Huawei Together 2020 – nowa kampania i promocje

Drukuj
Huawei Together 2020 – nowa kampania i promocje
Huawei Together 2020 – nowa kampania i promocje

Połącz wszystko jednym dotknięciem dzięki Huawei Share – to hasło nowej kampanii marketingowej 360 stopni „Huawei Together 2020”, która ruszy 1 sierpnia i będzie promować ekosystem produktów i usług marki.

Start kampanii Together 2020 połączony będzie z wprowadzeniem promocyjnych ofert.

Huawei Together 2020

Spot telewizyjny, który będzie emitowany w stacjach telewizyjnych, przedstawia parę tancerzy wykonujących emocjonalny taniec w otoczeniu urządzeń Huawei. Prezentują oni możliwości łączenia urządzeń dzięki funkcjom, jakie dostarcza konsumentom Huawei. Spot będzie można obejrzeć w dwóch wersjach, 60- i 30- sekundowej.

Flagowe urządzenia Huawei obecne w kampanii prezentują różnorodność i wszechstronność portfolio marki, nie tylko na poziomie hardware, ale także na poziomie rozwiązań software, takich jak funkcja Huawei Share, która pozwala łączyć urządzenia Huawei ze sobą i przesyłać między nimi dane. W kampanii „występują”: smartfon P40 Pro, ultrabook MateBook X Pro, tablet MatePad Pro, smartwatch Watch GT 2, słuchawki FreeBuds 3 i nowy w portfolio głośnik Sound X. Kampania komunikuje strategię firmy „1+8+N”, w której 1 to smartfon jako centrum ekosystemu, otoczony przez 8 urządzeń  z innych kategorii i wzbogacony przez usługi zewnętrzne oznaczone jako N.

Kolejnym ważnym punktem kampanii będzie film z udziałem influencerów, przeznaczony do emisji w kanałach digitalowych. W filmie występuje 5 osobowości odnoszących sukcesy zawodowe w różnych dziedzinach. Aktorka Małgorzata Kożuchowska, jedna z najpopularniejszych aktorek w Polsce, pojawia się w kampanii Huawei po raz pierwszy. W filmie występuje też Robert Lewandowski, a także znani już z innych kampanii Huawei: modelka Karolina Pisarek, fotograf modowy Marcin Tyszka oraz dziennikarz muzyczny Krzysztof Jankes Jankowski. Kanały influencerów zaangażowanych w projekt, a także kanały social media Huawei, zostaną wykorzystane do wsparcia kampanii.

Dodatkowym kanałem komunikacji będą nośniki OOH na warszawskim lotnisku.

Oferty promocyjne na urządzenia

Oprócz działań wizerunkowych, Huawei w ramach kampanii Together 2020 oferuje konsumentom zestawy urządzeń, a także nowe, atrakcyjne ceny dla wybranych produktów.

Od 1 sierpnia, najnowszy ultrabook Huawei MateBook X Pro będzie można kupić w zestawie ze smartwatchem Huawei Watch GT 2 (z wyłączeniem Watch GT 2 42 mm w kolorze złotym), bezprzewodowymi słuchawkami FreeBuds 3i oraz najnowszym routerem Huawei WiFi AX3 Quad-Core.

Multimedialny tablet MatePad Pro pojawi się w ofercie z rysikiem M-Pencil, klawiaturą oraz 90-dniowym dostępem do oferty FilmBox w usłudze Huawei Filmy, a także do 50 GB w Huawei Chmura.

W obu przypadkach oferta jest limitowana – dostępnych będzie 100 zestawów zarówno w przypadku ultrabooka, jak i tabletu – oferta potrwa do 31 sierpnia lub do wyczerpania zapasów.

Zestawy będzie można nabyć w sklepie internetowym huawei.pl, w oficjalnym sklepie Huawei w warszawskim centrum handlowym Westfield Arkadia oraz w sklepach Komputronik, Media Expert, Neonet, RTV Euro AGD i x-kom.

W sklepach Media Markt oferta zestawu z MatePadem Pro będzie dostępna od 1 do 14 sierpnia lub do wyczerpania zapasów.

Oferta dotyczy też Huawei Sound X, wprowadzonego właśnie do sprzedaży pierwszego głośnika marki, powstałego we współpracy z jednym z globalnych liderów branży audio, firmą Devialet. Głośnik można kupić w przedsprzedaży od 30 lipca do 16 sierpnia z prezentem – bezpłatnym 6-miesięcznym dostępem do aplikacji TIDAL HiFi. Głośnik można nabyć w cenie 1399 zł w oficjalnym sklepie internetowym huawei.pl, w sklepie Huawei Warszawa w centrum handlowym Westfield Arkadia w Warszawie oraz w sklepach Empik, Komputronik, Media Expert, Neonet, RTV Euro AGD i x-kom.

W sklepach Media Markt specjalna oferta na głośnik Huawei Sound X będzie dostępna od 5 sierpnia.

W ramach kampanii, Huawei zaoferował również wybrane smartwache i słuchawki w nowych, atrakcyjnych cenach. Huawei Watch GT 2 (42 mm) będzie można kupić w rekomendowanej cenie 799 zł, model Watch GT 2 (42 mm) w kolorze złotym – za 999 zł, a najnowsze bezprzewodowe słuchawki FreeBuds 3i w cenie 399 zł. Oferta na te trzy produkty potrwa od 1 sierpnia do 31 sierpnia w sklepie internetowym huawei.pl, w oficjalnym sklepie Huawei Warszawa w centrum handlowym Westfield Arkadia w Warszawie i w sklepach Empik, Komputronik, Media Expert, Media Markt, Neonet, RTV Euro AGD, x-kom oraz u operatorów sieci Orange i Play.

Promocyjna oferta serwisowa

W ramach kampanii Huawei Together 2020, użytkownicy produktów marki będą mogli do końca sierpnia skorzystać z atrakcyjnej oferty serwisowej, która przewiduje opłatę 25 zł za montaż folii ochronnej na ekran lub tylną obudowę smartfona, a także możliwość wymiany ekranu i płyty głównej wybranych smartfonów i tabletów z nawet 40-procentową zniżką.

Specjalna folia ochrona 

Od 1 sierpnia do końca miesiąca, użytkownicy urządzeń Huawei będą mogli skorzystać z usługi montażu folii ochronnej na ekran lub specjalnej folii na tylną obudowę smartfona Huawei, płacąc za nią 25 zł (koszt każdej z opcji – cena zawiera koszt materiału ochronnego). Dostępność oraz wzory folii ochronnych na wyświetlacz oraz tylną obudowę są uzależnione od stanów magazynowych lokalnych salonów serwisowych i mogą się między sobą różnić.

W każdy piątek – od 31 lipca do 31 sierpnia - osoby korzystające z usługi mogą liczyć na upominek (do wyczerpania zapasów). Rodzaj upominków może się różnić w zależności od lokalnego salonu serwisowego. Każdy klient może otrzymać tylko jeden upominek przez cały czas trwania oferty.

Lista dni, w których klient może otrzymać upominek w salonach serwisowych Huawei:

  • 31.07.2020
  • 07.08.2020
  • 14.08.2020
  • 21.08.2020
  • 28.08.2020

Do 40 procent rabatu na wymianę ekranu i płyty głównej

Także do 31 sierpnia, można będzie wymienić ekran i płytę główną wybranego smartfona lub tabletu Huawei ze zniżką. Wysokość rabatu jest zależna od modelu i od decyzji serwisu dotyczącej konkretnego urządzenia, ale może sięgnąć 40 procent.

Lista urządzeń objętych ofertą:

Regulamin i szczegóły dotyczące zniżek znajdują się na stronie producenta

Osoby, które zechcą dokonać naprawy rabatowej jednego z powyższych urządzeń, mogą skorzystać także z bezpłatnej usługi door-to-door. Usługa ta pozwala zamówić kuriera na dowolny adres w celu przekazania urządzenia do serwisu, obejmuje też zwrot naprawionego urządzenia do właściciela tą samą drogą.

Zamówienie na wysyłkę door-to-door Huawei można złożyć:

Specjalna oferta w 3 nowych salonach serwisowych

W sierpniu Huawei wprowadzi też specjalną ofertę w swoich nowo otwartych salonach serwisowych w Łodzi, Poznaniu i Wrocławiu.

Każdego dnia pracy salonów, dziesięć pierwszych osób, które się w nich pojawią, otrzyma bezpłatną folię ochronną na wyświetlacz smartfona Huawei.

Oferta dotyczy wszystkich telefonów marki.

Dodatkowo, dla wszystkich klientów nowych salonów serwisowych Huawei przygotował do 10 procent zniżki na akcesoria marki oraz słodki upominek.

Akcja dotyczy wyłącznie nowych salonów serwisowych w Łodzi i Poznaniu (pracujących od poniedziałku do soboty) i we Wrocławiu (poniedziałek-piątek).

Ocena: 0 głosów Aktualna ocena: 0
Drukuj

Komentarze / 0