Scarlett Johannson i Henry Cavill w kampanii Huawei P9
Wkrótce ruszy globalna kampania Huawei P9. Produkt będą promowały gwiazdy światowego kina: Scarlett Johansson i Henry Cavill.
Pierwszy spot reklamowy nawiązuje fabułą do idei podwójnego aparatu Leica w P9: Scarlett Johansson i Henry Cavill rywalizują ze sobą o najlepsze zdjęcia wykonane nowym smartfonem.
Film został nakręcony w Szanghaju i Nowej Zelandii przez reżysera Baillie Walsha z RSA. Obraz przeplatany jest ujęciami w kolorze oraz czerni i bieli. Charakter filmu ukazuje unikatowe możliwości aparatu P9.
Kampania ze Scarlett Johansson i Henry Cavill nie będzie prowadzona w Polsce.
Huawei zaprosił do współpracy również uznanych artystów fotografii. Mario Testino, kultowy fotograf gwiazd i celebrytów jest autorem zdjęć, które będą wykorzystane w kampanii promującej urządzenie.
Swój udział w specjalnym projekcie mieli również:
- Mary McCartney,
- fotograf National Geographic David Guttenfelder,
- Reuben Krabbe, skupiony wokół społeczności entuzjastów sportów ekstremalnych, Banff
- Fotografowie magazynu Conde Nast Traveler,
- Fotografowie skupieni wokół społeczności Eye Em
Zdjęcia: