zwrotu np za 2 sms-y po groszu, które rzekomo nie doszły do adresata. Więc się nie dziwcie, że o 5 zł ktoś się szarpie. Toć to już prawdziwa fortuna hihi.
    0
  • Users Avatars Mini
    czarnuch pisze: 2006-02-28 17:14
    Jak zakonczona a Ja!!!A Moje 30 minut!Nie laskaw przyslac mi kod ej Plusie!!!Wiem,wiem... ze to badziewna siec ale moja byla jest w niej a kontaktuje sie przez nia z corka bo mieszkaja w innym miescie i czesto sie nie widzimy. Wiec 30 minutek mnie sie okurat przyda.ale dobrze ze jest ktos taki jak" dejwo "!!!wielkie dzieki dejwo za kod jeszcze niektorzy pomysla i w ten sposob juz mam 30 min.Nara
    0
  • Users Avatars Mini
    girard pisze: 2006-02-28 21:24
    Od 24.02.2006 nie mogę zasilić konta w Simplusie raz wychodzi komenda "błędny telekod" innym razem usługa czasowo niedostępna" pod 8877 nikt się nie zgłasza tylko każą czekać. Jak najdalej od Sami Swoi !!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    dt pisze: 2006-03-02 03:09
    @czarnuch - wysylanie kodu potrwa do 8 marca wiec dostaniesz. Nie martw sie. 30 min aktywowalem na wszystkich sim+) chociaz tylko jeden mial problemy-nie rozliczal pakietow tylko lecial z glownego konta tuz przed koncem awarii bo w trakcie apogeum smigal super. Napisalem reklamacje i dzis dostalem odpowiedz : doladowanie 30zl i waznosc konta przedluzona o miesiac :)) To mi sie podoba :)
    0
  • Users Avatars Mini
    michalyogi pisze: 2006-03-05 12:05
    CO ZA ŁASKA 30MIN W PLUSIE TO TYLKO 7,50 PRZELICZAJAC NA KASE A MI ZABRALI 5ZL CZYLI 2,50 DO PRZODU . TO POWINNI DOSTAC TYLKO UZYTKOWNICY CO MIELI PROBLEMY A NIE WSZYSCY. POZATYM TE MINUTY MOGA AKTYWOWAC WSZYSTKIE OSOBY NAWET TE KTORE TAKIEGO SMS NIE DOSTALY Z TA AKTYWACJA.
    0
  • Users Avatars Mini
    grzesio pisze: 2006-03-07 01:41
    suuuuuuuuuuuuuuuuuuper!!!!!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    binart pisze: 2006-03-22 11:03
    Szukam ludzi oszukanych przez Plus GSM na karcie SIMdata. Chce podać ich do sądu. Napisz do mnie na adres a.binczyk@orange.pl
    0
  • Users Avatars Mini
    MONIA pisze: 2007-06-09 18:44
    czy ktos moze mi podac telekod do doladoawnia konta
    0
  • Users Avatars Mini
    Guzol pisze: 2007-07-10 23:32
    czy mam jakieś dodatkowe minuty w taryfie easy
    0