Błękitna linia automatyczna także w Warszawie
Od dzisiaj klienci Telekomunikacji Polskiej z regionu warszawskiego mogą korzystać z automatycznej obsługi przez błękitną linię tp 9393. Dzięki niej, bez konieczności rozmowy z doradcą, sprawdzą wysokość ostatniego rachunku, saldo i otrzymają informacje o usługach i aktualnych promocjach. Wprowadzenie automatycznej obsługi oznacza, że klienci dzwoniący na 9393 mogą połączyć się bezpośrednio doradcą lub samodzielnie otrzymać niektóre informacje o swoim koncie i telefonie.
Korzystanie z części samoobsługowej jest możliwe po ustaleniu przez klienta indywidualnego 6-cyfrowego numeru PIN. Takie rozwiązanie zapewnia pełne bezpieczeństwo w korzystaniu z serwisu. Żeby go otrzymać należy zadzwonić do doradcy błękitnej linii tp 9393 i przejść procedurę weryfikacji oraz jego nadania. PIN zna tylko klient.
Dzięki automatycznej obsłudze klient ma możliwość odsłuchania informacji m.in. na temat: ostatniego rachunku (kwota do zapłaty, termin płatności), potwierdzenia wpłaty i minibillingu ostatniej
faktury. Ponadto dowie się wszystkiego o planach telefonicznych, usługach, promocjach oraz pozna aktualny status realizacji swoich zleceń złożonych przez błękitną linię tp 9393.
Korzystanie z automatycznej obsługi jest bezpłatne z telefonów stacjonarnych TP i automatów telefonicznych TP, przez cała dobę i we wszystkie dni tygodnia.
Rozszerzenie funkcjonalności ma nie tylko zwiększyć dostępność doradców i satysfakcję klientów z błękitnej linii tp, ale też podnieść jej efektywność oraz zmniejszyć koszty funkcjonowania. Takie rozwiązania wykorzystują z powodzeniem najwięksi światowi operatorzy telekomunikacyjni, banki i duże firmy usługowe.
Dotychczas z automatycznej obsługi korzystali klienci regionu krakowskiego (od 30 stycznia 2005), olsztyńskiego (od 6 marca 2005) i poznańskiego (od 8 maja 2005). Łącznie TP nadała im 80 tys. numerów PIN. Od 22 maja br. system ruszy w ostatnim regionie - katowickim.
Komentarze / 19
Dodaj komentarz-
Grzechotnik pisze: 2005-05-16 15:49??????? co? to w stolicy jeszcze nie funkcjonowało to 9393?....0
-
milo pisze: 2005-05-16 15:51no dokladnie Grzechotnik*: tym razem Wrocław był szybszy ;-) co nie zmienia faktu iż TP jest "lekko" żałosna i zapóźniona0
-
Grzechotnik pisze: 2005-05-16 15:5180.000 numerów PIN - a to ciekawe....0
-
flama pisze: 2005-05-16 15:539393 - korzystałem ostatnio z ich usług! Katastrofa! kompletna pomyłka, ale i tak chyba juz lepiej niz jakis rok temu, kiedy mialem neostrade! to prze poł godziny sie nei moglem dodzwonic!0
-
Edi pisze: 2005-05-16 16:15******Grzechotnik jesteś upośledzony?0
-
ttt pisze: 2005-05-16 16:16ja zwsze na BL dzwonię 2 razy jak czegoś nie można załatwić. Ostatnio chciałem przedłużyć lojalkę na NEO, żeby nie zabulić 40 zł więcej za nic. Facet z BL powiedział, że możliwe jest to tylko przez telepunkt. Poczekałem godzinę i znów dzwonię. Okazało się, że można przedłużyć umowę przez www - tak powiedziała mi pani z BL. Widać, można niektóre rzeczy załatwiić w zależności kto siedzi przy mikrofinie BL i co wie. Może ten Pan miał kaca i mu się nie chciało?0
-
Celeronik pisze: 2005-05-16 16:58Mi to się podoba ... wreszcię będę mógł sprawdzać rachunki. Swoją drogą powinni zrobić coś takiego jak I-Boa :)0
-
Grzegorz Z.-1 pisze: 2005-05-16 17:39ttt - mi kiedyś w bl powiedzieli, że umowę można wypowiedzieć wysyłając faks. Po jakimś czasie z tej samej bl dowiedziałem się, że jednak nie można. Czyli trafność udzielanych odpowiedzi w bl - 0%0
-
WIBRATOR pisze: 2005-05-16 17:55A co to jest TPSA ? Chyba wiem ..... Totalna Porażka Spragnionych Automatyzacji ! Nie mam już z nimi nic do czynienia. I nie chcę mieć ... Niech żyje konkurencja i wolny rynek.0
-
Eurotoman pisze: 2005-05-16 18:11A propos konkurencji i wolnego rynku - jakies informacje na temat decyzji Netii w sprawie UMTS? O ile pamietam, dzis uplywa 7-dniowy termin rezerwacji wygranych w przetargu czestotliwosci lub zostana one zaoferowane nastepnemu w kolejnosci uczestnikowi przetargu (Qiana Investments)0
-
tomekj9 pisze: 2005-05-16 20:32WIBRATOR ja korzystam z konkurencji i nie jest nic lepiej a nawet gorzej niz w TP nawet Clipa nie ma a chcac zalozyc ISDNa laska 10 minut w BOK szukał co to jest ale i tak nie skorzystalem bo zamiana lacza kosztuje u nich 300 zl a nowego nie chce bo nowy maja za 1 zł :D:D0
-
reboot pisze: 2005-05-16 22:11A dajcie spokoj z BluLajn - przeciez to najwieksza porazka TP SA (obok Pani Krystyny Cz.)0
-
mardall pisze: 2005-05-17 00:13Warszawce gratulujemy 9393 ;- )))0
-
pajorro pisze: 2005-05-17 09:38To linia automatyczna to porażka według mnie. Przynamniej tak było na początku... Już lepiej się pofatygować do Telepunktu bo czasem takie bajki na Blue Line sadzą, że szkoda mówić. Mam przykład z zakładaniem Neostrady...0
-
rollo pisze: 2005-05-17 11:09stolyca dziekuje za jak najpozniejsze wprowadzenie uslugi blekitna linia :) - teraz juz nic nie bedzie tak samo0
-
Żurek pisze: 2005-05-17 12:45Taaaa proponuję krótki test zadzwońcie na bl 3 razy pytajac o ta samo sprawe i dostaniecie minimum 3 różne odpowiedz;)Ech ta tepsa0
-
Pozer pisze: 2005-05-17 16:49a czy nie powinni wpierw tej blekitej linni zrobic w stolicy ?? wieksze miasto - wiecej klientow, wiecej klientow - wieksze potrzeby. ten tpsa to jakies glupie jest :-P0
-
olek_01 pisze: 2005-05-17 22:17***WIBRATOR - HEHEHEH dobre :)0
-
rgumkowski1 pisze: 2005-06-07 20:27Wołabym jednak E-BOK!0