Samsung GALAXY S5 - bezpłatna naprawa uszkodzonego ekranu
Nowi właściciele smartfonu Samsung GALAXY S5 będą mogli jednorazowo, w przeciągu roku od zakupu produktu, bezpłatnie naprawić uszkodzony ekran.
Promocja obowiązuje od 16 maja do 16 czerwca br. W celu wzięcia udziału w promocji należy zakupić Samsung GALAXY S5 w sklepach, w wyżej wymienionym okresie i w przeciągu 30 dni od daty zakupu, dokonać poprawnej rejestracji na stronie www.bezpieczny.samsung.pl.
Wymiana ekranu nastąpi w przypadku, gdy uszkodzenie powstało wskutek przypadkowego zdarzenia, skutkującego nieprawidłowym funkcjonowaniem produktu.
Komentarze / 6
Dodaj komentarz-
vai88 pisze: 2014-05-17 16:12Taka gwarancja ze rece opadaja po zalogowaniu Twoje dane sa sprzedawne innym firmom a Ty i tak nie naprawiasz wyswietlacza bo expertyza bedzie negatywna , Bylem kierownikiem regionalnym i wiem jaka praktyke ma samsung. Telefon z sieci nie moze uczestniczyc w bezplatnej naprawien tylko kupione jako nowe w sieciach marketowych..Ta firma robi i doi do tego stopnia ze szkoda gadac.2
-
Rustow pisze: 2014-05-18 00:48Typowo polskie podejście, nakłlamac a potem spuścić na bambus ...2
-
vai88 pisze: 2014-05-18 09:31polityka samsunga jest tak samo idiotyczny jak na wiejskij w warszawie , wiekszosc satrszych telefonow mowie tu np o galaxy s3 nie otrzyma aktulazji , najlepiej zeby kazdy wydawla 3tys na nowy telefon ale nie kazdy in tez chce ,-1
-
Grzegorz Szewczak pisze: 2014-05-19 10:21Całkiem fajny pomysł. Ekran bardzo łatwo uszkodzić. W sumie jak ktoś ma twarde kohones to może sam wymienić :) Tutoriale są w internetach. S5 dostał od portalu iFixit ocenę 5/10 (S4 miało 8/10) - czyli de facto trudniej go naprawić. Niekwestionowanym mistrzem wciąż pozostaje HTC (jego M8 dostał 2/10, a One 1/10). Jak widać plastikowa obudowa jest w tym kryterium zaletą.1
-
telekrowa.pl pisze: 2014-05-19 15:28Dobra reklama flagowca Samsunga, cały czas się o nim mówi i zwraca to na niego uwagę, ale pomysł bardzo dobry0
-
eM pisze: 2014-05-19 21:59chciałbym aby ktoś z Samsunga powiedział jasno w jakim przypadku wymienią ten ekran. Bo w regulaminie zasadniczo wykluczyli dosłownie wszystko. Zatem jeśli wykluczyli właśnie te przypadki losowe to czym to się różni od zwykłej gwarancji oprócz tego że muszę podać swoje dane?0