Samsung I8910 Omnia HD w Orange dla Firm - ceny
Od 18 maja br. do oferty Orange dla Firm wprowadzony zostanie nowy model telefonu Samsung I8910 Omnia HD.
Samsung I8910 Omnia HD - wybrane funkcje telefonu
Zakresy GSM 850/900/1800/1900
HDPA 900/1900/2100
Aparat 8Mpix z cyfrowym zoomem
GPS
Wi-Fi 802.11b/g
Symbian S60 5.0
HSDPA 7,2Mbps
HSUPA 5,6Mbps
Pamięć wbudowana 8GB + slot na kartę microSD
Radio FM
Klient e-mail
Ekran dotykowy 3,7”
Przeglądarka Opera
Bluetooth
Odtwarzacz mp3 i wideo
Dodatkowo w cennikach telefonów zmieniona zostanie cena modelu Nokia E66.
Informacje o telefonie Samsung I8910 Omnia HD
http://gsmonline.pl/portal/gallery/gallery.jsp?s0id=333
http://www.gsmonline.com.pl/portal/news/news.jsp?s0n_id=21783
Komentarze / 33
Dodaj komentarz-
gostek-1 pisze: 2009-05-15 22:01Nawet nie zagladam do pdfa zeby nie pasc na twarz po zapoznaniu sie z cena Omnia hd.0
-
WojtekX pisze: 2009-05-16 02:13Od 1,22 do 2549PLN. Padłeś;)??0
-
MikeBT pisze: 2009-05-16 13:20Ceny zaporowe przynajmniej w nizszych taryfach choc 549zl +VAT w taryfie za 175 zl + VAT to takze przesada zwazajac na 30 miesieczna umowe, w UK w Orange w taryfie dla klienta indywidualnego za £30/miesiac = 150zl w umowie na 18 miesiecy ten telefon jest za £0 = 0zl.0
-
lukaszsz pisze: 2009-05-16 14:52orange dawno juz znaczaco nie obnizyl cen telefonow. dobze chociaz ze nie podnoszą. no z wyjatkiem e66 ktorej cena wzrosła o 50 zł netto0
-
ryzyk pisze: 2009-05-16 16:43Jeśli potrafi się dobrze negocjować przy przedłużaniu umowy na przykład to ceny telefonów nie są złe. I jeszcze można sobie dodatkowe minuty dostać. Przynajmniej moje oczekiwania spełnili w 100%.0
-
lukaszsz pisze: 2009-05-16 16:50to trzeba naprawde duze rachunki placic zeby negocjowac z nimi cene. ja w sierpniu 2008 mielem przedluzenie i jesli chcialbym pozostac przy planie taryfowym za 44 zł netto zaplacilbym za e51 tyle samo co nowy klient - 425 zł mimo ze rachunki na moim numerze zawsze byly ok 150 zł - tylko po migracji na wiekszy plan opuscili z ceny... tyle ze w wyzszym planie takze nowy klient mial ten telefon za 1 zł :/0
-
kajtek pisze: 2009-05-17 03:04wiecie może jaka nawigacja bedzie na nim działać i czy bedzie porównywalna z automapą i czy jest w stanie konkurować z htc touch hd bo teraz nie wiem jaki wybrać, samunga czy htc.0
-
WojtekX pisze: 2009-05-17 03:33Apropo negocjacji w orange, to przy średnich rachunkach 120zł dostałem 5800 za 180zł. Jedna wskazówka. Są zawsze stopnie negocjacji. Jeśli się wspomni o tym, to można rozmawiać:)0
-
WojtekX pisze: 2009-05-17 03:40kajtek: Nie miałem w rękach omni hd, ale htc touch hd to bardzo dobry telefon ( o ile jeszcze można go nazwać telefonem)0
-
PIOTR pisze: 2009-05-17 13:17Niestety omnia hd nie może się równać z HTC touch HD, po pierwsze rodzielczość ekranu mniejsza w omni i to dość duża różnica, po drugie HTC dział pod Windowsmobile, a samsung pod sybianem. P.S. Hd w omni to tylko chwyt reklamowy, nagrwanie w 720p wygląda jak poza slajdów a nie nagranie video, mało fpsów, nie nadaje się do niczego, poza tym ekran amoled na którym w słoczeczny dzień kompletnie nic nie widać!!!0
-
WojtekX pisze: 2009-05-17 13:30Rzeczywiście, symbian. Nie wiedziałem o tym:)0
-
filemon pisze: 2009-05-17 15:20ze mną jakoś nie chcieli nigdy negocjować więc odszedłem. Ale może się to zmieniło, ale jakoś nie mogę w to zbytnio uwierzyć. Zresztą patrząc na ich oferty i szybkość ich wprowadzania to cieszę się że zrezygnowałem z tej sieci już dawno0
-
kajtek pisze: 2009-05-17 19:00dzięki za odpowiedz, czyli zostaje przy htc touch hd. a propo negocjacji to podobno im bliżej do końca umowy tym stopień negocjacji wyższy a są trzy stopnie i co miesiąc konsultantowi przeskakuje na wyższy i tym samym więcej może ci zaproponować z tym że kierownik sam może przeskoczyć na jaki chce stopień.0
-
WojtekX pisze: 2009-05-17 19:45Pracownik salonu też może chyba stopnie zmieniać:)0
-
kajtek pisze: 2009-05-17 20:37u pracownika salonu dostałem tylko 200 zł rabatu i za chiny nie chciał daż więcej a jak zadzwoniłem pod *400 to na dzień dobry dostałem 400 zł upustu0
-
ATieQ pisze: 2009-05-18 02:34@Kajtek wiadomo że centrala może więcej ... co się tu dziwić ... pracownik punktu powie ci to co ma w systemie a centrala zawsze coś może jeszcze dodać od siebie :)0
-
ShAMAN pisze: 2009-05-18 03:25no pewnie że może! na przykład powiedziec Ci że u nich dostaniesz więcej i wysłac Ci trafiony telefon z przedsprzedaży :D albo żebyś bardziej zadowolony był, to dorzucą Ci smycz gratis... aaaaaaaaaha no i oczywiście kuriera Ci wyślą jeszcze! a wszystko po to, żeby nie płacic ludziom którzy pracują w salonach i swoim agentom :D bo taka firma zewnętrzna zwija mniej za zrobienie Cię w balona! a próbowałeś kiedyś oddac telefon kupiony przez telefon oddac do reklamacji w salonie? a spakuj go i...0
-
ShAMAN pisze: 2009-05-18 03:28... wyślij kurierem tam skąd dostałeś! a trafiło Ci się już tak, że Pani obiecala 250 minut za 40PLN, a że kurier nie mial czasu czekac aż przeczytasz co podpisujesz, to okazało się że masz 250 minut ale przez 3 miesiące? a na umowie niestety nazwiska osoby z którą rozawiałeś nie ma :( i co? ZONK - kto pomoże reklamację napisac? Pan/Pani w salonie? a goń się! dzwoń na *400 i pluj się do nich! takich sytuacji są setki! ale niektórzy tego nigdy nie przetrawią tylko zawsze będą się uważac za...0
-
WojtekX pisze: 2009-05-18 03:29W salonie, jak dadzą najwyższy stopień, to nie mają z tego zysku. Dlatego nie wszyscy pracownicy salonowi pewnie mają dostęp do takich warunków negocjacji. A tak wogóle, to pierwszą propozycje dostałem smsem i był tam jakiś SE za 1zł. W salonie za 5800 najpierw powiedzieli 400 ileś zł minimum na 30 miesięcy:D0
-
ShAMAN pisze: 2009-05-18 03:30...genialnych negocjatorów! którzy niestety nie uwierzyli na słowo w salonie :/ zal.pl0
-
WojtekX pisze: 2009-05-18 03:33Jeśli przychodzi telefon kurierem, to i tak trzeba podpisać umowę. Jak ktoś nie czyta co podpisuje to już jego sprawa:)0
-
ShAMAN pisze: 2009-05-18 03:43z doświadczenia wiem, że jedna osoba na 70 (słownie JEDNA NA SIEDEMDZIESIĄT) czyta co podpisuje! więc nie wciskaj mi kitu, że przy kurierze nagle przeczytasz caly aneks! im się zawsze spieszy i zawsze jakiś kit wcisną, że jak coś to możesz zrezygnowac i inne takie!0
-
Pablo pisze: 2009-05-18 09:03No to jak im sie spieszy to mowie ok to dowidzenia prosze rozwiesc paczki i wrocic jak pan bedzie mial wiecej czasu.. raz zabral i pojechal ... potem dzwonili dlaczego nie podpisalem.. to mowie, ze kurier nie mial czasu a ja nie podpisuje w ciemno... nastepnym razem czekal....0
-
kajtek pisze: 2009-05-18 10:16nie miałem takich sytuacji o jakich wspomina shaman a zawsze przedłużam umowe z centralą i kurierem odbieram umowe i oczywiście podpisuje nie czytając z tym że jeszcze się nie na ciołem i zawsze jest w umowie co miało być i telefon oddawałem na gwarancji w salonie i bez problemów0
-
WojtekX pisze: 2009-05-18 11:38Mi raz nie naliczyli zniżki, ale później zsumowali i odliczyli od abonamentu bez większych problemów. I jak już pisałem, jak ktoś nie przeczyta umowy i podpisze głupoty, to już jego problem. W salonie też masa osób podpisuje wszystko jak leci.0
-
pir pisze: 2009-05-18 12:52Stopni negocjacji jest 5 ale działają 2 u wszystkich. 1 to podstawowy i sprzedawca zarabia gdy klient nie kręci nosem, 2gi jest po to aby uatrakcyjnic ofertę pakietów rabatów itp. Trzeci dostają ludzie w centrali i większych salonach i tu oferta jest dosyć ciekawa. 4 uruchamia się tlko gdy klient jest warty inwestowania. Mają go tylko kierownicy i wybrani pracpwnicy centrali. 5 jest po za waszym zasięgiem... Więc jeżeli płacisz te 150zł za numer a chcesz dobrą ofertę to najpierw zmień taryfe0
-
pir pisze: 2009-05-18 12:57... jak taryfa bedzie na twoim numerze to ustal jaki chcesz miec telefon - system da ci cenę adekwatną do płaconych rachunków gdy nie zmieniasz taryfy (bo już ją wcześniej zmieniłeś i nie ma potrzeby zmian). Rabat jest często gdy telefon jest drogi a powinien byc tańszy (rabat nie podlega prostym zasadą). Operator pozwala na ofertę z max trzema składnikami. Przykład telefon, rabat, minuty - klient dostaje to co chce dostać. Wiem jak działają systemy w P4, PTK, PTC i Polkomtel...0
-
PIR pisze: 2009-05-18 13:06PTK ma najbardziej zaawansowany system do utrzymywania klienta jednak poddany jest on zbyt częstej presji. Wystarczy, że kończy im się zaplanowana kasa na utrzymanie abonentów lub zrealizują plany i zaczyna się ignorowanie klienta. Wiedząc jak to działa polecam realizację ofert w dniach 25-30 każdego miesiąca. Jeżeli nie zrobili planu to zrobią wszystko aby sprzedac.0
-
death pisze: 2009-05-18 13:11Uciekać z poręcz, ludzie uciekać.0
-
homeboy pisze: 2009-05-18 15:34A ja nie narzekam na porecz, zwłaszcza za abo biznesowy... Te duże pakiety minut są bardzo korzystne - wychodzi prawie 20 gr za minutę.0
-
kajtek pisze: 2009-05-18 21:17ja mam 110 zł abonament płace i tak ok 160zł 180zł a proponują mi tylko zniżkę na telefon i 5 prezentów a no i moge zmienić tayfe z orange premium na orange 100 lub inny to są ich warunki i nic nie moge od nich więcej wyciągnąć. to kiedy będe tym klijentem wartym zainwestowania jak będe płacił 500zł. gzie się dowiedzieć że nie zrealizowli planu zeby wynegocjować więcej???0
-
dex pisze: 2009-05-19 23:28jak mnie wkurza takie pisanie ze nagrane wideo to pokaz slajdów. widzieliście wogóle filmiki ?? Wg mnie są b.dobre przy 720x480 wg mnie super a na full troszke gorzej ale ale TROSZKE . I napewno nie jest to pokaz slajdów. No chyba że ktoś ma na kompie taki szybki pokaz . Ale na to to ja już nic nie poradze. Tak czy inaczej obejrzyjście sobie filmiki jak Omnia HD nagrywa. Jakość mnie powaliła. Na zagranicznych serwisach są juz pełne tety telefonu . Tam tez znajdziecie nagrania Pz0
-
jpg pisze: 2009-06-09 01:31czy ktos wie od kiedy ten telefon bedzie mozna kupic w Plusie?0