ASTER rozpoczyna nową kampanię reklamową
1 października br. rozpocznie się kampania reklamowa ASTER, która potrwa do połowy grudnia br. Działania zostały zaplanowane w dwóch etapach.
Pierwszy etap promuje wizerunek marki ASTER jako lidera usług zintegrowanych na rynku warszawskim ze szczególnym naciskiem na usługi cyfrowej telewizji kablowej i szerokopasmowego dostępu do Internetu. W ramach kampanii eksponowane są podstawowe cechy usług ASTER, które odróżniają je od ofert innych operatorów. Ponadto w kampanii po raz pierwszy wykorzystano nowy selling line ASTER W kontakcie ze światem. Media wykorzystane w tym etapie to reklama zewnętrzna (frontlighty i citilighty), reklama kinowa (w kinach Cinema City zlokalizowanych w największych centrach handlowych Warszawy) oraz reklama internetowa (brand mark oraz linki w wyszukiwarkach)
Drugi etap kampanii, który rozpocznie się z końcem października będzie miał charakter sprzedażowy. Na tym etapie działań reklamowych ASTER wykorzysta reklamę internetową (intrestitial, mailing targetowany, link w wyszukiwarkach) i prasową (Gazeta Stołeczna, Co jest grane, Fakt i Metropol).
Grupą docelową jesiennej kampanii ASTER są mieszkańcy Warszawy i okolic w wieku 18 - 55 lat, z wykształceniem wyższym lub średnim.
Kreację do kampanii przygotowała agencja Marketing & Communications Consultants, natomiast media zaplanował MediaConcept.
Komentarze / 10
Dodaj komentarz-
22222 pisze: 2004-09-30 18:41Też mi informacja.0
-
kamil200222 pisze: 2004-09-30 19:01mogloby to byc ogolnopolskie :)0
-
krzysiekzet pisze: 2004-09-30 19:26marbie- prowincjuszy moze nie interesować co sie dzieje w stolicy ... Aster to naprawde porządna firma - praktycznie zadnych awarii i dość szybkie łącze. Polecam.0
-
Bezel pisze: 2004-09-30 20:36kamil200222: pomysl troche, po co ogolnopolska reklama firmy, ktora dziala tylko w obrebie warszawy :P0
-
abcde pisze: 2004-09-30 20:49lepiej niech rowno traktuja klientow i obniza ceny, a nie robia bzdurne kampanie.0
-
miczu pisze: 2004-09-30 20:49eeee ciagle wszystko jest dostpene w duzych miastach ale dyskryminacja !!!!!!!!!0
-
Booster pisze: 2004-09-30 23:48***marbie: widze kompleksik się odezwał. Po co od razzu ta agresja? O dialogu też piszą a ogólnopolski nie jest :-)0
-
Nadajnik pisze: 2004-10-01 00:24Ja bym wolał niższe ceny niż jakaś kampania reklamowa...0
-
Weinc pisze: 2004-10-01 13:44Główna oś kampanii: "Bez limitów". :-D TP S.A. wprowadzonymi w Neostradzie limitami tylko dała oręż w rękę konkurencji. :-D0
-
rgumkowski1 pisze: 2004-10-11 16:36co tam kampania. Niskie ceny wystarczą a sam się ropromuje.0