ZTM rozszerza funkcjonalność usługi „Płać komórką za bilet”

Drukuj

ZTM wprowadza możliwości zakupu biletów telefonem komórkowym w systemie mPay, które uprawniają do przejazdów również pociągami Kolei Mazowieckich oraz Warszawskiej Kolei Dojazdowej.

Od 14 sierpnia br. ZTM rozszerza usługę biletów kupowanych telefonem komórkowym o bilety krótkookresowe: dobowe, 3-dniowe oraz 7-dniowe.W ramach oferty „Wspólny bilet ZTM- KM-WKD” posiadacze wybranych biletów ZTM są uprawnieni do przejazdów we wszystkich środkach warszawskiej komunikacji miejskiej oraz w pociągach KM , WKD i SKM.
Usługę „Płać komórką za bilet” Warszawiacy znają od grudniu 2008 roku. Do dziś można było kupić bilety czasowe – 20,40,60 i 90-minutowe, a liczba pasażerów, którzy skorzystali z tej usługi przekroczyła obecnie 65 tysięcy osób.
Usługa jest dostępna w każdym modelu telefonu i nie wymaga instalowania żadnych dodatkowych aplikacji ani zmiany karty SIM.

Jak to działa.
Chcąc kupić bilet telefonem komórkowym należy założyć konto w systemie mPay dzwoniąc pod numer
*145# w sieci Plus i Play, a dla pozostałych sieci pod numer 791 145 145.
Mając już aktywne konto i środki na elektronicznej portmonetce zakup biletu jest prosty i trwa kilka sekund. Wybieramy numer:
• dla sieci Plus i Play *145*kod biletu #
• dla pozostałych sieci 791 145 145 następnie wprowadź kod biletu i potwierdź *.
Przykład dla biletu dobowego w 1 strefie dla użytkowników Plus i Play:
*145*221101#
W czasie transakcji pasażer otrzyma na wyświetlaczu telefonu lub usłyszy w słuchawce (wybierając wersję głosową) instrukcję, która wskaże krok po kroku kolejne czynności związane z zakupem biletu.
Pasażerowie mogą korzystać z przysługujących im ulg. Podczas kontroli pasażer powinien zadzwonić pod bezpłatny numer widoczny na identyfikatorze kontrolera.

Ocena: 0 głosów Aktualna ocena: 0
Drukuj

Komentarze / 4

Dodaj komentarz