W Millennium można przelewać twarzą
Bank Millennium rozszerzył wykorzystanie biometrii w aplikacji mobilnej i teraz klienci mogą autoryzować wykonywane operacje za pomocą odcisku palca lub skanu twarzy.
Klienci Banku Millennium korzystający z aplikacji mobilnej mogą włączyć autoryzację operacji za pomocą odcisku palca na urządzeniach z systemami Android i iOS (Touch ID) oraz skanu twarzy (Face ID) na urządzeniu z systemem iOS. Aby uaktywnić usługę autoryzacji biometrycznej wystarczy zaktualizować aplikację mobilną do wersji 4.76 lub wyższej, a następnie w Ustawieniach aplikacji wybrać odpowiednio opcję Odcisk palca, Touch ID lub Face ID.
Autoryzacja biometryczna w Banku Millennium obecnie jest dostępna dla poniższych typów operacji:
- przelew tradycyjny, przelew Pomagam, przelew BLIK na telefon,
- płatność za przejazd autostradami,
- zlecenie stałe,
- przelew z karty kredytowej,
- potwierdzenie ankiety inwestycyjnej i kupno produktów inwestycyjnych,
- otwarcie konta osobistego, firmowego i konta dla dziecka,
- potwierdzenie wniosków urzędowych, np. 500+, 300+, RKO, dofinansowanie pobytu w żłobku,
- płatność za bilety do kina,
- zakup kodów i doładowań,
- aktywacja Apple Watch.