Archiwalny Orange One teraz z pakietem GB za doładowanie
Orange wprowadził zmiany do swojej archiwalnej taryfy na kartę Orange One. W tej taryfie nie można już aktywować starterów, ani do niej migrować.
Obecni klienci za każde doładowanie konta otrzymają bonusowo pakiet GB, którego wielkość i ważność zależy od kwoty doładowania:
Kwota doładowania | 5zł | 10zł | 30zł | 50zł | 100zł | 200zł |
Bonus internetowy | 2,5GB | 5GB | 15GB | 25GB | 50GB | 100GB |
Ważność bonusa | 2 dni | 5 dni | 30 dni | 50 dni | 100 dni | 200 dni |
Bonus jest uruchamiany automatycznie, nie trzeba go włączać, wysyłać SMS, czy wpisywać kodów. Pakiet działa tylko w Polsce, nie przekłada się na ilość GB, które można wykorzystać w roamingu. Ważność i ilość bonusowych GB można sprawdzić SMS-em lub logując się na orange.pl.
Promocja obowiązuje do 31 grudnia 2017 r.
Komentarze / 7
Dodaj komentarz-
darek pisze: 2017-09-25 16:04bez sensu.... każda stara taryfa powinna być zastąpiona nowa obecną nową taryfa bez strat dla użytkownika i to wszystko . a nie trzymanie na siłę starych taryf . przecież to jest chyba rok 2012??-2
-
iphoneski pisze: 2017-09-25 17:08Nie wiem co o tym myśleć. Orange to bardzo dobry operator.-1
-
Stary pierdziel pisze: 2017-09-25 17:41@iphoneski dziwny ten twój wpis , pachnie a raczej śmierdzi trolem-1
-
cesarz pisze: 2017-09-25 18:38Chcą ożywić trupa dodając pakiety internetu. Taryfa wyśmienita tylko dla operatora Orange. 50 zł na 50 dni !!! poszaleli i szalonych szukają ! Takie tam badanie , sondaż, rynku , klienta. Chyba jednak się nie uda.0
-
ona pisze: 2017-09-25 19:03Szkoda ye nie mozna aktyw takiej taryfy. mogliscie dac inna taryfe0
-
iphoneski pisze: 2017-09-25 21:06Muszę napisać jaśniej bo niektórzy nie rozumią. Chodzi o to że Orange to dobry operator a ten ruch jest niezrozumiały-1
-
darek pisze: 2017-09-26 19:39orange jest dobre ale utrzymywanie starych taryf to głupi pomysł . teraz to już i tak jest klika taryf na kartę ale pamiętam pare lat temu było ich chyba 5 lub 6 a promocje to były chyba na czterech stronach wypisane i dokładnie trzeba było czytać regulaminy aby nie wejść na minę. czy nie lepiej i prościej mieć jedna lub dwie taryfy i koniec.? stare jak najszybciej zlikwidować i po problemie. i dla klientów jak i operatora. moim skromnym zdaniem im mniejsza oferta tym jest prostsza i bardziej zrozumiała dla klienta.0