Statystyki błękitnej linii TP
Ponad 100 mln połączeń na błękitną linię tp 9393 wykonali klienci od początku jej istnienia tj. od października 2002 r. Oznacza to, że każdy klient TP, średnio dziesięciokrotnie łączył się z tym bezpłatnym numerem, aby załatwić sprawy dotyczące korzystania z telefonu i dostępu do Internetu.
Dziennie doradcy błękitnej linii tp 9393 odbierają średnio 60 tys. połączeń. Zdecydowana większość tych połączeń odbierana jest przed upływem 20 sekund. Dzwoniąc na błękitną linię tp 9393 można załatwić ponad 80 proc. wszystkich spraw w Telekomunikacji Polskiej. Przede wszystkim uzyskać informacje na temat produktów, usług i rachunków TP, zamówić usługi które nie wymagają odrębnej pisemnej umowy. Można także zgłosić awarię telefonu, przy okazji wyjaśnić jakie są jej przyczyny oraz złożyć reklamację.
Dodatkowo wszyscy Klienci TP mogą korzystać z automatycznej obsługi (IVR) przez błękitną linię tp 9393. Dzięki niej, bez konieczności rozmowy z doradcą, można sprawdzić wysokość ostatniego rachunku, saldo i otrzymać informacje o usługach i aktualnych promocjach. Każdego dnia z automatycznych informacji korzysta ponad 110 tys. klientów.
We wszystkich telecentrach TP pracuje 5,5 tys. osób.
Komentarze / 12
Dodaj komentarz-
MacGod pisze: 2006-06-13 17:00A ile z tych 100 mln skutkowała rozwiązaniem problemu klienta...?0
-
marcinb pisze: 2006-06-13 17:07@MacGod: dobre pytanie0
-
Skorupa pisze: 2006-06-13 17:07Ciekawe ile z tych 100 mln spraw udało się "załatwić" i ile nakłamali pracownicy tp0
-
thev pisze: 2006-06-13 18:44sami pracownict TP śmieją się z tego co pracownik Blue Line potrafi głupot nagadać... ale w TP licza się tylko ładne statystyki...0
-
alix pisze: 2006-06-13 19:17"błędna linia" ;)0
-
fdffd pisze: 2006-06-13 19:41ddd0
-
jodla pisze: 2006-06-13 19:45100 mln połaczn z czego 10% to telefony od Bodzia (Jodła, Tulipan) albo od Ochrynia... Ten kto pracuje na TC w regionie połnocnym wie o czym pisze... ;-)0
-
zorro12 pisze: 2006-06-14 03:2660 tys połączeń dziennie na 5,5 tys. pracowników. Około 75% z nich pracuje w ciągu doby (25 % ma wolne za 3. zmianę) czyli 60 tys na 4,1 tys pracowników = 14 połączeń telefonicznych na 8-godzinny dzień pracy. To co ci błękitni robią przez 7 godzin....????0
-
jodla pisze: 2006-06-14 13:26@zorro12 Niewiem skad wziales sobie te dane, ale sa smieszne :D Średnio doradca odbiera około 9 połączen na godzine. 5,5 tys praownikow jakie podał GOL to jest liczba wszstkich pracowników Callcenter, nie tylko obslugujących ruch- to druga sprawa.0
-
w pisze: 2006-06-14 14:00zorro12 - nausz się liczyć :] Nie znasz realiów panujących w tej pracy, więc się nie wypowiadaj. Każdy z pracowników odbiera CO NAJMNIEJ po 100 połączeń w ciągu 8 godzin pracy. Pisząc o 5.5 tys. pracowniów w TC autor zapomniał dodać, że są tam pracownicy TC Windykacyjnego i CKT - te telecentra nie obsługują ruchu przychodzącego a pracuje w nich ponad 1 tys osób :]0
-
JarekM pisze: 2006-06-14 14:03jakość w ilość - a za rok miliard w środę miliard w sobotę ;)0
-
promedia pisze: 2006-06-17 19:32W tym przypadku chyba zadowolenie klientow jest odwrotnie proporcjonalne do ilosci polaczen...0