"Samo się robi" - kampania reklamowa PLAY
PLAY 7 kwietnia rozpocznie nową kampanię reklamową - "Samo się robi". Tematem jest pierwsza w Polsce taryfa kumulacyjna w ofercie PLAY Na Kartę: „Zawsze taniej”. Jej wyróżniającą cechą jest to, że wszystkie kolejne doładowania kumulują się na koncie użytkownika a gdy przekraczają określone progi, cena minut i SMS-ów automatycznie spada na stałe. Nie robiąc nic ponad zwykłe doładowywanie konta uzyskuje się coraz niższe ceny. Z punktu widzenia użytkownika wszystko robi się niejako samo i na tym właśnie opiera się idea kampanii reklamowej. W żartobliwy sposób stawia ona samorzutny spadek cen Play w jednym rzędzie z takimi zjawiskami, jak porost wąsów czy robienie się bałaganu (w spocie TV 30” i 15”) lub spadanie gruszek J (w printach) – o których przecież wszyscy dobrze wiemy, że robią się same.
Timing i nośniki: TV, outdoor, siatki wielkoformatowe, prasa, Internet, nośniki niestandardowe – start 7 kwietnia, poniedziałek
Informacje o autorach: Anna Łoskiewicz (art. director), Jacek Izrailewski (copywriter), Asiya Malinowska (creative director) z agencji Brain,
przedstawiciel Klienta: Aleksandra Borowicz (brand manager), Olga Łobodzińska (junior brand manager)
przedstawiciel Agencji: Anna Browarek (account supervisor), Wiktoria Mockałło (senior account executive)
dom mediowy: ZenithOptimediaGroup
osoba odpowiedzialne ze strony klienta: Marek Zaborowski
start kampanii: 7 kwietnia br
Komentarze / 16
Dodaj komentarz-
skalarek pisze: 2008-04-05 00:25No reklama całkiem milutka... Pasuje do tej oferty, która ma chyba konkurować z Nowym Orange GO przede wszystkim.0
-
dan-rut pisze: 2008-04-05 00:28Ta... reklama całkiem niezła, coś na wzór Heyah. Starterki też ładne. ;-)0
-
kiku pisze: 2008-04-05 01:10reklama oki najlepszy moment z tym balaganem "sam sie robi" chyba krecili w moim pokoju;) ale to nie to co pierwsze reklamy PLAY! zawsze beda best. poprostu samo sie robi i to miażdży przeciwnikow! czekamy na komentarz pomaranczowego! (pewnie znow to samo napisze ze splajtuje - a ja widze ze sie rozwija!)0
-
rachuciachu pisze: 2008-04-05 01:51reklama trzeba przyznać udana, hehe. Oferta tez świetna jak się ma znajomków w play. U mnie w rodzinie coraz więcej osób przechodzi. Konkurencja ma chya teraz problem i niezły zgryz A szczególnie TT ze swoim programem lojalnościowym i pakietami. Orange i plusa pomijam bo nie są konkurencją jak dla mnie :)0
-
dan-rut pisze: 2008-04-05 02:13Reklama niby fajna. Nie chcę się czepiać ale czy zauważyliście? Ktoś, kto obejrzy w reklamę stwierdzi, że do tej pory w Play Karcie było 49 gr do wszystkich, a teraz DO WSZYSTKICH będzie po 19 gr - BEZ ŻĄDNYCH zobowiązań. Trochę to nie fair. W końcu przecież nie dawno weszła ustawa o zakazie manipulacji w reklamie.0
-
pomaranczowy pisze: 2008-04-05 14:40@1 - co, premia za mała? jakbyś nie zaatakował innego operatora, chyba byś zwariował. Twoje zaślepienie plejem nadaje się do natychmiastowego leczenia.0
-
skalarek pisze: 2008-04-05 15:11@pomaranczowy nie wiem czy wiesz ale NOG ma podobną taryfę wewnątrzsieciową... jeśli wszędzie widzisz ataki innych to proponuję konsultacje psychiatryczne0
-
pomaranczowy pisze: 2008-04-05 19:48hmmm, ty rozumiem z nich już korzystasz? w firmie plej? :D0
-
TrustNoOne pisze: 2008-04-05 20:52@pomaranczowy - nie wiem czy masz jakiś problem ale ja tu nie widzę by ktokolwiek Orange atakował. Nie posiadam Play i nie mam Orange i dla mnie to bez różnicy kto gdzie jest i szczerze mówiąc/pisząc to gdyby ktoś "zaatakował" operatora w którym ja mam telefon to mnie to wiesz.. Nie utożsamiam się ze swoim opem. :/ Po prostu mam tam tel. Ale widzę, że ty strasznie na Play cięty jesteś. Co za dużo osób do Play z Orange przeszło? ;)0
-
Greg pisze: 2008-04-06 00:09TrustNoOne - dokładnie tak jak piszesz - popieram - a pomaranczowy ma jakieś straszne kompleksy pewnie wpakowal sie w abonament na 36 miesiecy gdzie płaci za wszystko znacznie drożej niz w play'u ... i żal mu "powieki" ściska ... ze inni maja lepiej ...0
-
pomaranczowy pisze: 2008-04-06 02:49abo na 3 lata? chyba sam masz kompleksy, bo czegoś lepszego nie mogłeś wymyśleć :D0
-
kiku pisze: 2008-04-07 09:35pomaranczowy nie atakuj tylko wypowiadaj sie na temat artykułu oki? chyba ze nie rozumiesz co to komentarz! pomarancze w polsce nie rosna za to play gra i to nieźle!!!0
-
pomaranczowy pisze: 2008-04-07 11:10serio? :D0
-
MaLyN pisze: 2008-04-07 15:01serio serio... jednak powroce na wczesniejsze komenty, sam jestem szczesliwym posiadaczem pomaranczowego operatora i ze swojej strony nie zamierzam go zmieniac poniewaz mam korzystna oferte z jego strony... :)0
-
zaman pisze: 2008-04-07 19:45Ludzie, spoko, rozróżnijcie, że jedno to wybór opa w skali mikro (osoba, rodzina, firma), a drugie to dywagacje w skali makro, o przyszłości danej marki, sympatii/antypatii itp. W skali mikro operator może być zielony w różowe paski, z siedzibą w Kazachstanie, byle stawki i usługi miał dostosowane do indywidualnych potrzeb. W skali makro, to najlepiej opierać się na statystykach i danych rynkowych, a jak ktoś chce pisać o własnych emocjach na dany temat, to też mu wolno :-D0
-
fredi pisze: 2008-04-07 22:19aj play sie nie popisal, zabrane bonusy podniesiona cena smsow, tez cos, w sumie nie jest to zadna rewelka tylko przecietna oferta nad ktora trza by bylo sie dobrze zastanowisc bo jak widze ten cennik to tak sobie mysle ze dobrze ze zostalem w ptc, i widze ze play nie jest taki kolorowy jak go pisza, ale kazdy ma swoje przywiazanie do opa ale teraz wiem ze ja dobrze zrobilem zostajac gdzie zostalem:)0