Cyfrowy Polsat: Internet Domowy LTE przez 3 miesiące za darmo
2 czerwca Cyfrowy Polsat wprowadził nową edycję promocji Internetu Domowego LTE.
Internet Domowy LTE to zestaw składający się z zewnętrznego modemu LTE i routera Wi-Fi LTE. Zastosowanie modemu zewnętrznego LTE pozwala zwiększyć zasięg i siłę sygnału poprzez wyeliminowanie tłumienia przez ściany i inne elementy konstrukcyjne budynku. Montaż na wysokości dodatkowo ogranicza wpływ naturalnych barier, np. wysokich budynków lub wzniesień w okolicy. Dzięki temu klient korzysta z usługi o lepszych parametrach nawet na granicy zasięgu LTE. Modem można zainstalować niezależnie lub zintegrować z istniejącą instalacją antenową telewizji satelitarnej lub naziemnej. Wówczas za pośrednictwem kabla antenowego sygnał trafia do routera Wi-Fi LTE, który rozprowadza go po domu lub mieszkaniu.
W nowej odsłonie oferty klienci dostają:
- LTE bez limitu danych za 0 zł dostępne od abonamentu 25 zł/mies. z rabatem smartDOM,
- 3 miesiące bez opłat abonamentowych na start,
- 200 GB dodatkowo w Pakiecie Nocnym za jedyne 2,90 zł miesięcznie,
- pakiety: IPLA WIEDZA NEWS ROZRYWKA, IPLA DZIECI oraz IPLA FILMY I SERIALE przez pierwsze 2 miesiące w cenie abonamentu. Po okresie promocji możliwość rezygnacji lub skorzystania nawet z 3 pakietów za 10 zł/mies.,
- możliwość korzystania z telewizji internetowej IPLA bez naliczania opłat za transfer do końca bieżącego roku.
Oferta podstawowa:
Opłata abonamentowa z Eko Fakturą z VAT | 49,99 zł | 69,99 zł | 89,99 zł | 99,99 zł |
Pakiet danych do wykorzystania w zasięgu HSPA+ i LTE | 25 GB | 50 GB | 75 GB | 100 GB |
Opcja dodatkowa LTE bez limitu (po wykorzystaniu Pakietu danych, w zasięgu LTE) | LTE bez limitu za 0 zł przez cały okres umowy (prędkość do 2 Mb/s) |
|||
Bonus | 3 miesiące bez opłat abonamentowych (1 niepełny + 3 pełne okresy rozliczeniowe) |
Nowa oferta dostępna jest z umową na 24 miesiące i – dzięki programowi smartDOM – z abonamentem od 25 zł/mies. przez cały okres użytkowania usługi. W przypadku zakupu Internetu Domowego LTE jako pierwszej usługi z portfolio Cyfrowego Polsatu i Plusa, klient zyskuje możliwość dołączenia w przyszłości kolejnych usług z rabatem 50% w programie smartDOM. Z zewnętrznego modemu LTE oraz routera domowego LTE można korzystać w opcji na udostępnienie – w ramach jednorazowej opłaty aktywacyjnej w wysokości 1 zł oraz miesięcznej opłaty w wysokości 5 zł lub 10 zł. Także w przypadku tej oferty klienci mają możliwość przetestowania usługi przez 7 dni, aby upewnić się, czy oferowane parametry usługi odpowiadają ich potrzebom.
Komentarze / 10
Dodaj komentarz-
anty no limit lte pisze: 2015-06-02 12:30NIE DZIEKUJEMY.. no limit nawet jakby na umowie wszystko wypisali to nie nie nie inaczej nas objada1
-
Jakub pisze: 2015-06-02 12:30LTE do 2 Mb/s? To żart? o.O3
-
Mika pisze: 2015-06-02 12:57Nie dziękujemy, próbowałam tego netu przez 7 dni ,taka opcja była w salonie , zasięg max, prędkości 1 dzień 40-50 Mb /14 , pobrałam z max 4 Gb , od 2 - 5 dzień max prędkość 32 kb/s .... nie polecam1
-
FanNju pisze: 2015-06-02 20:57Narzekacie na prędkość. A w 90% przypadkach wystarczy ustawić na tryb wybierania LTE na sztywno w urządzeniu. Domyślnie operatorzy stosują tryb Auto.-2
-
Karlos20 pisze: 2015-06-02 21:35A w PLAY dalej brak podziału na LTE i HSPA+ Prędkośc ograniczona po minimum 100 GB, ale można pobrać znacznie więcej.2
-
oruh pisze: 2015-06-03 06:49Nie dość że zbyt cienki lejek 2Mb/s to jeszcze za porzyczenie sprzętu życzą sobie 10zł miesięcznie. Więc wychodzi bardzo drogo.2
-
mariusz.szewczak pisze: 2015-06-03 08:33Aktualizacja: dodaliśmy regulaminy promocji.0
-
lte cp pisze: 2015-06-04 22:23Mam od paru miesięcy LTE Cyfrowego Polsatu i na razie jest OK, Nie ma co narzekać, mam trzy usługi za 120 zł, czyli tyle ile płaciłem w orange karolaka za internet po kablu i stacjonarny. Transfer do 30 Mbit/s, lejka nigdy nie miałem choć przekraczam limit dwukrotnie. Brać nie narzekać, chyba, że ktoś ściąga codziennie filmy HD i nie wiadomo co jeszcze.-1
-
Mikołaj pisze: 2015-06-05 18:00Na pierwszy rzut oka, wygląda dość dobrze. Na mapkach moje miasteczko i okolice dobrze pokryte, więc LTE jak najbardziej dla mnie. Kwestia przetestowania.0
-
mariusz.szewczak pisze: 2015-06-08 13:19@Mikołaj: klienci CP mają możliwość przetestowania usługi przez 7 dni bez dodatkowych kosztów. Jedynym warunkiem rozwiązania umowy jest zwrot sprawnego, nieuszkodzonego i kompletnego zestawu z modemem w punkcie sprzedaży, w którym podpisałeś umowę.-1