Warto być z Erą
Dzisiaj startuje nowa kampania wizerunkowa sieci Era „Warto być z Erą". Dwa 45-sekundowe spoty telewizyjne pokazują przykłady ważnych wydarzeń w życiu różnych osób, którym towarzyszy Era. Kampania zachęca do pozostania z siecią i korzystania z jej różnorodnych usług, jak również z pomocy i doradztwa profesjonalnej obsługi klienta.
Sieć Era otrzymała wiele nagród i wyróżnień w niezależnych rankingach konsumenckich potwierdzających zaufanie i satysfakcję klientów. Dodatkowo, cieszy się ona od dłuższego czasu jednym z najniższych - nawet na skalę międzynarodową - wskaźników rezygnacji użytkowników.
„Działania sieci Era zawsze miały na celu ułatwienie kontaktu z najbliższymi tak, aby w każdym momencie można było dzielić się swoimi sprawami i emocjami. Wprowadzając nowe, proste w obsłudze, produkty i usługi, dokładamy wszelkich starań, aby klienci chcieli z nami zostać" - mówi Wojciech Kliniewski, Dyrektor Departamentu Komunikacji Rynkowej PTC.
Kreację kampanii przygotował Dział Komunikacji ATL w Departamencie Komunikacji Rynkowej PTC wraz z agencją G7. Kampania emitowana będzie we wszystkich wiodących stacjach telewizyjnych - ogólnopolskich i tematycznych.
Komentarze / 4
Dodaj komentarz-
camel pisze: 2009-09-10 15:06to prawda, że ich CHURN jest niesamowicie niski. a ostatnie promocję mogą ściągnąć nowych klientów0
-
kmis pisze: 2009-09-10 15:42CHURN niski bo przy rozwiązaniu umowy bez wiedzy klienta przenoszą do TAKTAKA!!! Byłem w salonie świadkiem 2 takich przypadków, w jednym klient przeczytał zanim podpisał, zrobił awanturę i za chwilę kolejny obok po podpisaniu zauważył że numer jego jest przenoszony do TT. Prawda jest taka że dużo ludzi nie czyta co podpisuje a Era ma niski churn.0
-
waldi pisze: 2009-09-10 16:54Czekam na reklamy. Ciekawe, czy będą w stylu tych pierwszych spotów Ery.0
-
nefertiri pisze: 2009-09-16 18:49Przyjemne te reklamy.0