Warto być z Erą

Drukuj

Dzisiaj startuje nowa kampania wizerunkowa sieci Era „Warto być z Erą". Dwa 45-sekundowe spoty telewizyjne pokazują przykłady ważnych wydarzeń w życiu różnych osób, którym towarzyszy Era. Kampania zachęca do pozostania z siecią i korzystania z jej różnorodnych usług, jak również z pomocy i doradztwa profesjonalnej obsługi klienta.

Sieć Era otrzymała wiele nagród i wyróżnień w niezależnych rankingach konsumenckich potwierdzających zaufanie i satysfakcję klientów. Dodatkowo, cieszy się ona od dłuższego czasu jednym z najniższych - nawet na skalę międzynarodową - wskaźników rezygnacji użytkowników.

„Działania sieci Era zawsze miały na celu ułatwienie kontaktu z najbliższymi tak, aby w każdym momencie można było dzielić się swoimi sprawami i emocjami. Wprowadzając nowe, proste w obsłudze, produkty i usługi, dokładamy wszelkich starań, aby klienci chcieli z nami zostać" - mówi Wojciech Kliniewski, Dyrektor Departamentu Komunikacji Rynkowej PTC.

Kreację kampanii przygotował Dział Komunikacji ATL w Departamencie Komunikacji Rynkowej PTC wraz z agencją G7. Kampania emitowana będzie we wszystkich wiodących stacjach telewizyjnych - ogólnopolskich i tematycznych.

Ocena: 0 głosów Aktualna ocena: 0
Drukuj

Komentarze / 4

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    camel pisze: 2009-09-10 15:06
    to prawda, że ich CHURN jest niesamowicie niski. a ostatnie promocję mogą ściągnąć nowych klientów
    0
  • Users Avatars Mini
    kmis pisze: 2009-09-10 15:42
    CHURN niski bo przy rozwiązaniu umowy bez wiedzy klienta przenoszą do TAKTAKA!!! Byłem w salonie świadkiem 2 takich przypadków, w jednym klient przeczytał zanim podpisał, zrobił awanturę i za chwilę kolejny obok po podpisaniu zauważył że numer jego jest przenoszony do TT. Prawda jest taka że dużo ludzi nie czyta co podpisuje a Era ma niski churn.
    0
  • Users Avatars Mini
    waldi pisze: 2009-09-10 16:54
    Czekam na reklamy. Ciekawe, czy będą w stylu tych pierwszych spotów Ery.
    0
  • Users Avatars Mini
    nefertiri pisze: 2009-09-16 18:49
    Przyjemne te reklamy.
    0