TP - dobra windykacja wśród klientów indywidualnych
Wojciech Jabczyński, rzecznik Grupy TP, podał, że Telekomunikacja Polska nie odzyskuje od abonentów indywidualnych rocznie 0,2 proc. przychodów z tytułu nieopłaconych rachunków. Rzecznik nie podał wskaźnika dotyczącego złych długów wśród klientów biznesowych.
Komentarze / 4
Dodaj komentarz-
noved pisze: 2009-02-23 15:11Niezłe dane, bo to chyba minimalna wartość. Ciekawe jak pod tym względem prezentują się inne telekomy? Choć podejrzewam, ze podobny wynik dosyć trudno jest osiągnąć. Powinni udzielać korepetycji TVP, która mogłaby się wreszcie nauczyć jak ściągać abonament.0
-
barwik pisze: 2009-02-23 16:06w sciaganiu sa niezli, ale zeby wrpowadzic rozlacznosc uslugi internet i telefon , coby zachecic ludzi do oferty to nie bardzo sa juz sklonni. tyle, ze takie firmy jak netia korzystaja z cietej na klienta polityce tp ;)0
-
prezes-1 pisze: 2009-02-23 17:20abonament za tv?? ludzie płacą jakieś polsaty cyfry enki i inne. może jeszcze za 4 kanały na krzyż w marnej jakości mają płacić??0
-
stroz pisze: 2009-02-24 00:03Też mi powód do radości, że mają dobrą windykację. Szkoda, że klienci nic z tego nie mają. Ja już podjąłem decyzję i przechodzę na Netię, gdzie necik dostanę czterokrotnie szybszy po tej samej cenie.0