Automatyczna obsługa przez błękitną linię tp biznes 9330
Klienci biznesowi Telekomunikacji Polskiej mogą korzystać z automatycznej obsługi przez błękitną linię tp biznes 9330. Dzięki niej szybciej uzyskają informacje na temat rozliczeń z TP, zamówią lub zmodyfikują usługę i zgłoszą reklamację.
Korzystne dla klientów biznesowych zmiany były możliwe dzięki wprowadzeniu firmowych numerów PIN, które umożliwiają szybki dostęp do firmowego konta w TP na błękitnej linii tp biznes 9330. Dzięki posiadaniu PIN, Klienci unikną każdorazowej weryfikacji przez doradcę. W efekcie podniesie się jakość i szybkość obsługi, a w konsekwencji satysfakcja klientów.
Aby otrzymać numer PIN należy zadzwonić do doradcy błękitnej linii tp biznes 9330 i przejść procedurę weryfikacji oraz jego samodzielnego nadania. Od marca br. Klienci biznesowi będą mogli także uzyskać numer PIN automatycznie, który następnie będzie przesłany do Klienta w bezpiecznej kopercie na adres do korespondencji.
W ramach jednego firmowego konta w TP można ustalić cztery numery PIN. Ich zróżnicowanie pozwala na precyzyjny podział uprawnień dla pracowników, kontaktujących się z TP. Administratorowi, czyli osobie odpowiedzialnej za całość kontaktów z TP, przyznany zostaje tzw. PIN Admin, innym pracownikom Administrator może przyznać PIN Złoty, PIN Srebrny, PIN Brązowy.
Ponadto na błękitnej linii tp biznes 9330 można uzyskać automatycznie informacje o aktualnej ofercie TP czy promocjach, bez konieczności łączenia się z doradcą.
W tym roku, dla Klientów biznesowych, planowane jest także wprowadzenie automatycznej informacji przez bl tp biznes 9330 m.in. nt. dokumentów księgowych, rozliczeń i płatności, stanu realizacji zleceń i zamówień oraz uruchomienie samoobsługi poprzez strony www dla Klientów biznesowych. TP przewiduje, że do końca 2006 roku, 10 proc. wszystkich kontaktów z klientami biznesowymi będzie się odbywało automatycznie, bez kontaktu z doradcą.
Komentarze / 12
Dodaj komentarz-
ralph pisze: 2006-02-18 19:30Czyzby szykowaly sie kolejne zwolnienia. Wkrotce z zywycz czlowiekiem sie nie pogada, juz teraz nie mozna sie spotkac z zywym czlowiekie wszystko trzeba zalatwiac przez telefon. Teraz bedzie sie gadalo z automatem?:)0
-
JotWu pisze: 2006-02-19 01:25Tylko Chuck Norris ma realizowane zgłoszenia zaraz po zadzwonieniu do błękitnej linii..0
-
wers pisze: 2006-02-19 04:12Nic nie zastąpi człowieka, przekonamy się otym za parenascie lat, ale wtedy będzie zapóźno0
-
wet pisze: 2006-02-19 12:02Niedługo trzeba będzie mieć oddzielny komputer do archiwizacji PIN-ów :-)0
-
sebastiankowalczyk pisze: 2006-02-19 12:12Ja uważam, że pomysł z tymi numerami PIN jest bardzo dobry - to jest coś w stylu Polkomtela: pluskod4 i pluskod5 - niech tp się dalej rozwija ;) może jeszcze wyjdzie z tego coś dobrego.0
-
sebastiank pisze: 2006-02-19 12:28Ja uważam, że pomysł z tymi numerami PIN jest bardzo dobry - to jest coś w stylu Polkomtela: pluskod4 i pluskod5 - niech tp się dalej rozwija ;) może jeszcze wyjdzie z tego coś dobrego.0
-
kubus696 pisze: 2006-02-19 16:26ciekawe jak bedzie w praktyce:)0
-
olek_01 pisze: 2006-02-19 18:47Już widze wściekłość w oczach i te wyrywane włosy z głów tych bieznesmenow ktorzy zadzwonia z jakąś "pierdołą" i bedą chcieli cos załatwić przez telefon ,hie,hie dopiero TP bedzie miala złą prasę:)0
-
JotWu pisze: 2006-02-19 23:23brat pracuje w infolinii neostrady i nie raz musi sie meczyc z ludzmi ktorzy nawet dobrze nie wiedza co to jest komputer.. ale taka praca... :/0
-
milo pisze: 2006-02-20 13:19pozostaje miec nadzieje ze bedzie dzialala lepiej niz w przypadku klientow indywidualnych0
-
Alexander25 pisze: 2006-02-20 15:44No to życzymy dużo szczęscia klientom biznesowym ;)0
-
blobi pisze: 2006-02-20 21:33hehehe...Obłąkana Linia...hehehe :D0