Smartfony Samsung z gadżetami z Gwiezdnych Wojen w T-Mobile
W najnowszej promocji T-Mobile kupując smartfon Samsung Galaxy A3 (2016) lub Galaxy S6 otrzymujemy zestaw gadżetów nawiązujących do najnowszej części filmu Gwiezdne Wojny.
Zestaw Star Box składa się z: czapki, kubka termicznego oraz uniwersalnego etui na telefon z logo ROGUE ONE i dodawany jest do każdego zakupionego telefonu Samsung Galaxy A3 (2016) oraz Samsung Galaxy S6.
Zestawy Star Box dostępne są do wyczerpania zapasów.
Samsung Galaxy A3 (2016) dostępny jest na raty w ofertach „Taryfa T z telefonem „6x1” na 24 miesiące Raty w T-Mobile / TMUB” oraz „Taryfa T z telefonem WWW na 24 miesiące Raty w T-Mobile / TMUB” za 1 zł na start z opłatą miesięczną 79,95 zł zawierającą abonament i ratę za sprzęt oraz rabat za zgody marketingowe. Model dostępny również w innych ofertach z Taryfą T.
Samsung Galaxy S6 dostępny jest na raty w ofercie „Oferty T2 z Samsung GalaxyS6 - 24 lub 36 Rat w T-Mobile / TMUB” za 199 zł na start z opłatą miesięczną 99,95 zł zawierającą abonament i ratę za sprzęt oraz rabat za zgody marketingowe. Model dostępny również w innych ofertach z Taryfą T.
Z oferty można skorzystać w sklepie internetowym operatora (tutaj).
Gwiezdne prezenty będą promowane w telewizji. Specjalny 15-sekundowy spot reklamowy jest inspirowany fabułą filmu Łotr 1. Kampania reklamowa realizowana będzie w TV, radiu, social media oraz formatach BTL.
Kampania powstała dzięki współpracy T-Mobile Polska z Disney Polska.
Koncepcję kreatywną kampanii ATL dla T-Mobile przygotowała agencja Bridge2Fun. Ona także odpowiada za jej realizację. Działaniami w Internecie zajmuje się Agencja Warszawa. Materiały kampanii BTL przygotowała agencja G7. Za reklamy internetowe, planowanie i zakup mediów odpowiada Starcom Mediavest Group.
Komentarze / 7
Dodaj komentarz-
Yorki pisze: 2016-11-28 15:11Na święta jak znalazł :-)0
-
rekin pisze: 2016-11-28 16:12ogólnie nie interesowałem się abonamentami ale tematykę wybrali dobrą, niech moc będzie z nimi hah1
-
Adam pisze: 2016-11-28 17:50No to pozamiatali-1
-
Gosiaczek Podpie pisze: 2016-11-29 00:50woooow, dadzą kubek..... widać, że jest nowy szef marketingu :))))))) żałosne0
-
Hehe pisze: 2016-11-29 19:32Dla bogatych dzieci jak znalazł.-1
-
Japa pisze: 2016-11-29 23:53No super a kiedy beda teletubisie1
-
niki pisze: 2016-12-03 18:51Policzmy. Na zakup licencji na używanie znaku towarowego Gwiezdnych Wojen wydali pewnie 500 tys. Disney zarobił. Na reklamę w mediach pójdzie pewnie z 5 mln PLN (stacje tv, radiowe i firmy outdoorowe sa do przodu). Kasa dla Kedziora to pewnie tez z 500tys. A na poprawę oferty dla lojalnych kasy nie ma. Aaa, wiem, gdzie budżet został przekazany. Na nagrody w Superloterii. Coś około 2,3 mln? To dopiero przepalanie kasy. Budżety marketingowe mają spore, ale czy wydają je z sensem?0