Han Solo promuje LG G7 ThinQ
LG Electronics Polska rusza z kampanią flagowego smartfona G7 ThinQ przy współpracy z firmą The Walt Disney Company Polska.
Kampania rusza od początku czerwca i potrwa do końca sierpnia. Współpraca obejmuje między innymi specjalnie przygotowaną reklamę LG G7 ThinQ. Jej efekty będzie można zobaczyć w kinach Cinema City i Helios w całej Polsce, online oraz usłyszeć w radio.
W ramach specjalnej promocji do LG G7 ThinQ dołączany będzie robot BB 9E sterowany smartfonem lub dołączoną opaską mocy.
Aby skorzystać z promocji należy dokonać zakupu w jednej z sieci handlowych: RTV Euro AGD, Komputronik, X-kom, Media Expert, Media Markt oraz Saturn.
Kreacje zostały stworzone przez The Walt Disney Company we współpracy z LG. Za ich adaptację odpowiedzialna była Agencja Warszawa. Za zakup mediów odpowiadają firmy ARENA (kino oraz radio) i METS Sp. z o.o. (digital), a za komunikację z mediami agencja Monday.
Inne informacje na temat smartfonu LG G7 ThinQ:
- LG G7 ThinQ i HTC U12+ w Play (ceny)
- LG G7 ThinQ w Orange (ceny)
- Polska premiera LG G7 ThinQ - z telewizorem w Play i z monitorem w Plusie, T-Mobile i Orange
- LG G7 ThinQ w Plusie (ceny)
- LG G7 ThinQ będzie kosztował 3499 zł
- LG G7 ThinQ - nowy flagowiec LG zaprezentowany
- Głośnik Boombox w LG G7 ThinQ
- Wszystko o wyświetlaczu Super Bright Display w LG G7 ThinQ
- LG G7 ThinQ 2 maja w Nowym Jorku