Bardzo przydatna usługa w Energisie - "Raporter"

Drukuj

Energis Polska udostępnił swoim klientom zaawansowane narzędzie umożliwiające bieżący monitoring oraz analizę rachunków telefonicznych - "Raporter". Dzięki aplikacji połączonej bezpośrednio z systemem billingowym operatora, klient może w każdej chwili sprawdzić aktualny wykaz przeprowadzonych rozmów, czas ich trwania oraz koszt. W ramach Raportera istnieje możliwość generowania szczegółowych raportów obrazujących trendy i charakterystykę w zakresie korzystania z usług telefonicznych w danej firmie. Narzędzie pozwala również na monitorowanie wyznaczonych limitów, przeglądanie faktur czy przypisanie poszczególnych numerów telefonicznych do konkretnego centrum kosztowego a także na generowanie dowolnych raportów. Ponadto Raporter umożliwia kontrolowanie połączeń realizowanych poza godzinami pracy, co pozwala Klientom na uniknięcie potencjalnych nadużyć.

Raporter jest usługą dodaną do wachlarza świadczonych przez Energis usług telefonicznych. W portfolio operatora znajdują się połączenia lokalne, międzystrefowe, międzynarodowe oraz do sieci komórkowych realizowane dzięki usłudze Energis 1066 lub Energis ISDN. Dzięki tym rozwiązaniom Klienci firmy zyskują nawet do 40% oszczędności na rachunkach telefonicznych. Mogą również odbierać połączenia przychodzące czy udostępniać własną numerację 0-700 czy 0-800, korzystając z usług Energis PREMIUM i Energis INFO. Operator oferuje także usługi transmisji danych oraz dostępu do Internetu, opartego na stałych łączach. Dodatkowo Klienci mogą skorzystać również z połączenia z Internetem typu dial-up.

Ocena: 0 głosów Aktualna ocena: 0
Drukuj

Komentarze / 6

Dodaj komentarz