Begimo dla Idei
Od połowy stycznia, w pociągach kursujących do miejscowości górskich prowadzona jest kampania plakatowa PTK Centertel. Operator reklamuje w ten sposób imprezy artystyczne organizowane w najpopularniejszych kurortach górskich POP ferie oraz ofertę darmowych weekendów. Kampanie realizuje agencja Begimo.
Do realizacji akcji zarekomendowano pociągi regionalne, realizujące trasy Kraków-Krynica, Kraków-Zakopane, Kraków-Sucha Beskidzka, Katowice-Żywiec, Katowice-Wisła, Wrocław-Bystrzyca Kłodzka, Wrocław-Szklarska Poręba. Każdy z pociągów realizuje w ciągu doby od 4 do 7 tras. Eksponowane w nich plakaty o formacie B2 zamieszczono w najbardziej widocznych punktach wnętrza wagonów. W każdym pociągu przekaz prowadzony jest za pośrednictwem ok. 40 plakatów.
Do kampanii wybrano również pociągi pospieszne odbywające jedne z najdłuższych tras, których stacją docelową jest Zakopane.
Akcja plakatowa Idea w pociągach potrwa do 15 lutego br. Jej celem jest dotarcie do młodzieży, podróżującej pociągami do miejscowości górskich, w czasie trwania ferii zimowych. Na plakatach zamieszczono informacje o programie imprez rozrywkowych organizowanych przez IDEA w Szczyrku, Krynicy, Zakopanem – POP ferie oraz o ofercie darmowych weekendów. Od 1 lutego nastąpi zmiana layoutu plakatów.
Komentarze / 19
Dodaj komentarz-
AQQ pisze: 2005-01-27 09:59ferie wiemy, wiemy0
-
AQQ pisze: 2005-01-27 10:01aaa a kolej za te pieniadze zapłaci za prad?0
-
Killer! pisze: 2005-01-27 10:37hmmm jadac do zakopca bede mogl pozachwycac sie idea :P0
-
danone pisze: 2005-01-27 10:38a ja wlasnie w kontekscie wizyt w tatrach i obecnego tam zasiegu zmienilem idee na plusa... :)0
-
danone pisze: 2005-01-27 10:41na pocieszenie mozna tylko dodac ze wlasciciele ideii moga zawsze zalogowac sie tam do slowackiej orange'atki.0
-
www.fazafm.com pisze: 2005-01-27 10:57jesli robia w okolicach koncerty i inne imprezy to przecierz to normalne ze chca sciagnac jak najwiecej osob na nie wiec sie reklamuja ;)0
-
Orange PL pisze: 2005-01-27 11:15"Od 1 lutego nastąpi zmiana layoutu plakatów" - czyżby wejście na rynek marki Orange ???0
-
AVALON pisze: 2005-01-27 11:21Do DANONa - dziwne bo nad Morskim Okiem goprowcy chowają Plusa żeby miec zasie w ...IDEI.0
-
biznes_tomek pisze: 2005-01-27 11:21a mi sie juz koncza ferie, w poniedzialek do szkoly! i swiadomosc matury coraz szybciej zblizajacej sie!!! niezle co0
-
jezior.fm pisze: 2005-01-27 11:46szkoda tylko ze po przedzialach nie chodzi "pehak" i nie pyta czy abonamecik, miksik czy moze cos z postpaida dla Pani/Pana. :)))0
-
Grzechotnik pisze: 2005-01-27 15:41Orange: myśle że masz rację Szczeciniaku.. :-]0
-
Grzechotnik pisze: 2005-01-27 15:51Ludzie to nie dla mnie:już słyszałem o tym same złem rzeczy : nic techno(przeciueż to podstawa!!!!!!!) ....to samo z house'em.No i po co to?/..........0
-
daro_pop pisze: 2005-01-27 15:54a mi sie tez wydaje ze idei od 1 lutego nie bedzie0
-
daro_pop pisze: 2005-01-27 15:54;(0
-
daro_pop pisze: 2005-01-27 15:55ma ktos moze szczegoly odnoscie oferty idei?0
-
Grzechotnik pisze: 2005-01-27 16:27korekta: nie słyszałem a czytałem.0
-
Pułkownik pisze: 2005-01-27 20:04Zawsze to bardziej kolorowo w pociągu :-)0
-
marloc79 pisze: 2005-01-27 20:19te imrezki popa beda pewnie fajne szkoda tylko ze w 3 najwiekszych miastach0
-
arkadiusz_ar pisze: 2005-01-27 21:57I po co tak zaśmiecać pociągi. Żeby jeszcze było czym to bym zrozumiał, ale tak?0