TurboDymoMan zawstydzi króla Zygmunta III Wazę
1 października w Warszawie odbędzie się niecodzienna akcja z udziałem superbohatera wszechczasów, TurboDymoMana - twarzy najnowszej kampanii reklamowej telefonii prepaidowej 36i6. Celem eventu jest zaprezentowanie 36i6, jako lidera w niestandardowej komunikacji z młodymi ludźmi oraz brandu, który potrafi przeniknąć styl życia swojej grupy celowej stając się jego ważną częścią.
36i6 to pierwsza marka prepaid, która oferuje młodym ludziom możliwość wykonywania połączeń nawet w przypadku zerowego stanu konta. Jest to nie tylko rewolucyjna oferta na rynku, odpowiedź na codzienne potrzeby młodzieży, ale także styl życia, który charakteryzuje swoboda, brak stresu, niekonwencjonalność oraz nieustanna zabawa. Zgodnie ze swoją filozofią marka po raz kolejny wychodzi do naturalnego środowiska swojej grupy odbiorców wykorzystując tym razem oryginalną postać TurboDymoMana.
TurboDymoMan jest twarzą jesiennej kampanii 36i6 promującej najnowszą ofertę marki, w ramach której do każdego doładowania kolejne 50% otrzymuje się gratis. Ten nowy bohater wszechczasów, jak mówi legenda przybył do nas z gwiazd, prawie nagi - przyodziany jedynie w swój bohaterski strój. Mając we krwi wyczyny zawsze o połowę lepsze od tego, co na swojej drodze napotka, daje radę wszystkim i wszystkiemu. Dowodem tego są telewizyjne spoty reklamowe, w których o połowę pokonuje w dziobaniu kurę, moczy się o 50% dłużej niż pędzel, a Basię spoglądającą na 10. piętro zwycięża patrząc na 15.
Już w najbliższy czwartek i piątek TurboDymoMan pojawi się na placu Zamkowym w Warszawie i od godziny 10.00 będzie próbował pokonać samego króla Zygmunta stojącego od ponad 300 lat na 22. metrowej kolumnie. TurboDymoMan stanie na postumencie obok legendarnego pomnika Warszawy. Tymczasowa kolumna naszego bohatera będzie miał wysokość 33. metrów, czyli właśnie o połowę wyższą niż ta na której stoi król Zygmunt III Waza.
Pomysłodawcą TurboDymoMana jest agencja reklamowa Team One. Koordynacją eventu na placu Zamkowym zajmie się agencja eventowa CAM Media.
Komentarze / 17
Dodaj komentarz-
TrustNoOne pisze: 2009-09-29 13:27Ciekaw jestem czy ten ich superbohater bedzie stac na tym 33 metrowym slupku ponad 450 lat... Jesli nie to okaze sie to fikcja jak promocje Plusa... :)0
-
Sof pisze: 2009-09-29 13:44Może i oferta atrakcyjna ale kampania reklamowa bardzo nieciekawa0
-
Chocolatka pisze: 2009-09-29 16:06A właśnie, że kampania reklamowa jest super! Jedyny minus to informacyjny chaos(!?!) W telewizji w reklamach mówi się, że promocja "50% procent więcej" kończy się 30 września. Czyli sieć 1 i 2 października robi akcję promocji, która się skończyła?!? Do tego na stronach internetowych 36i6.pl żadnej konkretnej informacji. Co to ma być?0
-
niewtajemniczony pisze: 2009-09-29 16:08Pokazują tego kretyna w TV a ja cały czas nie wiem co to 36,6. Czy to Mobilking czy co??0
-
Chocolatka pisze: 2009-09-29 16:15Naprawdę jesteś niewtajemniczony. Polecam www.36i6.pl A o tym, że kampania jest udana świadczy chociażby posiłkowanie się TurboDymoManem w skeczach Szymona Majewskiego. Wczoraj leciało na tvn ;-)0
-
KORPORACJA pisze: 2009-09-29 17:57Fakt, że TurboDymoMan zadomowił się jako przekaz kampanii reklamowej... Zobaczymy czy pomysł na 33 metrowy postument będzie chwytliwy0
-
bolekbolek pisze: 2009-09-29 18:47I like it! Dobre, kampania godna naśladowania. Inne firmy - idźcie w tym kierunku!;)0
-
mapviewer pisze: 2009-09-29 22:17Chocolatka widzę, że jesteś promotorką plusa i silnie uczestniczysz w kampanii słaba prowokacja .... Ja uważam. że TurboDymoMan jest identyczny jak reklama Vanisha intelektualnie niemęcząca i skierowana do bardzo zakrojonego grona odbiorców0
-
TrustNoOne pisze: 2009-09-30 11:28Dla mnie TDM to tandeta. Fakt glosno o nim (36i6) przez tego TDM ale nie znam ani jednej osoby co by tam miala swoj numer. Nie dziwie sie, oferta dla dzieci.0
-
macias pisze: 2009-09-30 12:21turbodymoman smieszył przez 2 dni. A sieć 36i6 raczej z nazwy kojarzy się z pokoleniem 30latków. Jaki oni w ogóle mają udział w rynku?? Pewnie niedługo to padnie jak Sami Swoi czy Mobilking. Po co kreować submarke skoro Plus ma sobrze znanego i wypromowanego simplusa?0
-
Kasa pisze: 2009-09-30 15:03Reklamy są super! Ale ta oferta to wielki oszustwo! Zeby dostac ten bonus nie mozna miec wlaczonej promocji 29rg do wybanych numerów (wiec placimy 60gr za minutę) Plus trzeba wpisac kod. Plus pojawia się słowo "Zawsze" a promocja jest do 30 wrzesnia niby. Wkurzyli mnie tą ilością haczyków. Prosty PF jest lepszy!0
-
magda pisze: 2009-09-30 15:44widać, że wichrzyciele nie próżnują, pewno ich też TurboDymoMan zawstydził. Kampania jest ok i oferta taka samo. Jest przygotowana z myślą o młodych odbiorcach, którzy cenią sobie "wolność" i brak krepujących umów regulaminów itd. dlatego ta oferta bije na głowę wszystkie pozostałe na rynku.0
-
tereska pisze: 2009-09-30 17:14też tak myślę, nie ma lepszej oferty a na pewno lepszych reklam. mam nadzieję, że turbodymoman was jeszcze nie raz zawstydzi :)0
-
TrustNoOne pisze: 2009-10-01 01:05Zawstydzi? On sie zawstydzi jak nie da rady na 33 metrowym slupku ponad 450 lat stac (czyli 50% wiecej niz Zygus).. ;p Co do reklam i oferty to ja podziekuje. :)0
-
Sof pisze: 2009-10-01 14:25Turbo wymiotna kampania: TurboDymoMan, koleś uwieczniony w internecie, a ściślej w Nonsensopedii, czyli polskiej encyklopedii humoru. Jego osiągnięcia opisane są w punktach, na przykład 12. brzmi tak: "Simon Mol zaraził HIV-em 16 kobiet. TurboDymoMan zawstydził Simona, zaraził 24". Mocniejszy jest punkt 60.: "Hitler wymordował 6 milionów Żydów. TurboDymoMan zawstydził Hitlera, wymordował 9 milionów".0
-
NoName pisze: 2009-10-02 18:25Dziwne, że przy tak udanych kampaniach z Mumio zdecydowano się na tak niesmaczne slogany jak napisał Sof0
-
Fakier pisze: 2009-10-13 13:49Oferta sms bez limitu za 3 zl, 10 zł co miesiąc za darmo za reklamy. 50% do zasilenia nawet za 10 zł, darmowe pakiety internetowe i gg za zasilenie konta... Zawstydza wszystkich...0