UKE dziękuje TP za wzorową współpracę z Tele2
Telekomunikacja Polska i Tele2 w pełni wdrożyły decyzję o wprowadzeniu usługi WLR. 23 lutego 2007 r. w siedzibie Urzędu Komunikacji Elektronicznej odbyło się spotkanie z udziałem Telekomunikacji Polskiej oraz Tele2 Polska w sprawie podsumowania wdrożenia usługi WLR (Wholesale Line Rental), pozwalającej na zaoferowanie przez Tele2 alternatywnego abonamentu abonentom TP.
Decyzja w tej sprawie została wydana przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej w dniu 13 lipca 2006 r., a strony zawarły porozumienie określające harmonogram wdrażania w dniu 18 października 2006 r. Wskutek opóźnienia we wdrażaniu WLR Prezes UKE wydał w dniu 7 listopada 2006 r. zalecenia, zobowiązujące TP do wykonania decyzji w terminie do 7 grudnia 2006 r.
Podczas spotkania w UKE obie strony zadeklarowały zadowolenie z procesu wdrażania Decyzji WLR. TP i Tele2 utworzyły wspólny zespół, w którym uczestniczyli przedstawiciele pionów technicznych i obsługi klientów z obu firm. Ponadto, strony utworzyły platformę informatyczną, umożliwiającą efektywne wdrożenie usługi. Kwestie, które były problematyczne, obie firmy rozwiązały w ramach prac zespołu. Strony nadal usprawniają wzajemną komunikację, w tym także komunikację dotyczącą uszkodzeń, jak również na bieżąco rozwiązują pozostałe problemy, które jednak nie mają wpływu na sprawną obsługę zamówień WLR.
Jak wynika z ustaleń poczynionych na spotkaniu, Telekomunikacja Polska w pełni wywiązała się z zawartego porozumienia, a co za tym idzie z postanowień Decyzji Prezesa UKE. Liczba wniosków złożonych przez Tele2 do TP wyniosła 177 tys. W UKE nie odnotowano skarg abonentów związanych z wdrażaniem WLR, co należy przypisać wzorowej współpracy stron podczas wdrażania Decyzji i Porozumienia.
Prezes UKE dziękuje obu stronom, szczególne jednak podziękowanie należy się zespołowi TP, który wdrażał rozwiązanie nałożone decyzją regulacyjną.
Komentarze / 3
Dodaj komentarz-
olekskype pisze: 2007-02-26 14:14"szczególne jednak podziękowanie należy się zespołowi TP, który wdrażał rozwiązanie nałożone decyzją regulacyjną." - bo ja wiem czy należy sie podziękowanie dla TP??? to był ich obowiązek tak uczynići bez gadania - tu UKE troche przesadziło:P0
-
kula pisze: 2007-02-26 16:58Co za bzdura, składałem reklamację na przebieg ww. procesu. Może nie do UKE ale z Tele 2 wciaż walczę.0
-
haryy pisze: 2007-02-26 19:13a spróbuj wycofać się z tele2 i wrócić z numerem do TP horror !!!! Niemożliwe0