Żadnych sztucznych kolejek nie było - to był "team Orange"
France Telecom oficjalnie zaprzeczył informacjom dotyczącym "sztucznych" kolejek za iPhone 3G w Polsce. Obecność podstawionych osób potwierdził polski PR dziennikowi Życie Warszawy. Znany magazyn marketingowy Advertising Age otrzymał od centrali France Telecom odpowiedź, która sugeruje, że były to wyłącznie plotki, które pojawiły się w polskiej prasie. Rzecznik FT tłumaczy obecność innych osób niż klienci w kolejce tym, że byli to pracownicy "teamu Orange", którzy witali klientów i informowali ich o ofercie. Głównym problemem całej sytuacji jest wpływ tych informacji na marką Apple, iPhone i Orange.
Wypowiedź rzecznika FT dla Ad age: "As part of the excitement around the launch of the iPhone, some of our team have been joining customers outside our shops. Their aim is to welcome people to the Orange shop, share in their excitement and give information about Orange tariffs,"
Komentarze / 14
Dodaj komentarz-
cinek pisze: 2008-08-27 18:56kompromitacja do kwadratu...team orange?? do kogo niby oni wychodzili, przecież nikogo tam nie było dobrowolnie. do tego liczne relacje, jak to kolejki kilka minut przed 24 rozchodziły się do domu..takie pokretne tłumaczenie to już wstyd0
-
promedia pisze: 2008-08-27 19:09Przeczytalem 'wyjasnienie'... czyzby az tak sie wszystkim udzielilo owe 'excitement' ? :)0
-
www pisze: 2008-08-27 19:38jeszcze chwila a zaprzeczą że sprzedają iPhona. Kicha panowie, lipa straszna, a teraz wstyd wam się przyznać. A wystarczy powiedzieć, tak, mało sprzedajemy, przeliczylismy się. Ale kto to powie jak tam sukces, piszą menagery do kierowników, a ci dalej wyżej, dodaja każdy od siebie, że to produkt niszowy i inne tam pierdoły, a tu koniec mies i premia jakś czeka....0
-
pir pisze: 2008-08-27 20:25Przypominają mi się debiuty ELECTROWORLD i EBAY. Było bardzo głośno i mieli zaorać rynek. Prasa grzmiała od informacji jake to cuda nas czekają... Sami wiemy jak to się skończyło. na kampanie reklamową iphona poszło kilkanaście mln złotych a efekt znikomy0
-
puszczan pisze: 2008-08-27 22:33A o co chodzi tak to teraz wygląda, jedno jest pewne nie uszła ta premiera uwadze w sieci tylko poprzez te nakręcone kolejki.0
-
random pisze: 2008-08-28 00:50Żenada całkiem charakterystyczna dla Orange.0
-
random pisze: 2008-08-28 00:54Poza tym skąd żabojady mogą wiedzieć czy były u nas sztuczne kolejki czy nie? To że pożyczyli naszej Idei pomarańczowy znaczek za słoną opłatą to nie znaczy że mają monopol na wiedzę. Precz z żabożercami.0
-
diwo pisze: 2008-08-28 02:56Pajace. A i tak na Skierniewickiej 10a ktoś łyknie premię "że hej" za skuteczną i zajefajną akcję marketingową. Sukces - jak zawsze. Nie ważne, że kupa kasy na to poszło a efekt żaden... ;-)0
-
zagor pisze: 2008-08-28 11:43No niestety, kolejna wpadka Orange. Niepotrzebnie w ogóle ta "kolejkową" akcję robili, a potem sprzeczne komunikaty, i sami podgrzewają szkodliwą dla nich sprawę...dziwne :)0
-
breblebrox pisze: 2008-08-28 11:58Lepiej żeby nie komentowali, jak mają tak bezsensownie komentować.0
-
robit pisze: 2008-08-28 14:32@pir - efekt kampanii jest, wiec kasa nie poszła na marne. w pierwszy weekend Orange sprzedał 8 tys iPhonów, a Era 6,8 tys. biorac pod uwage, ze codziennie sprzedaje sie w Polsce ok 27 tys telefonów, to całkiem sporo - jak na taki telefon, bo do najtanszych nie nalezy0
-
petronas pisze: 2008-08-28 19:22Jak zwykle biadolicie jak stare baby. Nic o temacie nie wiecie. Dzięki kampani- która może i nie była najlepsza- sprzedałem wszystkie 8GB, które miałem. Czekam na następną dostawę. Ale gadajcie sobie gadajcie...0
-
kotq pisze: 2008-08-28 21:02tak tak orange sprzedal 8tys z czego zaraz stracil pewnie polowe bo ludzie rozwiazali umowe za 300zl:D do tego jak mozna mowic takie rzeczy :/ skoro nawet sami sie do tego przyznali a teraz co znowu sie wycofuja:/ tak jak i z regulaminami, tak nie mozna0
-
MaTi pisze: 2008-08-31 01:20jednym slowem ten caly iPhone i afera wokol niego to wielka "kuupa" ha ha ha Nokia rzadzi, np modelem N85 czekamy na N96 :)0