Sony Ericsson - trzy lata gwarancji
O rok przedłużona została gwarancja na wszystkie telefony marki Sony Ericsson zakupione bezpośrednio w KOMSA Polska. Okres pomiędzy zakupem telefonu przez sprzedawcę w Komsa Polska a datą sprzedaży urządzenia klientowi końcowemu nie może przekroczyć 3 miesięcy. Czas gwarancji wydłuży się zatem z dwóch do trzech lat. Zareklamować można jedynie wady powstałe z przyczyn tkwiących w przedmiocie sprzedaży. Gwarancji nie będą podlegać jakiekolwiek uszkodzenia, które pojawiły się w wyniku korzystania z nieoryginalnych akcesoriów czy nagłych wypadków, takich jak pożar, zalanie.
Trzyletnia gwarancja obejmuje wyłącznie telefony sprzedane klientom uczestniczącym w programie partnerskim AETKA.
Komentarze / 1
Dodaj komentarz-
xyz pisze: 2009-04-22 16:48No i co z tego. Wystarczy, że znajdą najmniejszy ślad wilgoci w telefonie i odmawiają napraw gwarancyjnych. A przecież nie trzymam telefonu w sejfie lub gablocie i wystarczy czasami tylko różnica temperatur outside inside i sprzęt wilgotnieje. Nie mówię już nawet o korzystaniu z tel w czasie mżawki lub deszczu. A bezczelny serwis SE twierdzi, że aparat był zalany i do widzenia. Niech się w tyłki ugryzą z 3 latami gwarancji i tak nigdy więcej SE.0