Zadzwoń Teraz
Klienci Orange mogą korzystać z usługi Zadzwoń Teraz. Dzięki niej będą otrzymać informację, że numer telefonu, z którym nie udało się wcześniej połączyć jest już dostępny. Łącząc się z numerem, który jest zajęty, wyłączony lub znajduje się poza siecią dzwoniący usłyszą informację o braku możliwości zrealizowania połączenia oraz o tym, że zostaną poinformowani w chwili, kiedy będzie ono możliwe. Informację otrzymają na swój telefon w formie SMS-a wysłanego z numeru osoby, z którą chcieli się skontaktować. Ułatwia to ponowne połączenie przy użyciu funkcji oddzwaniania do nadawcy SMS-a.
Usługa będzie udostępniania sukcesywnie, w ciągu czterech miesięcy zostanie automatycznie aktywowana wszystkim klientom Orange. Nowi użytkownicy otrzymują ją w ramach pakietu bezpłatnych usług podstawowych w chwili zakupu karty SIM.
Osoby, które nie chcą korzystać z usługi mogą ją zablokować. Wystarczy, że wyłączą otrzymywanie powiadomień i powiadamianie innych o własnej dostępności w sieci. Zmiany ustawień usługi można dokonać dzwoniąc pod numer *500 dla klientów indywidualnych lub *600 dla klientów biznesowych, kontaktując się konsultantem pod numerem *100 oraz po zalogowaniu się na stronie www.orange.pl, w sekcji orange on-line.
Zadzwoń Teraz działa wyłącznie pomiędzy aktywnymi użytkownikami usługi w sieci Orange.
Włączenie, wyłączenie i korzystanie z usługi jest bezpłatne.
Komentarze / 12
Dodaj komentarz-
przemo pisze: 2008-07-08 07:48w erze juz ponad rok to działa :) www sprawdznumer pl0
-
czyzbykFM pisze: 2008-07-08 08:38Nic nowego nie wymyslili...0
-
kozok80 pisze: 2008-07-08 08:57I znowu marudzą...!!!! a coż takiego można jeszcze wymyślić , poza obniżeniem cen usług?????0
-
goral-1 pisze: 2008-07-08 11:58żadna nowość0
-
dan-rut pisze: 2008-07-08 13:08I co z tego. W Erze (konkretnie w Tak Tak-u) do tej pory nie domyślili się, że usługi dostępne już od dawna w pre-paidach Orange są niezbędne i w TT. "Teleprzelew", "Pay4me", "Kredyt". Mam nadzieję, że w końcu w swoim Tak Tak-u tez będę mógł korzystać z powyższych usług. Tylko żeby ten "koniec" nie trwał za długo...0
-
marek pisze: 2008-07-08 14:22w zwiazku z tym ze Era to juz ma od "niewiadomokiedy" to inny operator juz tego nie musi wprowadzac??? No co za myslenie...0
-
zax pisze: 2008-07-08 16:15@ marek - nikt nie pisze , że nie można, dla klientów Orange wręcz trzeba. chodziło raczej o to, że jest to usługa dobrze znana na naszym rynku, a jej wprowadzenie ponad rok póxniej niz konkurencja nie jets wielkim powodem do dumy,i tylko tyle - przynajmniej ja tak rozumiem post nr10
-
JaKo pisze: 2008-07-08 19:53znając problemy Orange usługa bardzo się przyda posiadaczom telefonów tej sieci Bardzo często przynajmniej w małopolsce że dzwoniąc do orangutana słyszę abonent jest niedostępny lub prowadzi rozmowę Wielokrotnie robiliśmy takie doświadczenia mając pomarańczowy telefon w ręku i pomimo full zasięgu - abonent jest niedostępny Jednym słowem zapchana sieć - porażka0
-
megi pisze: 2008-07-09 12:26Co wy wypisujecie, jaka Era...jaki Plus...porazka.Jestem snobem i wybieram Orange0
-
uszat pisze: 2008-07-09 21:10no niestety tak bywa z ich zasiegiem, ale faktem jest ze opcja dostepna standardowo od 2 lat w erze, takze nowoscia to nie jest0
-
JacekB-1 pisze: 2008-07-10 11:19a na infolinii Orange mało kto wie, że coś takiego mają uruchamiać..... upsss0
-
bogdan1979 pisze: 2008-07-10 15:23w Orange Pop jest to już dosyć długo ....0