Suntech dla Sferii
Suntech zakończył proces rozbudowy systemów wspierających obsługę i rozliczanie abonentów Sferii. Projekt zrealizowany przez specjalistów z firmy Suntech miał na celu rozbudowę funkcjonalności systemów związanych z obsługą klienta, rozliczaniem usług i obiegiem zleceń. Rozbudowa funkcjonalności systemów pozwoliła na integrację poszczególnych aplikacji z platformą Inteligent Network dostarczoną przez Alcatel – Lucent. W efekcie Sferia może oferować swoim klientom nowe, innowacyjne usługi.
Ostatnio Suntech zrealizował także rozbudowę systemu o funkcjonalność umożliwiającą sprzedaż i obsługę posprzedażną telefonów wyposażonych w karty RUIM (odpowiednik kart SIM w komórkach).
Komentarze / 1
Dodaj komentarz-
xxx pisze: 2008-04-30 21:19suntech to jest przekleństwo Sferii, system billingowy i CRM jest nieprawdopodobnie beznadziejny, jesli w ogóle można to nazwać CRM i billingiem. mam nadzieję że teraz zrobili coś sensownego bo kibicuje temu operatorowi.0